Citat:
Ursprungligen postat av
Feministerna
Nä, jag förstår att du inte tycker det ordet är konstigt. Men för oss svenskar är det helt okänt.
Varför jag är emot kriget och vill ha fred är för att det inte ska bli ännu värre. Och dessutom så är alla pengar som har skickats till Zelensky ifrån Europeiska länder helt utan några folkomröstningar.
Europa kommer bli urfattigt för att våra korrupta politiker tvingar Europeiska folket att försörja ett krig mellan två icke eu-länder...😑
Sveriges regeringen har inte råd att hjälpa våra pensionärer till ett drägligt liv...men till krig, ja där finns det plötsligt hur mycket pengar som helst..fy va korrupt alla politiker är.
Jag hatar alla som vill ha mer av det där eviga, meningslösa och dyra kriget.
Blanda inte in mig och övriga bildade svenskar i ditt uttalande.
Är man någorlunda påläst vet man vad ordet
Vatnik betyder.
Du är emot kriget och önskar fred det får mig att tänka på Neville Chamberlain.
Ytterst korkad person som trodde fredssamtal och en namnteckning skulle rädda oss från krig.
Verkar som att du ligger på samma nivå av dumhet dvs ytterst korkad.
Putin är precis som Hitler och kan ENDAST bemötas på ett och samma sätt dvs vapenskrammel.
Ger man Putin lillfingret (delar av Georgien) och han tar hela handen (Ukraina och sedan vidare)
Jag är rätt övertygad att Europas skattebetalare dvs de som inbringar skattepengar till staten
vill att stödet till Ukraina ska fortgå. Ja t om utökas rejält för att undvika ett världskrig.
Du vet mycket väl om varför många svenska pensionärer (riktiga svenska pensionärer) ej
har ett drägligt liv. Det beror inte på biståndet till Ukraina.
Det beror helt och endast på de öppna dörrarna Sverige har haft sedan vi skulle öppna våra hjärtan.