2024-02-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Så lätt är det inte

Så svårt är det inte heller.
Citera
2024-02-21, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hur kan du veta detta? Ditt påstående om att Julia är otroligt svartsjuk har ju lika stor bäring som att jag skulle skriva att Linnea är den som är otroligt svartsjuk på Julia (och därmed såg till så Chrippa kastade ut Julia och därmed barnet då hon inte får vara med Linnea)

Men när jag och andra skriver så , så slår du ju till attack direkt?
Att Jocke trodde sig kunna bestämma att Linnéa och Chrille skulle separeras och Chrille skulle bo med Julia fungerade inte så bra.
Tror du att Linnea bröt sig in hos Chrille?🤣🤣
Citera
2024-02-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Låter som du har ett sunt förhållningssätt till livet.

Är två clowner som utnyttjar varandra! Om Linnea nu gör allt som någon långsiktig hämndplan och njuter av allt som händer mellan Chrippa och alla inblandade så är hon lite beundransvärd på något konstigt sätt. Liksom tänk er själva att utsätta sig med att bo tillsammans med Chrippa. Höra honom dagarna långa skrika och låta men ändå stanna kvar tills man knäckt fanskapet och begravt honom levande. Visst är det ondskefullt, vidrigt och hemskt men ändå beundransvärt om det nu är så. Lite som att kolla på true Crime man vet att allt är moraliskt fel men ändå sitter man och kollar på sikten och inser att vissa gärningsmän är genier fast på fel sätt.
Senast redigerad av Youngarne 2024-02-21 kl. 18:09.
Citera
2024-02-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Undra om han verkligen försöker göra sig själv cancelled? Sättet han bemöter kommentarer och gör riktiga påhopp mot de som skriver på hans instagram är ju sjukt på riktigt. Även om jag inte är förvånad eller överraskad egentligen så är det fortfarande helt stört.
Ge pojken en god man och hitta ett lämpligt stödboende för han är ju inte frisk på något sätt.

Trådens kvalitet skulle öka väsentligt om man länkar sånt, gärna med skärmdumpar.

Mumsbulle är ett föredöme härvidlag.
Citera
2024-02-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Om din teori stämmer är hon briljant hon får kuk alla hans pengar och får njuta av att hans liv går åt helvete! Om det visar din teori blir slutet kommer jag bli ett fan av Linnea på grund av hur uthållig och strategisk hon var. Dock tror jag du är helt fel ute, tror bara hon är ung och dum och hänger på för hon har inget bättre i livet att gå till utan att behöva anstränga sig.

Jag kan bara instämma.

Huruvida det är Jocki, missbrukaren från Motala, Skabbelina, testikelcancer eller KFM som till slut sänker Skabbe är av underordnad betydelse. Jag saluterar, efter viss tvekan, tillochmed Fettot om han lyckas göra det.
Citera
2024-02-21, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Sitter och bråkar med folk på instagram om hur han har köpt skins på CS och hur fattiga alla är. Han ska till Marbella tydligen och det är något som han flexar med.

Förstår inte att det skulle vara en flex att åka till Marbella dock!

Inte heller att köpa skins på CS som skulle uppgå till en månadslön. Alla har väl olika prioriteringar i livet och köpa skins oavsett om man har råd eller ej, låter som urbotat korkat imo.

Att åka utomlands kan jag ändå förstå och det är något jag gör själv minst en gång per år och då oftast en längre resa utanför Europa. Men det är väl inget att sitta och flexa med då det är väldigt vanligt idag tänker jag.

Men är man osäker person så måste man väl hävda sig på olika sätt och om det är igenom att köpa märkeskläder, resor eller skins.

Ang märkeskläder så är det något fattiga personer som vill hävda sig, alt nyrika som vill visa upp sig. Du ser aldrig riktigt rika personer glida omkring i gucci direkt, personer som Elon Musk, Jeff Besoz.

Allt om Chrippa skriker WT!
Jämför du Elon musk med Chrippa?
Citera
2024-02-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Du menar om vem som betalar minst skatt och vem som deklarerar minst, var ju hur roligt som helst! Vi fick ju ett nytt Chrippa citat tack vare liven ”ditt jävla McDonaldshuvud” 😂

Juste, minst skatt!

Lät som i en sandlåda med vuxenbebisar

Vilka jäkla dårar!
Citera
2024-02-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Har du någonsin sett Bill gates med balenciaga gucci eller Rolex? Bara fattiga som vill leka rika som Chrippa köper dessa vidriga kläder
Har du sätt deras hem?
Citera
2024-02-21, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Att Jocke trodde sig kunna bestämma att Linnéa och Chrille skulle separeras och Chrille skulle bo med Julia fungerade inte så bra.
Tror du att Linnea bröt sig in hos Chrille?🤣🤣

Du är inte klok, varken i detta svaret elelr det innan. Du pratar som att du VET. Men du vet lika lite som oss andra..
Citera
2024-02-21, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Julia ÄR svartsjuk och hon vill ha det bekvämt med Chrilles livsstil.
Hon blev lämnad och det framgår med all tydlighet hur hon trånar efter Chrille fortfarande, se på Anjos intervjuer och läckta samtal med henne...
Pinsamt är bara förnamnet.
Som att sitta och läsa Linnéas dagbok och meddelanden till Chrille, skriva ett frieribrev till sig själv🤣🤣

Kolla hur Julia reagerar när Chrippa säger att han älskat Linnea i så många år...

Vart får du det ifrån?
Citera
2024-02-21, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag kan bara instämma.

Huruvida det är Jocki, missbrukaren från Motala, Skabbelina, testikelcancer eller KFM som till slut sänker Skabbe är av underordnad betydelse. Jag saluterar, efter viss tvekan, tillochmed Fettot om han lyckas göra det.

Är ändå sjukt att fler börjar misstänka detta 😂
Citera
2024-02-21, 18:44
Avslutad
Är säkert L som svarar på Chrippas insta haha. Varför skulle han enbart gå på utseendet när det gäller tjejer? En norsk snygg tjej skrev (och hon skrev inte värre än någon annan) . Chrippas svarar ”Fyfan hur ser du ut?” . Norska bruden har stora läppar som L haha. L har ju verkat ha stora problem med andra brudar så hade inte förvånat mig, varför skulle han välja henne att svara på av alla andra 🤣

Edit: ser ut som ”han” svarat på fler tjejer och gått på deras utseende ..lolol
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-02-21 kl. 18:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in