Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
m
Vad är det som är sunt med att tycka att bara för andra barn blir övergivna så är det ingen big deal att detta barnet blir det? Människan har uppenbart en agenda med att vi inte ska bry oss om barnet
Till skillnad från ett fåtal andra i tråden så ger den personen ett sunt och balanserat tänk. Det verkar inte vara en person som har som syfte att skita ned tråden med en massa nonsens, utan ger trevliga och genomtänkta svar.
Det uppskattas och jag uppskattar att läsa den typen av skrivelser.
Det ville jag säga.
Jag uppfattar inte den skribentens skrift så som du, och även om det vore så är det väl för sjutton upp till den att tycka så.
Vem är du att rätta någon i det? Att ge sin åsikt är en sak, men att sitta med pekfingrar och tillrättavisa folk hejvilt är mest störande.
Det är TYVÄRR så att barn blir bortvalda och ingenstans har jag läst att någon rättfärdigar Chrippas svek mot sin dotter, genom att påstå att det tyvärr är vanligt.
Det är ett konstaterande.
Oavsett:
Chrippas svek mot sin dotter är verkligen förjävligt på alla fronter, men det utesluter inte heller att även Chrippa blir utsatt för svek och falskhet.
Det rättfärdigar inte hans beteende, men det kan vara en del av förklaringen.
Det finns väldigt många parametrar att ta hänsyn till innan man prompt bestämmer sig för var man ska stå.