Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Men kan du sluta med dina skratt och haha smileys. Du är inte rolig och det är bara tragiskt att se dig försvara en brud som Linnea, och jag försvarar inte Chrippa. I början trodde jag han var hjärntvättad men det är dumma i huvudet båda två.
Problemet är att du och Mumsbulle försöker styra tråden , ni spammar nästan och ger ”svar på tal” såfort någon är kritisk mot Linnea. Det ser inre snyggt ut och mod hopas jag kommer in och varnar snart för allt trams från er sida. Går inte hålla en diskussion när ni enbart försöker stänga ner folks om inte tycker exakt som er.
Det går inte att inte skratta åt er

Inte en enda gång har jag försvarat Linneas skit med att det nog är Chrippa som har fått henne att göra det. Men varje gång Chrippa gör något sjukt så är du där och säger att det nog minsann är Linnea som ligger bakom, senast var det hon som skrev skit om tjejer på instagram för det skulle minsan Chrippa aaaaaaldrig kunna göra. Chrippa verkar inte ha ansvar för någonting han väljer att göra i sitt liv, ett evigt offer i era ögon!
Mod lägger sig inte i diskussioner eller åsikter som har med ämnet att göra, så lycka till med det.