2023-11-12, 21:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Kollade billigaste målet:

Burgare 104kr

Pommes 42kr

Dip 19kr

Dryck 25kr

Citera
2023-11-13, 11:19
Medlem
Och i slutänden är det ändå Mac, Max och Burger King som ger mest för pengarna eller så letar man upp en korvmack och tar en slang med halka.
Citera
2023-11-13, 21:05
Medlem
stoppsmälls avatar
Jag stannar ibland för en piss o bensträckare utanför Arboga, vid mackarna osv. Det har hänt att jag käkat på Brödernas där men aldrig mer. Små burgare som dessutom är ljumna.

Mcdonalds ligger ett stenkast därifrån men det är så jävla sunkigt att där käkar jag inte heller.
Citera
2023-11-13, 23:49
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Och i slutänden är det ändå Mac, Max och Burger King som ger mest för pengarna eller så letar man upp en korvmack och tar en slang med halka.

Ja känns ju lite så, det var ju där man åt när man var liten så dom flesta går dit av gammal vana för alla andra gör det ändå... haha hade nån sagt slutet 90-talet det kommer kosta nästan 200 spänn för en burgare pommes och dricka hade dom flesta skrattat en i ansiktet
Citera
2024-02-19, 15:02
Medlem
Kaos på Brödernas!

Jag jobbade på Brödernas ett tag och det är den mest dysfunktionella arbetsplats jag någonsin har varit på. Är det fler som har jobbat för företaget? Hur var det för er? Upplevde ni mycket konstigt? Någon som jobbar/har jobbat eller känner någon på restaurangen i Linköping?

Företaget förlorar enormt mycket pengar. Är det någon som har koll på grundarna Joakim och Jonas Wiklander samt Monir Kalgoum? Det verkar inte som att de bryr sig. Sysslar de med skumma grejer?
Senast redigerad av hola45 2024-02-19 kl. 15:17.
Citera
2024-02-19, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hola45
Jag jobbade på Brödernas ett tag och det är den mest dysfunktionella arbetsplats jag någonsin har varit på. Är det fler som har jobbat för företaget? Hur var det för er? Upplevde ni mycket konstigt? Någon som har jobbat på restaurangen i Linköping?

Företaget förlorar enormt mycket pengar. Är det någon som har koll på grundarna Joakim och Jonas Wiklander samt Monir Kalgoum? Det verkar inte som att de bryr sig. Sysslar de med skumma grejer?

Har varit 3 ggr på brödernas har gått därifrån 2 ggr utan att äta för att det var kaos fast det var I Enköping. Kan tänka mig att det inte var någon höjdare att jobba där!
Citera
2024-02-19, 15:17
Bannlyst
Det är inte så konstigt, överprisad snabbatmat överlever inte i dessa tider, snabbmat ska vara billigt för att kunna konkurrera, inte så att en vettig människa väljer men slaskig hamburgare och en riktig restaurang
Citera
2024-02-19, 15:41
Medlem
grungewhores avatar
Nyfiken fråga: vad är det för erfarenhet på de som jobbart i kök på Brödernas? McDonalds och liknande har ju rätt gedigen utbildning på plats vad jag förstår, och jag har svårt att se ett ställe som bröderna attrahera eller ha råd med riktiga kockar?
Citera
2024-02-19, 15:47
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hola45
Jag jobbade på Brödernas ett tag och det är den mest dysfunktionella arbetsplats jag någonsin har varit på. Är det fler som har jobbat för företaget? Hur var det för er? Upplevde ni mycket konstigt? Någon som jobbar/har jobbat eller känner någon på restaurangen i Linköping?

Stockholmshamburgare till Stockholmspriser, finns många även här i Norrland som kan smasha en bugare, fast till rimligt pris
Citera
2024-02-19, 17:11
Medlem
knark-kungens avatar
Bara varit på brödernas en eller två gånger men tyckte inte det höga priset motiverade kvalitén.

Utbudet på smashburgare har blivit riktigt bra även långt upp i landet, jag vet bättre ställen där man kommer undan mycket billigare dit jag hellre går.
Citera
2024-02-19, 17:30
Medlem
Barentss avatar
Intressant. Jag kan nästan se Brödernas Linköping från mitt fönster. Gick dit en gång, kostade väl 139 kr för en lunchmeny? Och då får man en Cola-bruk. Jag går aldrig tillbaka till ett ställe där man får Cola-burk och inte en kopp med is och sugrör. Gäller även Bastard Burgers. Nej, de två kedjorna behöver slipa på detaljerna innan de kan utkonkurrera McD.
Citera
2024-02-19, 17:38
Medlem
Hygrotorks avatar
Kan ju förklara varför man fick vänta nästan upp till en timme innan maten kom, och då var det knappt några kunder i restaurangen. Har hört fler som klagat på vänttiden.
Hamburgarna var ok, men inget speciellt som man inte kan få på andra hipsterhak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in