2024-02-22, 19:59
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Gör du så

Men det intressanta just nu tycker jag ändå är angående misshandeln Chrippa satt häktad för. Någon ljuger ju. Man vill ju gärna få veta vem som ljög där.

Sen tror jag inte Linnea normalt sätt är en barnmisshandlare, men tror allt att när hennes sämsta sidor kommer fram så kan hon säkert ha puttat Chloe så hon ramlade.
Citera
2024-02-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men det intressanta just nu tycker jag ändå är angående misshandeln Chrippa satt häktad för. Någon ljuger ju. Man vill ju gärna få veta vem som ljög där.

Sen tror jag inte Linnea normalt sätt är en barnmisshandlare, men tror allt att när hennes sämsta sidor kommer fram så kan hon säkert ha puttat Chloe så hon ramlade.
Det är lika bra att släppa den frågan om vem som ljög/ljuger.
Nu när de är tillsammans så håller de varandra om ryggen, och när det tar slut och börjar kaosa igen så kommer de skylla den ena skiten efter den andra på varandra.
Med tveksamma sms-dumpar som ’bevis’.

Så det är en fråga som vi aldrig kommer att få reda på.
Möjligtvis om rättsystemet får gräva i det.
Citera
2024-02-22, 20:15
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Hör man inte att han snyter sig där är man ju gravt efterbliven.

Du har aldrig tagit kristall hör jag , man blir tillslut helt svullen i näsan så man måste ta i så in i helvete för att få upp de där skiten i näsan .. jag missbrukade det där i över ett år för ca 5 år sen och känner igen det där grovt. Tycker synd om killen nästan nu när jag vet vad han håller på med. Det är sjukt äckligt och önskar ingen att fastna i det.
Citera
2024-02-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ett halvår? 😂

Det va generöst! Jag ger den relationen max ett par veckor.

Såg iofs nu att Chrippa la ut en bröllopsklänning på Instagram.
Om det är menat som nåt skämt eller om han är seriös med att de kollar på brudklänningar får framtiden utvisa.
Och du följer patrasket? Snacka om att mata trollen. Allt är en enda stor skitkerv till fakedrama. De gör stora pengar på detta. Snälla ALLT ÄR UPPGJORT.
Citera
2024-02-22, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Du har aldrig tagit kristall hör jag , man blir tillslut helt svullen i näsan så man måste ta i så in i helvete för att få upp de där skiten i näsan .. jag missbrukade det där i över ett år för ca 5 år sen och känner igen det där grovt. Tycker synd om killen nästan nu när jag vet vad han håller på med. Det är sjukt äckligt och önskar ingen att fastna i det.

Hatten av för dig

Är det därför han kör nässpray 24/7?
Citera
2024-02-22, 20:25
Medlem
Citat:

Nu blev det fel igen. Du har ingen bra kväll idag.

Kan du greppa att det i juridisk mening skedde en misshandel, men att Skabbe menar att det inte var så allvarligt som en "misshandel" - samtidigt som Linnea kanske håller med om både det juridiska argumentet och att det inte var så grovt...? Därför låter de nu en domstol avgöra hur det som skedde ska kategoriseras?

Hypotetiskt, alltså. En tankeövning.

Blev det snurrigt för dig nu...?
Citera
2024-02-22, 20:26
Medlem
Citat:

Alltså skärpis. Utredningen kommer rinna ut i sanden, de båda går ut som vinnare, då visningar är pengar.
Citera
2024-02-22, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Och du följer patrasket? Snacka om att mata trollen. Allt är en enda stor skitkerv till fakedrama. De gör stora pengar på detta. Snälla ALLT ÄR UPPGJORT.
Det känns som om det är regisserat, vilket är ännu sjukare, just pga dom har barn som drabbas och följare som blir vilseledda och tror att man behandlar människor, släkt och vänner på detta sjuka sätt.
Svek och förtal, lögner och utnyttjande av samhällsresurser, uppmuntrar till att skattefuska och fly från ansvar, bara att skapa nya draman och gå vidare...
Citera
2024-02-22, 20:33
Medlem
Finns det något som motsäger det faktum att allt detta är iscensatt? Chrippa skulle lätt sitta 14 dagar i häkte för pengar. Den enda förloraren i denna skitsmörja är stackars Chloe.

Och Anjo, WOW vilken smart affärsman den snubben är. Lovade att släppa "allt i sin telefon" för 200k prenumeranter. Det lyckades. Och nu pumpas följarna till en ny kassako. Han äger er alla.
Citera
2024-02-22, 20:34
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hatten av för dig

Är det därför han kör nässpray 24/7?

ja exakt , det hjälper för att öppna bihålorna så du kan få in en till lina
Citera
2024-02-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det känns som om det är regisserat, vilket är ännu sjukare, just pga dom har barn som drabbas och följare som blir vilseledda och tror att man behandlar människor, släkt och vänner på detta sjuka sätt.
Svek och förtal, lögner och utnyttjande av samhällsresurser, uppmuntrar till att skattefuska och fly från ansvar, bara att skapa nya draman och gå vidare...
Ja precis, men att idioter på internet tror att man svikit sin familj och så spelar mindre roll, följarna är endast en kund. Det finns många influenser som har moral, men inte dessa pack. En familj och vänner är inte särskilt svåra att få med på tåget. Klart de hänger på detta, pengar är nice.
Det de inte skulle gå med på är om nu detta är sant, vilket det såklart inte är.

Hoppas de begår något slags lagbrott. Att det skadar barnet är väl en billig summa för att bli rik.

Var är Janne Josefsson? Vore kul att se en seriös person utreda denna skit.
Citera
2024-02-22, 20:43
Avslutad
https://www.youtube.com/watch?v=WtgT_EggEvs

Liam M:s video kommer ut kl 21:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in