2024-02-14, 23:07
Medlem
Telepatisks avatar
Provocerande att en människa kan vara så narcissistisk och avundsjuk på andra människor som Anjo är. Försöker snyfta till sig 200 k prenumeranter dessutom

Han är bara en fet loser som tror sig vara något. Hela hans liv handlar om honom själv och om pengar.

Kul att han kallar folk på Flashback för "arbetslösa" men när han troligtvis aldrig haft ett riktigt jobb själv i hela sitt liv
Citera
2024-02-14, 23:55
Medlem
Fan va man börjar trötta på detta dramat.

Folk i kommentarerna är riktiga stolpskott.
Jag undrar om följarna inte tänker själva alls och litar blint på Anjo eller om det bara supportar sin idol och inte bryr sig om vad som är sant och falskt.

Anjo kan använda argument som "Vad hände innan inspelningen" och senare visa upp inspelningar själv som bevis.

Han drar också alltid kopplingar och lägger in egna åsikter som någon sorts sanning.

Visst det kan vara som Anjo säger men det kan också vara på ett annat sätt. Det han säger är en möjlighet av 100 andra tänkbara. Fast han väljer att tolka allt så det bekräftar hans bild osv.
Ifrågasätta gör han aldrig. Det är väl den viktigaste egenskapen hos någon som ska granska.

Stör mig egentligen inte jätte mycket på Anjo. Mer på hur alla kan köpa det han säger. Och ta det som bevis.

Sen att han förminskar och kallar människor psyko, visar dagböcker, härskartekniker osv gör inte saken bättre. Men hade inte brytt mig alls om han hade 1000 följare. För det hade känts rimligt.

Sjukt att det finns så många svagbegåvade i Sverige. Hur öppnar de dörrar ens? Kanske något att satsa på, automatiska dörrar. Så dessa människor kan komma ut.

Och att skriva team anjo, team Chrippa, team Linnea osv. Fyfan va cringe. Även för en 13 åring så borde detta vara pinsamt att skriva.

Eller folk som skriver att Joakim är den vuxna i detta... Man blir mörkrädd. Han beter sig ju under all kritik.
Matar dramat Medans han säger till alla att sluta.
Läcker prints, går in i lägenheter, ställer upp på intervjuer. Listan kan göras lång
Citera
2024-02-15, 00:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Jag undrar om följarna inte tänker själva alls och litar blint på Anjo eller om det bara supportar sin idol och inte bryr sig om vad som är sant och falskt.

Anjo kan använda argument som "Vad hände innan inspelningen" och senare visa upp inspelningar själv som bevis.

Han drar också alltid kopplingar och lägger in egna åsikter som någon sorts sanning.

Visst det kan vara som Anjo säger men det kan också vara på ett annat sätt. Det han säger är en möjlighet av 100 andra tänkbara. Fast han väljer att tolka allt så det bekräftar hans bild osv.
Ifrågasätta gör han aldrig. Det är väl den viktigaste egenskapen hos någon som ska granska.

Stör mig egentligen inte jätte mycket på Anjo. Mer på hur alla kan köpa det han säger. Och ta det som bevis.

Sen att han förminskar och kallar människor psyko, visar dagböcker, härskartekniker osv gör inte saken bättre. Men hade inte brytt mig alls om han hade 1000 följare. För det hade känts rimligt.

Sjukt att det finns så många svagbegåvade i Sverige. Hur öppnar de dörrar ens? Kanske något att satsa på, automatiska dörrar. Så dessa människor kan komma ut.

Och att skriva team anjo, team Chrippa, team Linnea osv. Fyfan va cringe. Även för en 13 åring så borde detta vara pinsamt att skriva.

Eller folk som skriver att Joakim är den vuxna i detta... Man blir mörkrädd. Han beter sig ju under all kritik.
Läcker prints, går in i lägenheter, ställer upp på intervjuer. Listan kan göras lång
Jag håller med dig om allt.

Anjo repostade en som likställde honom med Janne Josefsson .

