Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Jag tror inte att jag är den enda som ställer mig tvivlande till att Swift plötsligt ska komma ut som bindgalen TDSare, bli politisk och skrämma bort halva sin fanskara, men huggig och KLyban verkar ha hamnat i extas och förväntar sig att Swift ska vifta med sitt trollspö och göra Biden mindre dement. Men det lär ju inte hända.
Tänker ändå att jag bumpar denna politiskt viktiga tråd nån gång i veckan för att ser hur det går med politiken för Swift.
Vem vet, kanske hon snart blir gravid och en pro lifer. Skulle vara kul.
Intressant med extas och när vi lugnar ned och berättar det bara handlar om registerringar för att rösta.
För det är inget mer än så.
Och varför man skulle skrämma bort någon för uppmana att gå och registrera sig är en gåta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Huggig
Ja det är talande att intresset är enormt. Särskilt hos MAGA som blir nervösa bara hon säger registrera er så att ni kan rösta senare i år. Hå hå ja ja. Trump är särskilt orolig.
Dom har hamnat i ett svårt tantrum inser man, när man ser vad FOX och andra skräp kanaler basunerar ut, så låter det som hon vore hitler eller nått sånt hemskt.
Jag kan bara dra en enda slutsats till deras beteende, och det är att de är livrädda för Taylor.
Men varje gång jag skriver detta så förstår jag inte varför alls, för allt hon sagt är ju gå registrera er.
Kanske det är det som de inte vill ska ske?
Och jag som trodde rösta var nått bra.