2024-02-22, 22:05
Medlem
mr.demons avatar
Jobbar den senaste killen på en skola?
Citera
2024-02-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Haha, var det de han gjorde där? Undrar om han får jobbet...

Varför sökte han ett sådant jobb, kommer direkt att tänka på att det finns mycket barn vid sådana tillställningar. De som inte är lärarmaterial söker andra jobb där det finns mycket barn?
Bowlinghallen ligger i samma byggnad som skolan.
Citera
2024-02-22, 22:12
Medlem
#378 rebus

Förnamn: står i chatten, samma som SVFFs fotbollschef.

Efternamn: Står i chatten, samma som Vänsterpartiets partiledare 2012-2020.

Ålder: Född samma år som Bill Clinton blev president.

Ort: Tage Erlander härstammar från denna ort i Värmland.
Citera
2024-02-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Hur hittade dom honom där? Bjöd han med fjortisen på sin egen arbetsintervju?

Han skriver i chatten var han skulle vara.
Citera
2024-02-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svulken
Bowlinghallen ligger i samma byggnad som skolan.

Verkar vara en jävel på bowling!

https://www.provinstidningen.se/2019/09/14/tredje-gangen-gillt-for-amals-bc-6f779/
Citera
2024-02-22, 22:21
Medlem
haresEars avatar
Är det nån rebusfetisch här? Jag som utvecklingsstörd känner att det är svårt att reda upp alla svåra ekvationer.

På Telegram får ni namn, personnummer, husdjur, fruar å annat trevligt. Samt ett helvetes massa skratt

https://t.me/+hKpxXb4iUydkZTFk
Citera
2024-02-22, 22:31
Medlem
KaninHitlers avatar
378 är rejält nervös. Förståeligt iofs.
Tvättäkta desperat stressrökning där. Blev nästan nervös och ville ha en cigg själv när jag såg det.

Ansiktstatuering är aldrig ett bra tecken. Inte halstatuering heller. Och inte handen heller.
Jag vet ju att tatuering varit på modet i ganska många år nu, och jag har själv en som gjordes i ungdomen. Men vissa placeringar är fan inte okej alltså. Ansikte, hals och händer tyder på skumheter i sinnesvärlden. Förstår man inte att det inte alltid passar sig med sådant och man inte kan täcka över dom så stämmer det inte i skallen. Gör man sådana tatueringar så tänker man inte mycket på framtiden inte.

Ganska intressant konfrontation det här, känns spontant som en ganska trasig människa inombords. Väldigt defensivt lagd och tackar tillomed efter när de skiljs åt. Undergiven, inte en man som tar kommando över saker och ting. Barn känns som ett val han väljer för att kunna kontrollera situationen, han klarar nog inte av en självsäker vuxen kvinna. Han skulle krypa i stoftet om Sara bad honom där känns det som.

Jävligt jobbigt läge att bli konfronterad på jobbet. Inte den första men det måste nästan bli tiotusenfaldt mycket värre att hålla sig samman i ett sådant läge? Var det hans chef som sade åt dom att gå ut där i början tro?
Senast redigerad av KaninHitler 2024-02-22 kl. 22:35.
Citera
2024-02-22, 22:54
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Har gäddorna någonting som helst att vinna på att stanna kvar och diskutera? Hank är ett praktexempel på att det är bättre fly än illa fäkta. Det skapar underhållning i alla fall.
Citera
2024-02-22, 22:57
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Har gäddorna någonting som helst att vinna på att stanna kvar och diskutera? Hank är ett praktexempel på att det är bättre fly än illa fäkta. Det skapar underhållning i alla fall.

Nej, absolut ingenting. Det går liksom inte att vinna i det läget. De gäddor som klarar sig bäst är nog de som flyr och drar direkt. Tråkigt för oss men tvivellöst det bästa alternativet om man är gädda.
Citera
2024-02-22, 22:59
Medlem
Masajens avatar
Då var det dags för jag vet inte vilken gång i raden, gädda nr378 ser ut den också att hålla på Bajen. Fy fan vad pedofiler som supportrar dom, man börjar helt klart se en röd tråd.
Citera
2024-02-22, 23:11
Medlem
#377 Rebus

Förnamn: samma som katten Svanslös

Efternamn: Samma som känd svensk Hockeyspelare född 30 Juli 1973, spelade bland annat i Pittsburg Penguins.

Ålder: Född samma år som Nicholas Cage.

Citera
2024-02-22, 23:12
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Inte vem, snarare vilka bror!

jag hörde att de var en bara? Vet du vem eller vilka de är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in