2024-02-21, 12:37
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Alva var väl föräldraledig och har börjat jobba igen.

Ja på vardagar ja
Citera
2024-02-21, 12:43
Medlem
Har ni sett att Juvelia ska få ett syskon! :-)
Citera
2024-02-21, 12:46
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy

Såg det, kul! det gillar inte linn garanterat..
Citera
2024-02-21, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Såg det, kul! det gillar inte linn garanterat..
Nä man är ju nyfiken på vad hon verkligen tycker...hon kan nog bli avundsjuk..själv är hon ju i desperat jakt på en kille..så att vara singel och se exen gå vidare är nog jobbigt.. jätte kul för Juvelia, Gabbe och Ida, de verkar så mysiga ihop
Citera
2024-02-21, 13:06
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Nä man är ju nyfiken på vad hon verkligen tycker...hon kan nog bli avundsjuk..själv är hon ju i desperat jakt på en kille..så att vara singel och se exen gå vidare är nog jobbigt.. jätte kul för Juvelia, Gabbe och Ida, de verkar så mysiga ihop

Ida är en toppentjej även irl. Men tror helt ärligt inte Linn kommer bli glad, hon kommer bara bli avundsjuk. När Juvelia även har syskon på pappans sida nu, som hon med tiden kanske kommer ty sig till mer än på Linns sida..
Citera
2024-02-21, 13:13
Avslutad
Citat:
Ja! Roligt för dem.

Och roligt för oss framöver att se hur Linn förhåller sig till det kanske?
Citera
2024-02-21, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ida är en toppentjej även irl. Men tror helt ärligt inte Linn kommer bli glad, hon kommer bara bli avundsjuk. När Juvelia även har syskon på pappans sida nu, som hon med tiden kanske kommer ty sig till mer än på Linns sida..

Någon som vet vad Ida jobbar med? Och vad Gabbe jobbar med?
Citera
2024-02-21, 14:13
Medlem
Lovar att Linn kommer betrakta Js syskon som halvbror/halvsyster, med betoning på HALV medan T och B är systrar, utan halv- 🤣
Citera
2024-02-21, 15:18
Medlem
Citat:
Har hon kommenterat "grattis" eller något på inlägget? Jag kan inte se någon kommentar för jag är blockad av Linnsan med det kontot.. 🙃
Citera
2024-02-21, 15:20
Medlem
Tandvårdsbidrag på facewellness??
Citera
2024-02-21, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Har hon kommenterat "grattis" eller något på inlägget? Jag kan inte se någon kommentar för jag är blockad av Linnsan med det kontot.. 🙃
Vet inte heller, jag blev blockad när jag skrev att J var lik sin pappa..
Citera
2024-02-21, 15:22
Medlem
Om Linn hade varit mogen hade hon gett posten en like enligt mig. Känns tjurskalligt att inte va peppande mot sina barns föräldrar.

Jag tycker Ida verkar vara en bra tjej men tolkar det som att hon har en hel del osäkerheter, mkt hålla för handen över ansiktet osv. Sen kanske jag tycker att Gabriel borde lärt sig sin läxa att inte skaffa barn med någon inom loppet av ett år efter man blivit ihop. Det är fortfarande förälskelsefasen men jag kan tänka mig att det är frustrerande för Ida att se Juvelia och längta att få dela det med sin Gabriel, det tror jag har påskyndat det. Hade Juvelia inte varit med i bilden tror jag/hoppas jag att de väntat längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in