2024-02-20, 06:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Vi vet ju alla att det är synd om Jocke nu efter Anjo och Chrippa har bråkad. Jockes favorit plagg är hans offerkofta och han vill använda den helst varje dag 😅
Denna gång är det faktiskt synd om Jocke.
Behöva gå upp mitt i natten för att sära på sin bror och kompis som står och skriker och bråkar som jävla små barn mitt i natten. Vem fan hade inte varit trött och irriterade av att behöva göra det?
Citera
2024-02-20, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Behöva gå upp mitt i natten för att sära på sin bror och kompis som står och skriker och bråkar som jävla små barn mitt i natten. Vem fan hade inte varit trött och irriterade av att behöva göra det?

Varför behövde han göra det? Han hade ju bara kunnat låta dom va och gått och lagt sig istället
Citera
2024-02-20, 07:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingen23
Varför behövde han göra det? Han hade ju bara kunnat låta dom va och gått och lagt sig istället
Eftersom han känner ett ansvar för att ha hyrt lägenheten åt sin bror, eftersom han inte vill slösa på polisens resurser, eftersom han inte vill att hans barn ska vakna, eftersom han själv inte kan sova pga kaoset, finns massor med anledningar.
Citera
2024-02-20, 07:05
Avstängd
Snusfris avatar
Sköna svettiga fotavtryck i trapphuset efter Chrippa.
Lägenheten ser verkligen ut som ett missbrukarhem. Är det ingen av de ”vuxna” som städar. Stackars grannar. Hoppas Chrippa och fnasket åker ut snart.
Ironisk att de Jockiboi tyckte så illa om innan, men nu betalar han för deras gemensamma bostad.
Citera
2024-02-20, 07:10
Medlem
Citat:

"Som man bäddar får man ligga"...

Klart det blir lite knöligt i sängen ibland när linnet består av otvättade trattartrasor från sociala medier.
Citera
2024-02-20, 07:17
Avstängd
Snusfris avatar
Rena lyteskomiken. Kommer säkert ett ”svar” på detta redan idag från skabbis. Där han ska lägga upp det han fick filmat på yt.
Hur orkar Jockiboi med detta. Han är ju den enda med en karriär och rykte att tänka på?
Citera
2024-02-20, 07:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
"Som man bäddar får man ligga"...

Klart det blir lite knöligt i sängen ibland när linnet består av otvättade trattartrasor från sociala medier.
Jag tycker Jocke va snäll som fixade lägenheten till Chrippa, fixade så lilla C fick ett eget rum, en egen säng, osv.
Jag tror inte Jocke hade räknat med att Anjo skulle åka hem till Chrippa mitt i natten för att skrika och bråka som små barn
Citera
2024-02-20, 07:21
Medlem
Vad är det för jäkla skrikande i lägenheten? Varför ville Chrippa ha dit Anjo överhuvudtaget?
Citera
2024-02-20, 07:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Rena lyteskomiken. Kommer säkert ett ”svar” på detta redan idag från skabbis. Där han ska lägga upp det han fick filmat på yt.
Hur orkar Jockiboi med detta. Han är ju den enda med en karriär och rykte att tänka på?
Jocke älskar ju egentligen drama och drev.
Dock är det nog jobbigt nu när han inte längre har kontrollen över detta kaos.
Citera
2024-02-20, 07:42
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad är det för jäkla skrikande i lägenheten? Varför ville Chrippa ha dit Anjo överhuvudtaget?

Linnea la ut en story och sa typ anjo komma dit istället för veva på story. Sagt och gjort,
Tycker Anjo ändå skötte det snyggt förutom att passivt attackera Chrippa med svaga punkter. Tycker Chrippa behöll lugnet länge för va han haha.
Citera
2024-02-20, 07:44
Medlem
Citat:

Synd är väll att ta i lite, tråkigt för honom kan jag sträcka mig till. Killen har för fan skitit ner sig på tv utan att skämmas 😅
Citera
2024-02-20, 07:50
Avstängd
Citat:
Alla som tror att Jocke är oskyldig i drevet emot Linnea. Det är ju Jocke som gett Anjo all information så Anjo kan göra sina förtals videos. Utan Jocke hade inte Anjo kunnat göra dessa videos.
Och nu skickat Anjo det vidare till Liam M. Antingen har Anjos youtube kanal fått för många varningar, eller så är han anmäld för förtal.
Hoppas inte Liam fortsätter i Anjos förtals spår.

Bevis på att det är Jocke och inte Julia?

Du älskar ju bevis. Men bara när det inte passar din åsikt kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in