2024-02-24, 10:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Något utbrott vet jag inte om men det var videon igår som han avbröt kvickt och inte den om sned näsa. Men någon/(Linnea) verkar ju noja en del i bakgrunden så Chrippa kikar ut genom fönstret och väljer att avbryta videon åtminstone, sen säger han ju vid 8.10 att Linnea håller på och skämtar massor.

Men ja det jag menade med reposten var att det inte var näsvideon som det syftades på utan att det var denna.
Men det var ju det som diskuterades
Någon påstod att streamen avslutades pga att Linnea fick ett utbrott, och då svarade jag att det var väl inget utbrott utan pga att hon blev ledsen över näsa.
Men i videon du citerade verkar det ju vara pga att Linneas syster kom, eller pga att folk knackade på dörren, knackade på fönstret, körde förbi och tutade, osv.
Citera
2024-02-24, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Såg förövrigt att det finns en lägenhet ledig i högkvarteret, (inte Chrilles) någon som är sugen?

Haha, stackars jävla hyresvärd som måste lura in nån ny stackare i den där tattarlängan...!

Erbjuds månne hyresrabatt för att kompensera framtida blåljusutryckningar? Intyg från skadedjursbekämparna att trappuppgången inte utgör nån fara för liv och lem? Ingår skyddsjaktlicens på skabbräv? En direktlinje till störningsjouren..?

Vem i släkten kan stå på tur att flytta in? Nån mer förälder?
Senast redigerad av banal 2024-02-24 kl. 10:47.
Citera
Medlem
Citat:
Varför har Anjo och Jocke snöat in på att Linnea har Chrippas tröja eller byxor på sig? Är dom avundsjuka? nej, dom har försökt få det till att det är ett tecken på borderline, google is your friend🤣🤣🤣
Den STORE dokumentärfilmaren borde sätta sig i skolbänken.

Det är väl logiskt att ha killens kläder eftersom det är skönt att ha bylsiga kläder på fritiden och lurka runt i.
Dessutom har Linnea inte haft tillgång till sina privata ägodelar pga Jocke och Gustav under en lång tid, nu är hennes saker nere i Skåne.

Såg förövrigt att det finns en lägenhet ledig i högkvarteret, (inte Chrilles) någon som är sugen?

Det var inget jag tagit från dem utan en egen reflektion eftersom jag inte vet om hon kom hem då eller inte men just att hon hade hans gåsjacka på inomhus tyder ju antigen på att hon kommit in utifrån och om inte så kan jag tycka att det är rätt konstigt att hon går runt i hans ytterkläder inomhus. Och en egen jacka har hon bevisligen hos Chrippa.

Jag har inte nämnt Jocke eller Anjo i det sammanhanget men jag tycker att det börjar bli sjukligt hur du hela tiden ska koppla in dessa två personer. Jag är inte pro Jocke eller Anjo på något sätt och tycker fortfarande att det inledande drevet är helt sjukt men även du måste ju inse att ALLA inblandade är lika illa och att även Chrippa och Linnea har gjort tydligt att de är precis lika vidriga.
Citera
Medlem
Citat:
https://youtu.be/3us4h7sMmTY?si=JwxsNhf1H83gWDld

Den "opartiske" Liam M

Han hyllades av Jockiboi redan för två år sen...

https://ibb.co/FHjnFh8

Det är nu Liam som efter godkännande från Jocke, kommer lägga fram smaskiga klipp om Chrippa...

Opartisk
han är inte opartisk han har själv erkänt att han hatar chrippa sen innan
Citera
2024-02-24, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
han är inte opartisk han har själv erkänt att han hatar chrippa sen innan
Nä Jocke vågar han nog inte gå emot. Men Anjo kan jag tänka mig att han kommer hänga ut om det finns något på honom, där tvekar jag inte en sekund! Hörs nästan i rösten på honom när Anjos namn nämns. Han känns sugen. Sen har han tidigare gjort videos om Anjo som inte varit direkt positiva.
Citera
2024-02-24, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Men det var ju det som diskuterades
Någon påstod att streamen avslutades pga att Linnea fick ett utbrott, och då svarade jag att det var väl inget utbrott utan pga att hon blev ledsen över näsa.
Men i videon du citerade verkar det ju vara pga att Linneas syster kom, eller pga att folk knackade på dörren, knackade på fönstret, körde förbi och tutade, osv.

Som sagt något utbrott vet jag inget om och har inte påstått mer än att det verkade nojas i bakgrunden om något, sen om personen som snackade om utbrott tolkade det som det låter jag vara osagt då jag inte hört vad Linnea säger utan bara hört vad Chrippa säger. Men näsgrejen var väl i förrgår eller något sånt (för läste om det igår här vet jag) så återigen det jag ville få fram var att det var olika tillfällen och att det igår var det som länkades och inte näsincidenten som var en annan video.

Ja det verkade ju som att det var någon eller några som rörde sig runt lägenheten på något sätt, om det var såna som ville störa eller om det blev besök av polisen även igår vet jag inte (han säger ju efter att han kollade ut genom fönstret att det inte var någon polis där, men även direkt efter det att det är Linnea som skämtar) så det är väldigt oklart. Tycker dock att det verkar vara lite väl rörigt för att det enbart vore Linneas syster som dök upp då.
Citera
2024-02-24, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Haha, stackars jävla hyresvärd som måste lura in nån ny stackare i den där tattarlängan...!

Erbjuds månne hyresrabatt för att kompensera framtida blåljusutryckningar? Intyg från skadedjursbekämparna att trappuppgången inte utgör nån fara för liv och lem? Ingår skyddsjaktlicens på skabbräv? En direktlinje till störningsjouren..?

