2024-02-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Ja, och han skattar nog en del pengar skulle jag tro. Men långt från allt, annars skulle väl ändå skatteverket märka ganska fort om han helt plötsligt har 0 kr i inkomst (efter han sluta som mekaniker).
Några tusen sen han slutade, 18 tusen har jag sett någonstans.
Citera
2024-02-22, 22:11
Medlem
bratworsts avatar
Är så glad att Liam M fick allt material, skulle aldrig kunna ta mig igenom en till Anjo video. Liam går ändå att lyssna på, och han pratar inte om sin vinkel i hela videon. Utan visar enbart materialet
Citera
2024-02-22, 22:13
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Några tusen sen han slutade, 18 tusen har jag sett någonstans.
Oj... osannolik siffra.
Citera
2024-02-22, 22:19
Medlem
Chrippa tjänade 223 695 kr sist han deklarerade. Vet tyvärr inte hur man bifogar dokument här men jag köpte hans uppgift via Ratsit.
Senast redigerad av 99amakar 2024-02-22 kl. 22:23.
Citera
2024-02-22, 22:21
Medlem
bratworsts avatar
För att prata om att L filmar mkt, har de ju uppenbarligen filmat lika mycket själva?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Okej skriver en gång till, enligt lawline ( finns att söka upp för alla ) så får hyresvärden öppna upp om polisen ger dom tillstånd om det kan pågå ett brott i lägenheten eller dylikt. Som i detta fall att inte Linnea får vistas i samma lägenhet som Chloe.

Sen hur allt är vet ju bara Jocke osv, alltså hur de fick tillstånd att gå in, om de ens fick det, eller om han ljög.

Det är inte så där det går till i den riktiga världen, snälla lilla du. Polisen ger inte medborgare uppdrag att vara civila spanare som ges nån sorts magisk kraft eller myndighet för att förhindra brott.

"Jocki - med rätt att döda - Boi --- snart på en biograf nära dig!!!".

Envarsgripande finns det något som heter men det är inte tillämpligt i den här situationen. Om Jocki misstänker at brott begås så får han ringa polisen som alla andra.
Citera
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 99amakar
Chrippa tjänade 223 695 kr förra året. Vet tyvärr inte hur man bifogar dokument här men jag köpte hans uppgift via Ratsit.
Åhh, tack! Ändå en siffra som flyger under radarn
Citera
2024-02-22, 22:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Chrippa tjänade 223 695 kr förra året. Vet tyvärr inte hur man bifogar dokument här men jag köpte hans uppgift via Ratsit.
Det där är vad han taxerade. Tror han hade tjänade mer pengar förra året totalt sett.

Eller var det förra året han levde highlife på miljonlånen?
Citera
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det är inte så där det går till i den riktiga världen, snälla lilla du. Polisen ger inte medborgare uppdrag att vara civila spanare som ges nån sorts magisk kraft eller myndighet för att förhindra brott.

"Jocki - med rätt att döda - Boi --- snart på en biograf nära dig!!!".

Envarsgripande finns det något som heter men det är inte tillämpligt i den här situationen. Om Jocki misstänker at brott begås så får han ringa polisen som alla andra.

Nu snackar jag om hyresvärden. Att hyresvärden får gå in med beslut från polisen. Men visst jurister på lawline kanske har fel.
Citera
Medlem
Citat:

Du kan ladda upp på:
https://gofile.io/uploadFiles

Klicka på "Add files", välj filen på datorn som du vill dela och kopiera sen den länk som skapas.
Citera
2024-02-22, 22:25
Medlem
Citat:
Chrippa tjänade 223 695 kr sist han deklarerade. Vet tyvärr inte hur man bifogar dokument här men jag köpte hans uppgift via Ratsit.

Citat:
Åhh, tack! Ändå en siffra som flyger under radarn

Nej, det är för 2022.
Citera
2024-02-22, 22:25
Medlem
Citat:
Är så glad att Liam M fick allt material, skulle aldrig kunna ta mig igenom en till Anjo video. Liam går ändå att lyssna på, och han pratar inte om sin vinkel i hela videon. Utan visar enbart materialet
Håller med! Oerhört skönt att slippa höra Anjo höja sig själv i varannan mening, stirrandes in med svarta ögon i kameran med ngt löjligt dramatiskt bakgrundsljud!
Skönt med någon som bara lägger upp allt rakt upp och ned utan att upprepa hur duktig hen själv är hela tiden! Och Anjos enormt långa intron och sammanfattningar klarar man sig ljuvligt utan också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in