2024-02-26, 17:13
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cansada
Är det protokoll i usa att sikta ett vapen på en som är så skadad och sönderbränd? Risken att han ska kunna skjuta någon eller göra något är ju ganska liten när man ser vilken kolbit han har förvandlats till.. Usch! Hemskt att se! Att han inte svimmade av smärta och trillade ihop för han stod ju upp väldigt länge.. Jobbigt för nära och kära eller undrar hur det ser på det? RIP hur eller hur🕯️
Han hade kunnat haft en bomb på sig eller agerat distraktion åt andra som skulle utföra ett attentat. Mitt intryck är att USSS drar fram sina vapen väldigt snabbt i situationer där de inte fullt ut vet vad som försiggår.
Citera
2024-02-26, 17:37
Medlem
EnLitenkilles avatar
Jösses vilken dåre.
Ingenting förvånar längre!
Citera
2024-02-26, 17:37
Medlem
Om man följer bara SVT typ som jag då framgår det inget typ om folkmord mot palestinier. Vad är det för ställen som har information om folkmord? P.s. Knäpp soldat som tyvärr tände eld på sig anser jag.
Citera
2024-02-26, 17:59
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Konstigt beslut. Glömd om en vecka.
Citera
2024-02-26, 18:10
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerocopy
OBS! 18+:
https://idiod.video/rg95l2.mp4
Imponerad att han lyckades stå upp så pass länge innan han blev bacon

Ingen normalt funtad människa gör något som detta, han är förmodligen bortglömd inom en vecka. Vad finns det för backgrund om den här grabben?
Citera
2024-02-26, 18:15
Medlem
Kan man verkligen vara mentalt frisk och göra nåt sånt där?

Måste göra sjukt ont
Citera
2024-02-26, 18:27
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Imponerad att han lyckades stå upp så pass länge innan han blev bacon

Ingen normalt funtad människa gör något som detta, han är förmodligen bortglömd inom en vecka. Vad finns det för backgrund om den här grabben?
Vet ej, men förmodligen är snuten (?) som står och siktar med sin pickadoll på en brinnande kropp som ligger ner på marken ungefär lika korkad som den som eldar upp sig själv.
Citera
2024-02-26, 18:28
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cansada
Är det protokoll i usa att sikta ett vapen på en som är så skadad och sönderbränd? Risken att han ska kunna skjuta någon eller göra något är ju ganska liten när man ser vilken kolbit han har förvandlats till.. Usch! Hemskt att se! Att han inte svimmade av smärta och trillade ihop för han stod ju upp väldigt länge.. Jobbigt för nära och kära eller undrar hur det ser på det? RIP hur eller hur🕯️
Reagerade också på det, korkat jävla agerande av snuten där. RIP.
Citera
2024-02-26, 18:40
Medlem
Tråkigt att se. Tråkigt för hans nära och kära.
Ren idioti.
Citera
2024-02-26, 18:46
Medlem
swebarbs avatar
Ja det var sjukt, helt iskall också hällde på och satte på sig kepsen sen brinna till döds på det mest plågsamma sätt som finns tror jag. men han förändrade inget med detta.....
Citera
2024-02-26, 19:01
Medlem
elastikmandens avatar
Och polisen står och siktar med pistol på en död man? Ännu ett offer av pykopaternas skoningslösa krig.
Citera
2024-02-26, 19:02
Medlem
slutbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Vet ej, men förmodligen är snuten (?) som står och siktar med sin pickadoll på en brinnande kropp som ligger ner på marken ungefär lika korkad som den som eldar upp sig själv.

Varför är mannen som eldar upp sig korkad? Bestämd, uthållig, målmedveten och sjukt viljestark kan jag tycka. En sån handling har startat revolutioner förr (Mohamed Bouazizi)
Men håller med om att polisen som hotar kroppen med pistol istället för att släcka känns lite trög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in