Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Jag har sett och hört hur dom tre bröderna har talat om varandra och när Jacke intervjuades i säg jag svärpodden, kunde det inte bli tydligare hur dissad han blivit.
Det är så det sett ut utifrån.
Skulle det handla om att Jocke och Jacke har olika syn på morsan, varför gick det bra att hänga med Chrippa som har tät kontakt med sin mamma och pappa, någonting som Amanda, Jacke och Chrippa har.
Fattar inte dessa "influencers" att allt dom läcker ut kommer att bli en snackis. Det är vad dom lever av och får näring ifrån.
Väljer man offentligheten medvetet, då har man blickar på sig.
Att leva dubbelliv där man på natten bedriver häxjakter mot människor för att på dagtid spela rolig, givmild och offerkoftan sitter där den ska...
Frågade en kollega om han kom ihåg Jockiboi, direkt utbrast han, den där äckliga jäveln som sket på sig i tv?
Eller Mona Sahlin och tobleronen...
Göran Persson och smågodiset
Tillochmed Rasken har fått vatten på sin kvarn och har återgått till sitt gamla jag, den grandiosa tryckkokaren.
Du blandar ihop det där. Anledningen till det obefintliga umgänget med Jocke var det jag redan skrivit.
Anledningen till att han tog avstånd från Chrippa är däremot fest med boysen och att Chrippa flyttat likt en romsk zigenare vilket av naturliga skäl gör att man inte umgås.
Sen har det kommit fram mer ur Chrippas mun att det varit mycket mellan han och Jacke genom åren. Men vad Chrippa säger är 0 värt att lyssna på.