378 är rejält nervös. Förståeligt iofs.
Tvättäkta desperat stressrökning där. Blev nästan nervös och ville ha en cigg själv när jag såg det.
Ansiktstatuering är aldrig ett bra tecken. Inte halstatuering heller. Och inte handen heller.
Jag vet ju att tatuering varit på modet i ganska många år nu, och jag har själv en som gjordes i ungdomen. Men vissa placeringar är fan inte okej alltså. Ansikte, hals och händer tyder på skumheter i sinnesvärlden. Förstår man inte att det inte alltid passar sig med sådant och man inte kan täcka över dom så stämmer det inte i skallen. Gör man sådana tatueringar så tänker man inte mycket på framtiden inte.
Ganska intressant konfrontation det här, känns spontant som en ganska trasig människa inombords. Väldigt defensivt lagd och tackar tillomed efter när de skiljs åt. Undergiven, inte en man som tar kommando över saker och ting. Barn känns som ett val han väljer för att kunna kontrollera situationen, han klarar nog inte av en självsäker vuxen kvinna. Han skulle krypa i stoftet om Sara bad honom där känns det som.
Jävligt jobbigt läge att bli konfronterad på jobbet. Inte den första men det måste nästan bli tiotusenfaldt mycket värre att hålla sig samman i ett sådant läge? Var det hans chef som sade åt dom att gå ut där i början tro?