2024-02-24, 18:54
Medlem
DeekinTTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poont
Åhfan, vilka natoländer är i Ukraina och krigar du som vet?

De flesta indirekt. Även Sverige dessvärre.
Citera
Medlem
donald12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Verkar som Elon tog bort det snabbt. Nån annan källa?

Jag kan se klippet men måste klicka i att se "sensitive content"... Så är du inloggad på X?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Ryssland sopar mattan med Ukraina/Nato idag. Jag tror att det är över inom en vecka. Putin vill avgöra nu.

Nej det gjorde ni inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ryssland sopar mattan med Ukraina/Nato idag. Jag tror att det är över inom en vecka. Putin vill avgöra nu.

Från och med 2a mars så kommer vi alltså slippa dina lögner fortsättningsvis.
Citera
2024-02-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Två år idag. Dags för Zelensky och Väst att gå med på fredsavtal. Så många som dött i onödan. Clownen Zelensky ska ställas inför rätta.

Nej, dags för Putin att retirera tillbaks till sitt kloakland och dags för kräk som du att brinna i helvetet.
Citera
2024-02-24, 18:58
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donald12
Jag kan se klippet men måste klicka i att se "sensitive content"... Så är du inloggad på X?

Nä har inte X så kanske därför.
Citera
2024-02-24, 18:59
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Två år idag. Dags för Zelensky och Väst att gå med på fredsavtal. Så många som dött i onödan. Clownen Zelensky ska ställas inför rätta.

Börja med er landsfader Pjutin först!

Hans och bara hans ansvar att skiten började!
Citera
2024-02-24, 18:59
Bannlyst
Citat:

Hur lyder åtalet?

Försvarat sitt land mot invaderande ryzka clowner, skrikande skrälingar?
Citera
2024-02-24, 19:02
Bannlyst
Citat:

Det brukar gå sådär när ryzzhoror som du försöker er på en gissning.....

Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Ryssland har tagit den södra delen av Robotyne. Resterande kommer att tas inom en vecka.

Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det ser verkligen illa ut för Ukraina. Det är över inom en vecka nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ser framför mig att det kommer att lösas med diplomati inom en vecka.

Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Ryssland har nog tagit över landet inom en vecka.

Citat:
Ursprungligen postat av DrillBitTTT
Har ryssarna tagit detta på 12 timmar är landet kört inom en vecka

Citat:
Ursprungligen postat av Noone1
Kharkiv omringat.
Gissar att staden faller inom en vecka.

Sen blir det seriösa fredsförhandlingar.
Citera
2024-02-24, 19:02
Medlem
raskenss avatar
Citat:

Du tycker en våldtagen kvinna ska ställas inför rätta för att hon gjorde motstånd och knogjärnade våldtäktsmannen i ansiktet. Putin kommer sannolikt att avrättas internt när Ryssland kollapsar om det tar ett år eller 5år år får vi se. Men vi kommer att bygga upp en stor mur runt ryssland så dom dom kan våldta och mörda sina egna i stället för att djävlas med sina grannar.
Citera
2024-02-24, 19:04
Avstängd
DenVildeSvenskens avatar
Ojojoj, fy fan alltså hur ryssarna har retat upp svenska folket, inte så smart

https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/tusentals-i-manifestation-for-ukraina-i-stockholm
Tusentals personer samlades på lördagen vid Sergels torg i Stockholm för en manifestation för Ukraina på tvåårsdagen av Rysslands invasionskrig.

Statsminister Ulf Kristersson (M) var öppningstalare och sade att ”Sverige står kvar. Vid Ukrainas sida, på friheten sida – och så länge det behövs”.

Även S-ledaren Magdalena Andersson, artisten Eva Dahlgren och Kommunals ordförande Malin Ragnegård fanns bland talarna.
Citera
2024-02-24, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Ojojoj, fy fan alltså hur ryssarna har retat upp svenska folket, inte så smart

https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/tusentals-i-manifestation-for-ukraina-i-stockholm
Tusentals personer samlades på lördagen vid Sergels torg i Stockholm för en manifestation för Ukraina på tvåårsdagen av Rysslands invasionskrig.

Statsminister Ulf Kristersson (M) var öppningstalare och sade att ”Sverige står kvar. Vid Ukrainas sida, på friheten sida – och så länge det behövs”.

Även S-ledaren Magdalena Andersson, artisten Eva Dahlgren och Kommunals ordförande Malin Ragnegård fanns bland talarna.

Tillåt mig att skratta. Är detta majoriteten av svenskarna som vill fortsätta skicka stöd och pengar till Ukraina som alla här talar om? Fyfan, jämför man med bilder från 2023 från samma demonstration så är det rätt så stor skillnad på intresse. Ser ut som en vanlig dag på plattan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in