Det är ren katastrof.
Citera
2024-02-15, 00:11
Medlem
matchasipss avatar
Hade gett Lisen en rejäl örfil om jag var Linnea när hon bara kliver in och pekar på henne som den ko hon är, medan alla filmar henne samtidigt. Vem fan är hon ens? Skäms på horbarnet Anjo som gör innehåll på en 3-årings smärta. Det är ingen jäkla Netflix-produktion utan verklighet. Spyr som fan på honom. Tufft för Chloe när hon växer upp. Han säger också att han kommer att släppa något stort om han når 200 000 prenumeranter, men ändå kritiserar han andra för att säga att om man har något så har man inget. Han har säkert inget att komma med än att upprepa samma historia som alla vet. Pratar om egen vinning, själviska fetto. Gillar inte Chrippa, men hoppas att Anjo blir filmad och åker på en fet smäll. Karma is real, säger jag bara.
Citera
2024-02-15, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matchasips
Hade gett Lisen en rejäl örfil om jag var Linnea när hon bara kliver in och pekar på henne som den ko hon är, medan alla filmar henne samtidigt. Vem fan är hon ens? Skäms på horbarnet Anjo som gör innehåll på en 3-årings smärta. Det är ingen jäkla Netflix-produktion utan verklighet. Spyr som fan på honom. Tufft för Chloe när hon växer upp. Han säger också att han kommer att släppa något stort om han når 200 000 prenumeranter, men ändå kritiserar han andra för att säga att om man har något så har man inget. Han har säkert inget att komma med än att upprepa samma historia som alla vet. Pratar om egen vinning, själviska fetto. Gillar inte Chrippa, men hoppas att Anjo blir filmad och åker på en fet smäll. Karma is real, säger jag bara.
Ah riktigt grisigt av Lisen-grisen.
Sjukt att linnea inte märkte av jordbävningen när den kom inklampandes.
Citera
2024-02-15, 00:45
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:

Du orkade skriva ett vettigt och konkret inlägg.

Jag är spooked av allt skit som fastnar i hemmen.

#idiotiasitbest?
Citera
2024-02-15, 00:49
Avstängd
vichy6s avatar
Råkade se Anjos finsnälla kommentar till Julia… typ:

Rid på hajpen nu. Vilka kanaler har du blivit inbjuden till?
Tänk på att folk vill veta vem DU är. Använd det.

Näää…. ingen vill se en trasig mamma gå sönder mer.
Citera
2024-02-15, 11:35
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Råkade se Anjos finsnälla kommentar till Julia… typ:

Rid på hajpen nu. Vilka kanaler har du blivit inbjuden till?
Tänk på att folk vill veta vem DU är. Använd det.

Näää…. ingen vill se en trasig mamma gå sönder mer.

Verkligen inte. Tråkigare brud får man leta efter.

Hon passar bra på tt-live bland alla andra trashiga brudar som sitter o bråkar med varandra. Lite som på högstadiet.
Citera
2024-02-15, 21:14
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:

Jag fattar inte hur dom orkar.. tröttsamt är det.
Citera
2024-02-15, 22:24
Medlem
knark-kungens avatar
Dags att Chrippa står upp för sig själv, forsätter han äta Anjo Josefssons bajsmackor så kommer folk tappa respekten för honom.

Dags att sätta chipstutten på plats! Helst med hårt våld mot ansiktet och slita i pattarna.
Citera
2024-02-15, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Dags att Chrippa står upp för sig själv, forsätter han äta Anjo Josefssons bajsmackor så kommer folk tappa respekten för honom.

Dags att sätta chipstutten på plats! Helst med hårt våld mot ansiktet och slita i pattarna.
Är det någon så är det väl Chrippa som kan vända ut och in på Anjo och hela hans värld.
Med jockes hjälp kan det bli en shitstorm som heter duga.
Men Jocke har alldeles för mycket att förlora på en sådan stöttning.

Anjo lär ha printat, spelat in och filmat, så Jocke inte vågar.
Citera
2024-02-15, 22:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Är det någon så är det väl Chrippa som kan vända ut och in på Anjo och hela hans värld.
Med jockes hjälp kan det bli en shitstorm som heter duga.
Men Jocke har alldeles för mycket att förlora på en sådan stöttning.

Anjo lär ha printat, spelat in och filmat, så Jocke inte vågar.
Något måste hända, det här dramat var lame redan förrförra veckan. Är förvånad att någon fortfarande kollar videosarna.

Anjo har förmodligen burit dold mikrofon medans han umgåtts med Lundellarna.. Sån råtta är han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in