2024-02-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jocke är skön ändå, han spelar in samtalen med Chrippa, sedan skickar han samtalen till Anjo av alla människor som älskar drama-content. Nu har Anjo skickat samtalen vidare till Liam M som lägger ut dom på Youtube. Det är alltså samma Jocke som vill att man ska sluta ge dom uppmärksamhet, sluta följa Chrippa etc. Även om det inte är Jocke som laddar upp samtalen på sociala medier så måste väl folk se hur han styr det här dramat i bakgrunden.

Inte att glömma samma Jocke som ska vara umgängesstöd till barnet och där med en trygg person i barnets liv. Stabilt att vara delaktig i att sådant som berör barnet sprids på internet då
Citera
2024-02-22, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men kan du sluta med dina skratt och haha smileys. Du är inte rolig och det är bara tragiskt att se dig försvara en brud som Linnea, och jag försvarar inte Chrippa. I början trodde jag han var hjärntvättad men det är dumma i huvudet båda två.
Problemet är att du och Mumsbulle försöker styra tråden , ni spammar nästan och ger ”svar på tal” såfort någon är kritisk mot Linnea. Det ser inre snyggt ut och mod hopas jag kommer in och varnar snart för allt trams från er sida. Går inte hålla en diskussion när ni enbart försöker stänga ner folks om inte tycker exakt som er.

Det går inte att inte skratta åt er Inte en enda gång har jag försvarat Linneas skit med att det nog är Chrippa som har fått henne att göra det. Men varje gång Chrippa gör något sjukt så är du där och säger att det nog minsann är Linnea som ligger bakom, senast var det hon som skrev skit om tjejer på instagram för det skulle minsan Chrippa aaaaaaldrig kunna göra. Chrippa verkar inte ha ansvar för någonting han väljer att göra i sitt liv, ett evigt offer i era ögon!
Mod lägger sig inte i diskussioner eller åsikter som har med ämnet att göra, så lycka till med det.
Citera
2024-02-22, 21:07
Medlem
Citat:
Jag skiter fullständigt i om han inte ville leva Svensson livet med Julia din amöba. Men skaffar man barn tar man han om det och sätter det före småbrudar. Är du trög eller?

Det gör du ju inte alls, du tror fortfarande att om Linnea inte hade kommit till lägenheten så hade han och Julia levt ett normalt familjeliv. Jag säger att det hade aldrig hänt vilket som. Det är hans ansvar att göra goda val, det ansvaret lägger du istället bara på Linnea.
Citera
2024-02-22, 21:19
Medlem
Citat:
Här sitter du en kväll, och försöker rättfärdiga att en 34-årig pappa valde en snart 24-åring över sin dotter och överenskommelsen som skulle få livet att funka för det lilla barnet? Allt ok med dig eller? Är det bara så att du vill ha rött av principsak eller står du verkligen bakom att det han gjorde är ok? För annars är det ganska värdelös diskussion du för.

Du måste svarat fel person. Vad skulle jag ställa mig bakom som han har gjort?
Citera
2024-02-22, 21:21
Medlem
Borde inte Jocke riskera något straff om det nu är så att han vetat om chrippas skattefifflande?
Citera
2024-02-22, 21:22
Medlem
Fy fan vilken soppa detta är alltså. Orkar fan inte med detta längre. Sätt chrippa.bakom lås.och bom för allt som hänt i 7 år.så slipper vi det här.
Citera
2024-02-22, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyraMynt
Hur kan han då köpa CS-skins till en kostnad av 30000kr utan att blinka?
I en av Linneas tiktok lives så pratade "Chrippa" om att boka boende i Spanien nästa resa till en kostnad av 13000kr/veckan. Han kollade även på något boende som kostade uppemot 50000kr/veckan.
Även om han tyckte det sistnämnda var orimligt dyrt så är det bra jobbat för någon som fått sitt liv utmätt och bara lever på hat.

Är det här ett riktigt dokument?
Det ser fejk ut när den som "skrivit under" dokumentet skrivit under med textad stil och dessutom stavat namnet fel.

Han drar ju in stålar utan att skatta för dom. Just nu livnär han sig på att de idioter som verkar hata honom allra mest, fortsätter vara så intresserade av honom att de följer varje steg han tar. Det är bara att kolla kommentarer på tex Anjo eller Cluees instagram så ser man direkt vilken typ av människor det är. Dessa har överhuvudtaget inte ens koll på simpla saker som ad block utan samma person som de påstår sig hata livnär sig på dom utan att de verkar fatta det själva. De kör hårt med avföjningskampanjer på instagram när han inte ens tjänar några pengar på instagram samtidigt som de är först där när han lagt upp ett youtubeklipp.
Dessa människor lever för drama och ingenting annat, de vill till varje pris veta vad som hänt med dottern trots att socialen sagt åt alla att hålla dottern utanför internet. De kommer vara de första som gottar ner sig i all information som handlar om dottern nu när Liam ska släppa klipp.
Citera
2024-02-22, 21:27
Medlem
Glitterfians avatar
Liam M har lagt upp en video nu!🥳👏
Citera
2024-02-22, 21:30
Medlem
geek12s avatar
Då kan alla släppa att Jocke gjorde hemfridsbrott iaf. Då han väntade in order från polisen till att få gå in.
Citera
2024-02-22, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Då kan alla släppa att Jocke gjorde hemfridsbrott iaf. Då han väntade in order från polisen till att få gå in.
Order
Citera
2024-02-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Fy fan vilken soppa detta är alltså. Orkar fan inte med detta längre. Sätt chrippa.bakom lås.och bom för allt som hänt i 7 år.så slipper vi det här.

ja men typ.. tyckte detta var ganska underhållande ändå i all dess misär till en början.. men nu orkar man ju inte med längre med dessa sjuka individer..
Citera
2024-02-22, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Order

hahaha orkar inte. Konstapel Joakim på bevakning i väntan på insatsstyrkan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in