2024-02-21, 16:06
Medlem
Riktigt snurrigt nu allt
2024-02-21, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Det om något är rimlig kritik gentemot soc.

Palm och Malin höll låda under fm hos "MammaEmma". Flera LVU-invandrare krävde att svenska lagar skulle anpassas efter invandare så de kan fortsätta utöva sin religion och kultur. En av dem beklagade sig i liven över att hans barn tagits pga "heder" och han tog avstånd från begreppet eftersom han fostrar sina barn hur han vill. Den självutnämnde juristen "Juridisk jiu jitsu" imponerade med sina juridiska (o)kunskaper.

Malin o Fia var inne på Stefans live oxǻ
2024-02-21, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
att marlen inte satsar på konsten, otroligt duktig!!

Om man vanligen köper sin konst på Dollarstore kan hon absolut framstå som talangfull konstnär.
2024-02-21, 17:01
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Det om något är rimlig kritik gentemot soc.

Palm och Malin höll låda under fm hos "MammaEmma". Flera LVU-invandrare krävde att svenska lagar skulle anpassas efter invandare så de kan fortsätta utöva sin religion och kultur. En av dem beklagade sig i liven över att hans barn tagits pga "heder" och han tog avstånd från begreppet eftersom han fostrar sina barn hur han vill. Den självutnämnde juristen "Juridisk jiu jitsu" imponerade med sina juridiska (o)kunskaper.
Det visade sig att jag helt plötsligt inte kan se lives på det kontot och deras support suger så har inte hunnit fixa det men jag är ändå lite glad att jag inte såg den liven för jag hade exploderat.
2024-02-21, 17:03
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
tror det är henne primära konto
det med "3841Followers"

är du blockad ?
Nä men jag kan inte hitta några lives alls, det har blivit nåt fel men tiktoks support har mycket övrigt att önska så får se när jag får tid att läsa mig till vad jag ska göra.
De vill man ska skicka bilder och videos men det går inte heller 🤷🏻‍♀️
2024-02-21, 17:21
Medlem
Trolllanabanana tycker det är så vackert i Mora..Norra sverige
Senast redigerad av rickebus 2024-02-21 kl. 17:29.
2024-02-21, 17:33
Medlem
Lejon sa nu att hon blockerat minst 300 pers och att det är de utan profilbild eller med profilbild på katter o hundar 😅
2024-02-21, 17:38
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Lejon sa nu att hon blockerat minst 300 pers och att det är de utan profilbild eller med profilbild på katter o hundar 😅

senaste från M:

Små Grodorna låten är helt meningslös och har ingen nytta.
varför behöver folk sjunga det ?
2024-02-21, 17:39
Medlem
Citat:
är S och M medvetna om denna tråd?

en annan sak, har ni några anda kanaler ni kan tipsa om?
S var inne i tråden själv i ett tidigt skede , de flesta bland de som fått barn omhändertagna är medvetna om tråden.
Bloggen "Trollbloggen" har en del info och domar på de i kretsen kring FU , finns några youtube- kanaler som diskuterar lvu folk bland annat Vad är problemet och Utan oro
2024-02-21, 17:43
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Malin o Fia var inne på Stefans live oxǻ
Denne "Juridisk jiu jitsu".

Vad lär han ut?
2024-02-21, 17:43
Medlem
Citat:
senaste från M:

Små Grodorna låten är helt meningslös och har ingen nytta.
varför behöver folk sjunga det ?
Små grodorna är en fransk melodi och har sitt ursprung från Napolenkrigen och är en nidsång som engelsmännen sjöng riktad mot fransmännen
2024-02-21, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Denne "Juridisk jiu jitsu".

Vad lär han ut?
En oändlig massa felaktigheter , bland annat maritim law ..han har en youtube - kanal där han "upplyser"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in