2024-02-18, 00:22
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Det säger jag mig inte emot.. men det är lite tråkigt när apen är gratis.. folk betalar skatt... och inte använder denna gratisapp.. för det måste finnas massa fler som har en smartphone än så.. troligen flera miljoner... så jag tycker att fler borde rösta.. Man får som sagt i första omgången rösta 1-5 hjärteröstar på varje artist man gillar och sen samma i omgång två... och folk verkar inte nyttja det.. sorgligt... så tycker jag.

Jo, håller helt med dig. Jag kan tänka att det beror på att appen framhålls relativt lite i programmet. Man har en fantastisk show, men själva röstningsappen visas inte. Enkel lösning skulle vara att man har en "genomgång" av hur man tankar ner appen och röstar.

Kan göras till underhållning och skulle säkert dubbla röstandet. I övrigt håller jag med dig om allt du skriver
Citera
2024-02-18, 00:34
Avslutad
Citat:
Det säger jag mig inte emot.. men det är lite tråkigt när apen är gratis.. folk betalar skatt... och inte använder denna gratisapp.. för det måste finnas massa fler som har en smartphone än så.. troligen flera miljoner... så jag tycker att fler borde rösta.. Man får som sagt i första omgången rösta 1-5 hjärteröstar på varje artist man gillar och sen samma i omgång två... och folk verkar inte nyttja det.. sorgligt... så tycker jag.

Tänk dom som inte har TV och tvingas betala skatt? Ännu värre
Citera
2024-02-18, 01:20
Medlem
När fick Carina Berg såna jävla dunkar?
Citera
2024-02-18, 01:33
Medlem
swimmingpools avatar
Gunilla och Madonna är båda 65 år. Den här var mycket bättre:
https://youtu.be/aoQmAFWszyc?si=upk_In4429Fufzy1
Citera
2024-02-18, 01:36
Medlem
swimmingpools avatar
Jacqline Såg exakt ut som Alicia Keys.
Citera
2024-02-18, 01:49
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
När fick Carina Berg såna jävla dunkar?
… och när hamnade dom så långt ner?
Citera
2024-02-18, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hur fan vann inte Gunilla
Riggat, så hon klarade sig med en marginal på fyra poäng, så melodifestivalen får än mer uppmärksamhet till andra chansen.

Gunilla ansluter där till bl a Fröken Snusk så Aftonbladet, TikTok och QX lär ha mycket att pyssla ned angående åsikter och spekulationer.

QX , det är de som sitter och "burkskrattar !....den redaktionen verkar tycka Björn Gustavsson är ett humorhöjdare.
Citera
2024-02-18, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
… och när hamnade dom så långt ner?

Spelar ingen roll. Det är åldern. Vem älskar inte ett par stora rejäla hängpattar? Antingen är du ett barn eller dyker snart upp på dumpen om du tänker annorlunda
Citera
2024-02-18, 02:06
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Tänk dom som inte har TV och tvingas betala skatt? Ännu värre

Du menar att du inte har en smartphone med stor skärm, det har jag.
Du menar att du inte har en laptop med stor skärm, det har jag.

Du menar att du har ett abonnemang utan fri surf.

Eller?

Mellodifestivalen är ju fri att titta på.
Citera
2024-02-18, 02:50
Medlem
Meltzers imitation fick mig att skämmas ihjäl. Dels var den dålig, manus fanns det ens? Den var för lång (fick en känsla av skolrevy/buskis som aldrig tar slut ) dels innehöll den inget intelligent som gick att skratta åt och framförallt kändes det inte helt hundra att lyfta fram en deltagare i programmet på det sättet, oavsett vad man tycker om Gunilla.
Det var rätt respektlöst mot henne själv (även om hon kanske inte helt förstod det) och ganska respektlöst mot de andra tävlande att Gunilla fick ”extratid” och säkert lite sympatiröster pga Christines usla insats.
Känns som att parodier på personer inte hör hemma i samma program som de deltar. Det kan behövas appliceras en liten tidsfaktor. (Typ nästa års ”pausunderhållning”.)

Och Carina B och Erik B -VI VET ATT NI ÄR IHOP och att ni är så stolta över det.
Det är ungefär vad det här programmet levererat hittills i form.

(Jag har barn som tittar och försöker lyssna intresserat och bry mig för deras skull för de älskar att vi tittar tillsammans. Jag blir glad när deras favoriter går vidare osv, för att de blir så glada. Parenthood is an odd place.)
Citera
2024-02-18, 03:02
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Du är medveten om att det i första hand handlar om låtar, i andra hand text.

Performance är såklart viktigt men vad säger att hon inte om hon går vidare kommer välja kläder som döljer det om hennes och Sveriges team anser det vara det mest rimliga.

Jag hatar tatueringar. Men jag älskar bra melodier och bra artister.

Hoppas hon vinner.

Vi exkluderar tatueringarna som jag stör mig oerhört på. Då är det fortfarande, i bästa fall, en högst medioker låt (både melodi och text). Showen är inte charmigt 80-tal som jag tror man försökte med här, det är snarare en oerhört irriterande palett av färger i kombination med både män och kvinnor som är klädda i kvinnokläder. Men visst, det är inte första gången man skrattar och röstar på oerhört löjliga bidrag i dom här sammanhangen. Den kommer inte ha en chans i finalen dock, allra minst i ESC.
Citera
2024-02-18, 03:10
Medlem
BekraftadNegers avatar
Vad, i monetär mening, skulle gemene FB kräva för att ha samlag med GP? För egen del ligger det runt 5 miljoner. Någon som släpper till billigare eller är jag för billig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in