Vem i släkten kan stå på tur att flytta in? Nån mer förälder?
Tomas och Annika vore väl perfekt, kul och praktiskt med barnpassning och vakande ögon.
Jacke och Sofia ska flytta pga höga kostnader, varför kan inte bäste brodern Jocki fixa gamingdator och lägenhet till honom? Han har ju bara träffat syskonbarnen 1 gång när han hjälpte Chrille att flytta in...
Det är skillnad på folk och folk.
Jacke är en laglydig samhällsmedborgare nu, som knegar och spelar och tränar på fritiden. Han vill börja vlogga med sin Sofia, hon sitter förresten på tiktok och tramsar med Julia och Tindra och tigger/spelar...

Vart är världen påväg?
Citera
2024-02-24, 11:01
Medlem
Citat:
https://youtu.be/AJVqtDPafrQ?si=uSJAavYFDGMIsILP

Bedrövligt att bevittna alla elaka kommentarer, varfär utsätter man sig för sånt här egentligen?

Hajjade till vid 03:50 där Chrille snackar om stora summor, ingen fara, underlag...

Att Jocki och Anjo och övriga influerare livnär sig på sammarbeten och mygel, så förstår jag att dom svettas med tanke på att den som redan förlorat allt inte har någonting som kan stoppa hämnden.

Är det ingen mer än jag som reflekterat över att "den gode fadern" Jockiboi tvingar sina barn att säga förlåt och kramas. Vad ger det för signaler?

Saxat från femina:
”För det första är det ganska olustigt – oavsett om man är barn eller vuxen – att vara den som får ta emot en ‘beordrad’ ursäkt. Jag skulle för egen del känna mig obekväm om chefen krävde av min arbetskollega, som begått ett misstag som drabbat mig, att hon skulle säga förlåt och ‘låta som om hon menar det'”, skriver hon i inlägget och lägger till:

”Jag skulle ha en stark misstanke om att ursäkten snarare var sprungen ur egenintresse (rädsla för chefen och eventuella sanktioner) än ur äkta ånger och omsorg om mig. Inte desto mindre skulle jag uppleva ett tryck att acceptera ursäkten.”

Ingen som reflekterat över Jockes inspelade samtal med Chrille i Barcelona, när han tvingar Chrille och Linnea att högt lova att inte posta någonting mer...

Det är så stört, vem fan tror att han är, låtsassheriffen Jockiboi
Hahahaha Hahaha ja just det! Man hör Chrille sjunka till marken totalt och bli som ett barn i rösten! Sen får han sätta på högtalaren så Linnea också får LOVA att inte lägga ut något mer. Hon säger snabbt också direkt ”ska jag ta bort storyn också?” Hahaha sinnesjukt två vuxna människor måste sitta på högtalaren i Barcelona och lova farbror Jocke Hahaha döör hade glömt det!
Citera
2024-02-24, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
För Chrippa, sjukt hur du kan fultolka saker.
Fultolka?
Att utsätta ett brottsoffer för vad Jocke och MacCompanjo gjort, för att rädda sin brors varumärke....

Försök steppa bak och se på detta utifrån.

Man löser inte brott på youtube i en folkdomstol, man kontaktar polisen, rättsväsendet.
Citera
2024-02-24, 11:07
Medlem
Citat:
https://youtu.be/nlShv4LwuOI?si=-tpvWwsNEvVeH44p
Lyssna på detta, är du seriös när du påstår att ALLA är lika vidriga?

Att inte koppla ihop golbögarna Anjo och Jocke, även Cluee, är mycket svårt, eftersom dom har skapat detta drev.
Svårt att få stopp på snöbollen som blivit till en lavin kanske?

Ja jag tycker att alla är det. Chrippa och Linnea är vidriga på det sättet de håller på och bemöter kommentarer, ignorerar allt, har noll respekt men framför allt hur de kastat Chloe så som de gjort och drev-gänget har visat sig vidriga gällande just hur de drog igång drevet och det som följt upp det. Så även om de är vidriga på olika sätt och har olika anledningar till att de blivit det så är ALLA inblandade lika vidriga i slutändan.
Men förstår fortfarande inte varför du ens drog in dem i mitt svar med min reflektion och min åsikt kring att Linnea hade Chrippas jacka på sig inomhus. För jacka har hon en egen och sen har åtminstone inte jag på mig jacka inomhus normalt sett så det var mest kopplat till om ifall hon kom hem där och då. Och att det var Chrippas var ju för att den är så sjukt stor på henne att det ser fånigt ut.
Citera
2024-02-24, 11:08
Medlem
Citat:
Fultolka?
Att utsätta ett brottsoffer för vad Jocke och MacCompanjo gjort, för att rädda sin brors varumärke....

Försök steppa bak och se på detta utifrån.

Man löser inte brott på youtube i en folkdomstol, man kontaktar polisen, rättsväsendet.
Vad har det med Linneas systers anmälan mot Chrippa att göra? Du blandar ihop allt hela tiden.
Citera
2024-02-24, 11:09
Medlem
Citat:
Varför har Anjo och Jocke snöat in på att Linnea har Chrippas tröja eller byxor på sig? Är dom avundsjuka? nej, dom har försökt få det till att det är ett tecken på borderline, google is your friend🤣🤣🤣
Den STORE dokumentärfilmaren borde sätta sig i skolbänken.

Det är väl logiskt att ha killens kläder eftersom det är skönt att ha bylsiga kläder på fritiden och lurka runt i.
Dessutom har Linnea inte haft tillgång till sina privata ägodelar pga Jocke och Gustav under en lång tid, nu är hennes saker nere i Skåne.

Tänk att en så enkel/självklar sak behöver förklaras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in