2024-02-20, 08:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Även inspelade telefonsamtal mellan Jocki och Skabbe...? Det var Julia, det också?

Det vet jag inte men inte helt omöjligt att Jocke skickade till Julia då de har barn ihop som sen skickade till Anjo. Vet inte var det läckte. Även Gustav har läckt.

Men jag erkänner att det ser illa ut.

Julia älskar drama!!!!
Senast redigerad av 400Ben 2024-02-20 kl. 08:23.
Citera
2024-02-20, 08:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men varför åker Anjo dit ens? Vad är det för töntigt beteende?
Han kan väl ringa Chrippa som en normal människa och säga att vi ses imorgon och snackar igenom allt.

Kan bara gissa men drama = mer videos = mer pengar.

Anjo sjönk rejält hos många efter nattens händelse. Om han vill bli BFF med Jocke är detta helt fel taktik.
Citera
2024-02-20, 08:20
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo har verkligen visat sitt rätta ansikte.

Den stora frågan är varför Jocke står lamt och säger att det finns barn i huset...

Släng ut Shrek för fan, men chipsis får låta sig hållas..
I lajven ser man allas vän wempa uppmana Jocke att gå ner, Jocke själv kommenterar i lajven och på sin instastory...

Många intressanta saker hävde Shrek och Quasimodo ur sig, saker vi funderat över här i tråden, gällande det ekonomiska...

Anjo den loosern körde med "men durå" och fullständigt pissar på Chrippa och Linnéa.
Säg vad du vill Runkbullen men Anjo kör tillskillnad från Chrippert som alltid hånar alla "tangentbordskrigare" men är en jävla bög själv.

Ps
Såg ni det sönderrivna A4-at. Undra vad han gjort med det 😎😎😎😎 Snort snort!
Citera
2024-02-20, 08:22
Medlem
Linnea filmar - Vem filmar ens i förhållande?!
Anjo/Jocke filmar alla konversationer/konfrontationer - Bra Anjo och Jocke!
-
Är skillnad på vem som filmar i kommentarsfälten. Båda gör islutändan samma sak.
-
Anjo verkar kommit hem till C och L? Ska jag vara helt ärlig. måste man komma till lägenheteter och skrika på varandra? tänker på grannarna osv...
Citera
2024-02-20, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kan bara gissa men drama = mer videos = mer pengar.

Anjo sjönk rejält hos många efter nattens händelse. Om han vill bli BFF med Jocke är detta helt fel taktik.

Trebarnsfarsa som sticker hem till folk mitt i natten för att mucka gräl, vafan håller han på med egentligen.
Anjo har redan gjort stor skada och bör hålla sig utanför Kräftans och Linneas förhållande han har inget med det att göra. Pågår det en utredning så får den utvisa vad som är sant och inte.
Anjo är bara grinig nu och ska spela tuff för att han inte får stå i centrum längre.
Citera
2024-02-20, 08:24
Medlem
Treschows avatar
Varje sund människa hade omgående ringt polisen om det stod folk på gatan samt balkongen som skrek och gormade på varandra.

Härligt att se sektledaren-Jocke komma ner till övriga sektmedlemmar i sin Versace-morgonrock och styra upp tjafset. Han påstår hela tiden att han inte vill att saker och ting ska eskalera, men är snabbare än blixten att uppdatera sitt eget flöde om just detta drama.
Citera
2024-02-20, 08:24
Medlem
Citat:
Det vet jag inte men inte helt omöjligt att Jocke skickade till Julia då de har barn ihop som sen skickade till Anjo. Vet inte var det läckte. Även Gustav har läckt.

Men jag erkänner att det ser illa ut.

Hahah, ja, man ska alltid välja den mest omständliga förklaringen till en händelse...!

Kanske skickade Jocki till "missbrukaren i Motala" - som skickade den till Zlatan - som skickade till Julia - och sen slutligen hamnade den hos Fettot med uppmaningen att aldrig publicera?

Ett tips: om du tiger så slipper du göra bort dig hela tiden.

Mvh
Citera
2024-02-20, 08:30
Avstängd
Citat:
Trebarnsfarsa som sticker hem till folk mitt i natten för att mucka gräl, vafan håller han på med egentligen.
Anjo har redan gjort stor skada och bör hålla sig utanför Kräftans och Linneas förhållande han har inget med det att göra. Pågår det en utredning så får den utvisa vad som är sant och inte.
Anjo är bara grinig nu och ska spela tuff för att han inte får stå i centrum längre.

100 %.

Chrippa har rejäla problem som farsa och måste steppa upp mänga nivåer men Anjo är ett stort problem när det kommer till kriget på Internet. Jag väntar bara på att Jocke tar fram geväret och går på Anjo också. Ingen har kontroll på Anjo och han är ostoppbar. Idag om Jocke misstänkte Linnea var i lägenheten hade nog Anjo aldrig fått hänga med. Bättre tagit med Jacke, Rasmus eller nån då.
Citera
2024-02-20, 08:37
Medlem
Citat:
100 %.

Chrippa har rejäla problem som farsa och måste steppa upp mänga nivåer men Anjo är ett stort problem när det kommer till kriget på Internet. Jag väntar bara på att Jocke tar fram geväret och går på Anjo också. Ingen har kontroll på Anjo och han är ostoppbar. Idag om Jocke misstänkte Linnea var i lägenheten hade nog Anjo aldrig fått hänga med. Bättre tagit med Jacke, Rasmus eller nån då.

Håller med.
Undra hur mycket av Anjos "sanning" faktiskt är en sanning eller ihopfabricerat. Hans beteende tyder ju på att han till och är villig att åka hem till folk mitt i natten för att fixa content och skiter fullständigt i hur situationen ser ut.
Läskig snubbe som bör ta hand om sin familj istället för att nästla sig in i Chrippas.
Citera
2024-02-20, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Tror som någon annan nämnde tidigare att Anjo försökte provocera fram en våldsam reaktion från Chrippa och hade då fått allting på sin live.

Det tror jag med! Bara kolla hur han pratar om hur Anjo får träffa sina barn men inte Chrippa.
Citera
2024-02-20, 08:44
Medlem
Någon som vet vart man kan se hela liven nu efteråt?
Citera
2024-02-20, 08:47
Avslutad
Citat:
Håller med.
Undra hur mycket av Anjos "sanning" faktiskt är en sanning eller ihopfabricerat. Hans beteende tyder ju på att han till och är villig att åka hem till folk mitt i natten för att fixa content och skiter fullständigt i hur situationen ser ut.
Läskig snubbe som bör ta hand om sin familj istället för att nästla sig in i Chrippas.
https://youtu.be/eH7BTHQ2nA8?si=GeN_0MBV-c8BQYYb
Anjo och Julias äckliga planer...
HUR kan Jocke vilja ha Jullan i familjen?

Låt Chrippa få leva med Linnéa, fy fan att behöva hänga ihop med en så vidrig golddigger som Julia🤢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in