Citat:
Ursprungligen postat av
thebrokrr
Är han verkligen så jäkla intressant då? Verkar snarare vara en vilsen bonde med adhd och taskig uppväxt. I ovan dom gällande mordbranden känns han som så långt ner i heirarkin man kan komma. Han frågar för fan om lov för att få gå på en middag. Och det är efter han anklagas vara delaktig i mordet på jordgubbens morsa. Den delaktigheten ser ut att bestå av att bonden bokat boende åt utförare i sitt eget namn. Räven ser väl en fördel i en bonde med svenskt namn som han idoliserats av sedan tidigare. Som dessutom verkar glad i att pröjsa deg från sitt eget kort. Jag tror verkligen inte att han är intressantare än så. Kidsen som knäppte morsan har han aldrig träffat och degen han pröjsade boendet med var 110% hans egna.
Hans 45 åriga odåga till kusin HAHA den jäveln hade varit intressant att få surra med nån timme och få svar på vad fan det är han sysslar med.
Är det fastslaget vem Forbes Gump är/var i chattarna gällande mordbranden än? Måste väl vara Harris? Han och Benzema har skickat röstmeddelande till skyttarna enligt aftonbladet, han ska iväg med ett plan och överlämnar åt Benzema (han var på flykt ett bra tag) och skriver som en efterbliven serbisk lyktstolpe. Det kanske redan är fastslaget å andra sidan?
Jag uttryckte mig kanske oklart.
Menade egentligen inte att han är intressant som person utan hur strukturerna ser ut. Hur utbrett nätverket var och hur många led det var som var delaktiga i varje brott. Och inte minst från vilket oväntat håll gärningsmännen stundom kom.
Tror inte riktigt man såg ”en kriminell svenne sittandes i en gammal skola utanför Järnforsen och vara med och styra upp det praktiska kring mordet på Abdos mamma” framför sig.
Om Forbes Gump: Kanske Harris, kanske Majid själv. Eller någon annan…
Att han sa Spanien behöver ju inte betyda att personen verkligen var där.
Tänker att man kanske också behöver förklara för de som inte vet att den 45-årige ”odågan till kusin” var den som skulle tända på huset men greps.