2024-02-16, 00:16
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Trams.
Det är du som antyder att det är något som gäller samhället i stort, och så är det inte.
Det förekommer en massa skit, men så är det i hela världen, och så har det alltid varit.
Vårt mål bör vara att minska våld och övergrepp, men att måla upp samhället som ett kaos av våld och övergrepp som beror på invandring är bara korkat.
Jo, jag bryr mig, men den bild du målar upp i trådstarten är inte verklighetsförankrad.

Du behöver kanske se lite mer nyanserat på tillvaron och samhället?

Du låter som en batikhäxa som fortfarande är upphetsad av mångkultur och massvåldtäkter, högsta vapenbrotten i Europa, dagliga sprängningar, pensionärer som blir blåsta. Du stoppar huvudet i sanden. Du är precis den lilla konflikträdda svensken som vill sopa problemen under mattan.

Helt sanslöst.
Citera
2024-02-16, 00:19
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Vilken överraskning, kan det vara så att du sitter vid datorn/telefonen och berättar för andra vad dom borde göra?

Man känner andra som man känner sig själv. Du tror inte att man kan ryta ifrån för det vågar du inte. Välartade och vattenkammade små körgossar som älskar att se landet bli invaderat av afrikaner och muhammedaner. Cuckoldry.
Citera
2024-02-16, 00:21
Avslutad
Mindre narcissister bland invandrarna, så dom är alltid välkomna till Sverige.

Svenska folket har dock gått ner sig något enormt, holy shit vad folk inte klarar av att uppfostra sina barn längre...

Pinsamt att vara svensk nu för tiden.
Citera
2024-02-16, 00:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Du låter som en batikhäxa som fortfarande är upphetsad av mångkultur och massvåldtäkter, högsta vapenbrotten i Europa, dagliga sprängningar, pensionärer som blir blåsta. Du stoppar huvudet i sanden. Du är precis den lilla konflikträdda svensken som vill sopa problemen under mattan.

Helt sanslöst.
Att inte dela din skeva världsbild är inte att vara konflikträdd. Om jag fick utvisa folk godtyckligt hade du legat högt på listan.
Citera
2024-02-16, 00:22
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urban.j

Pinsamt att vara svensk nu för tiden.

När man ser sitt folk bli övertaget av tredje världen så skäms man ja.
Citera
2024-02-16, 00:23
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Man känner andra som man känner sig själv. Du tror inte att man kan ryta ifrån för det vågar du inte. Välartade och vattenkammade små körgossar som älskar att se landet bli invaderat av afrikaner och muhammedaner. Cuckoldry.

Du sa det själv
Citat:
Man känner andra som man känner sig själv
Så eftersom du förutsätter att andra inte gör något för att förändra situationen, var placerar det DIG i det här tramsandet???
Citera
2024-02-16, 00:25
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Du sa det själv
Så eftersom du förutsätter att andra inte gör något för att förändra situationen, var placerar det DIG i det här tramsandet???

Jag ser ju med egna ögon att ni tittar ner i marken när dom kommer mot er.
Citera
2024-02-16, 00:27
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

Helt sanslöst.

Det är lite märkligt att bli kallad konflikträdd.
Jag har varit politiskt aktiv i ett par årtionden, stuckit ut hakan med mina åsikter i media, och då menar jag inte anonymt på forum som detta.
Mina barns namn har hängts ut bland folk med våldskapital på grund av åsikter som jag har vädrat på platser där jag inte har varit anonym.
Jag har fått stänga ner två bloggar för att jag inte mäktat med att sortera bort alla hot och allt hat som strömmat in.

Konflikträdd?
Vad har du gjort förutom att sitta anonymt på Flashback och gnälla?
Sannolikt inget.
Fegt...
Citera
2024-02-16, 00:28
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Jag ser ju med egna ögon att ni tittar ner i marken när dom kommer mot er.
Tvivlar på att du någonsin har sett mig möta någon, ditt utseende på bilden skulle jag minnas...
Citera
2024-02-16, 00:33
Medlem
Citat:
Ni sitter bara hemma och kollar på porr medan landet tas över av babbar. Ni bryr er inte ens. Trots att ni är omringade av negrer så kollar ni inte ens upp från mobilen.

Era tjejer våldtas, era barn blir våldtagna tills de blir invalida. Unga svenska män får agera knarkmulor och bli begravna levande. SVT hjärntvättar och förnedrar svenskar dagligen i TV. I andra länder går man ut och protesterar. Vad gör ni? Inte ett skit. Är det här vad ni lämnar efter till era barn? Skäms folk inte?

Om folk bara hade velat så hade vi löst det här för länge sen. Men ni vill inte. Ni har ingen jävla anamma. Märks att ni inte har krigat på 400 år fan, tro mig.

Det pågår demonstrationer här i Sveige emot massinvandringen, globaliseringen, svt, who, nato osv rätt ofta senaste åren. Va nyss en stor demonstration emot SVT. 1500pers som gick på östermalns gator till svt huset. Sorgligt att det inte va fler såklart, det är en liten skara som kämpar emot. Stor fokus va på massinvandringen. Kika här om du missat. Självklart hörde man inget om fetta i mainstream media.

https://youtu.be/J6OTjjA7veA?si=X5XT1TCCUob1DoB0
Citera
2024-02-16, 00:36
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Det är lite märkligt att bli kallad konflikträdd.
Jag har varit politiskt aktiv i ett par årtionden, stuckit ut hakan med mina åsikter i media, och då menar jag inte anonymt på forum som detta.
Mina barns namn har hängts ut bland folk med våldskapital på grund av åsikter som jag har vädrat på platser där jag inte har varit anonym.
Jag har fått stänga ner två bloggar för att jag inte mäktat med att sortera bort alla hot och allt hat som strömmat in.

Konflikträdd?
Vad har du gjort förutom att sitta anonymt på Flashback och gnälla?
Sannolikt inget.
Fegt...

Jag tycker man borde försöka fokusera mer på mötet i vardagen med horder av folk som vi inte vill ha här. Jag tar alltid konflikter man mot man trots att jag är kvinna. Har varit nära på att hamna i fängelse flertalet gånger. Så att du skulle kalla mig feg funkar liksom inte.
Citera
2024-02-16, 00:38
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Jag tycker man borde försöka fokusera mer på mötet i vardagen med horder av folk som vi inte vill ha här. Jag tar alltid konflikter man mot man trots att jag är kvinna. Har varit nära på att hamna i fängelse flertalet gånger. Så att du skulle kalla mig feg funkar liksom inte.

Men du tycker att det är okej att kalla mig konflikträdd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in