2024-02-20, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Man kan ju börja undra hur många procent av befolkningen som är pedofiler eller har den typen av böjelser/dragning. Det poppar ju upp nya ständigt och jämt.
Det är förmodligen rätt jämnt fördelat avseende partitillhörighet också.

Tänk på att dumpen endast lägger ut dom som åker fast, dom har själv sagt att det är flera gånger mer som bara skriver med barnen och aldrig får till en träff i verkliga livet.

Jag som jobbat med detta för flera år sedan när jag utpressade peddofiler så vet jag hur mycket meddelanden man får som en ung tjej.
Skulle gissa på att om dumpen hade tagit varenda en som dom någonsin skrivit med, så hade det varit kanske 50-100 tusen gäddor på dumpen.
Citera
2024-02-20, 03:27
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Tänk på att dumpen endast lägger ut dom som åker fast, dom har själv sagt att det är flera gånger mer som bara skriver med barnen och aldrig får till en träff i verkliga livet.

Jag som jobbat med detta för flera år sedan när jag utpressade peddofiler så vet jag hur mycket meddelanden man får som en ung tjej.
Skulle gissa på att om dumpen hade tagit varenda en som dom någonsin skrivit med, så hade det varit kanske 50-100 tusen gäddor på dumpen.

Stämmer inte, dom lägger även upp folk som dom endast har chattat med.
Citera
2024-02-20, 03:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/

Pedofilpartiet Centern har knappt hunnit skaka av sig skandalen efter pedofilskandalen som involverade Fredrik Federley och övriga kom till ytan innan det är dags.

Har väl varit några centrare till som blivit avslöjade med peddande senaste åren?
Citera
2024-02-20, 05:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Annars bruka MP vara det stora pedofil partiet.. Eller sossarna som tom har haft en justierminister som har köpt sex av barn. CP har en del konstiga åsikter.

Källor på dina påståenden,mig veterligen är det Centern som överlägset haft mest pedofiler och annat skit inom sina led
Citera
2024-02-20, 06:18
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Annars bruka MP vara det stora pedofil partiet.. Eller sossarna som tom har haft en justierminister som har köpt sex av barn. CP har en del konstiga åsikter.

Du verkar ha sovit under en sten. Centerpartiet har bara under de senaste åren haft ett flertal bekräftade fall av pedofili. TS påstående är således inte något obekräftat som är taget ur luften.

/AI
Citera
2024-02-20, 07:11
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Tycker fortfarande att hela c är en pedo-ideologi.
Fredeleys hus ska topsas efter sperma och deras datorer och hus borde genomföras.
Citera
2024-02-20, 07:16
Medlem
Ofta finns pedofiler i liberala partier. Antar att de dras till att alla ska ta hand om sitt eget. Det blir deras dröm att det även ska omfatta deras sjuka böjelse.
Citera
2024-02-20, 08:12
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl-gr-n
Vänsterns paradgren... Att beskylla alla andra för vad de blir påkomna med.

Yada yada jag har inte beskyllt folk utan skrivit att de nog finns lite varstans. Om du har problem med det så får du ha det.
Citera
2024-02-20, 08:41
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Man kan ju börja undra hur många procent av befolkningen som är pedofiler eller har den typen av böjelser/dragning. Det poppar ju upp nya ständigt och jämt.
Det är förmodligen rätt jämnt fördelat avseende partitillhörighet också.

Nej, nej, nej.
Centerpartiet är extremt överrepresenterat.
De har haft ett stort antal dömda pedofiler de senaste åren.
Citera
2024-02-20, 08:54
Medlem
Är det inte rätt troligt att denna människa tar livet av sig? Man kan bli förlåten för mycket, men en sådan här grej är oförlåtlig. Nu talar jag i stora drag.

Att där finns en 14 åring här och där som är hungrig på sex från någon äldre, det går inte att förbise då där finns människor för allt - men nu utgår jag från att det så inte är fallet.

Han lär bli kickad och kan inget annat. Hans fru lämnar honom. Barnen inte veta av honom. Svårare att bli glömd. Skam, spott och hela skiten.

Människor förgör sig själv för mindre. Hade jag varit honom hade jag tagit med mig min ekonomi till Thailand eller något och levt loppan resten utav livet som om det aldrig hände. Hade aldrig någonsin velat ha en 0.00001% risk att bli påmind om det på hemmaplan. Kastat telefonen, tagit bort all social media, gått ghost mode.

Säger som en debattör i cannabisdebatten SVT hade.

”Jag har turen att tycka om legala droger.”

På samma sätt har jag turen att inte tända på barn. Så viss sympati har jag för honom. Han kan inte rå för det och förstört sitt liv.

Är 29 personligen och min maximala gräns är 16-17 men då ska det vara särskilda sådana som har hög mognad. Aldrig har jag aktivt sökt efter sådana tjejer men skulle inte banga om det var rätt tjej. Har nämligen haft en gymnasie tjej som KK när jag var 27. Riktigt bra år hade vi. Inget jag gömde överhuvudtaget och aldrig något jag hade reagerat över om det var någon annan. Barn däremot, no no. Aldrig någonsin.

Undrar dock. Hur fan ploppar det upp nya och nya hela tiden? Är de efterblivna? Anser de själva inte att risken är så kraftigt förstärkt att det är dumpen som kan vara vem som helst av användarna där eller är de så kåta att hjärnkontoret är avstängd och djur mode bara aktiverat?
Senast redigerad av nextlife 2024-02-20 kl. 09:03.
Citera
2024-02-20, 09:32
Medlem
Läskigt hur detta händer gång på gång i centerpartiet!

Dags att kalla centerpartiet för Pedofilpartiet, det har ju hänt fler gånger än järnrör inom sverigedemokraterna så torde vara accepterat nya namnet.
Citera
2024-02-20, 09:56
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krekola
Det är knappast en slump att det korrelerar med centerpartiets stöd i riksdagsvalet.

Hahaha! Den fick mig att skratta hejdöst, tur att jag redan satt på dass annar hade jag nog pinkat på mig.

Kanske något OT. Men vill ändå få det sagt, jag föraktar centerpartiets politik. Men jag tror likt tidigare skriventer att detta är något som förmodligen går i vågor och finns innom alla partier tyvärr.
Just nu är centern under pedofilluppen så att säga och där man söker, där finner man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in