2024-02-15, 19:25
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akavia
Helvetes jävel vad jag skriker!! Grannarna tittade ut!!!

Varför skrek jag?
För Tandtrollet och Rödluvan får inte fira ett guld!! Det får Frankrike göra istället!!!
Varje gång Norge misslyckas åker champagnen fram!!! Underbart!!!! Snacka om härdsmälta för deras del.
Edit. Snacka om härdsmälta gånger hundra. Tandtrollet gör bort sig och tar bara bronset.
Underbart!!! Hoppas inte någon jävla norsk visar sig här i forumet ikväll, vore underbart!!!!!

Nå er det jo så da, at idrett er ment å være en trivelig og positiv adspredelse for mennesker som har et liv utenfor forumet. Er man idrettsinteressert på et sunt og normalt menneskelig nivå, har man så klart et sterkt ønske om at sine egne skal gjøre det bra.

Om man ikke bare blir like glad, men får en fanatisk, psykotisk og irrasjonell mentalorgasme selv når sine egne mislykkes, bare ikke andre gjør det bra derimot, er det ikke normalt. Da har man beveget seg en bra bit utenfor normalkurven dessverre...
Citera
2024-02-15, 19:26
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akavia
Johannes Lukas är bästa kompis med Hanna Öberg och Sebastian och resterande aktiva. Där är det stora problemet. Om generalcoach Rikard Grip inte tar till sig detta och gör sig av med Johannes Lukas så är något jävligt jävligt skumt där i korridorerna. En sak som är säker.

Jag känner till den ledarstilen. Farligt när ledaren ska vara polare med alla. Blir sällan bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Anna, Linn, Öbergs.

Ingen smamysig bullmamma i startuppställningen saledes.
Elvira är komplett kass..men hellre lyss till sträng som brast än aldrig spänna en bage.
Citera
Medlem
Elvira var sjuk i fjol och lyckades ändå prestera hyfsat bra på sin sträcka. Förstår inte varför man ska peta henne. Hon känns given. Det är väl ifall man vill ha in lottomaskinen Mona istället för Linn/Anna.
Citera
2024-02-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Nå er det jo så da, at idrett er ment å være en trivelig og positiv adspredelse for mennesker som har et liv utenfor forumet. Er man idrettsinteressert på et sunt og normalt menneskelig nivå, har man så klart et sterkt ønske om at sine egne skal gjøre det bra.

Om man ikke bare blir like glad, men får en fanatisk, psykotisk og irrasjonell mentalorgasme selv når sine egne mislykkes, bare ikke andre gjør det bra derimot, er det ikke normalt. Da har man beveget seg en bra bit utenfor normalkurven dessverre...

Du har manga landsmän som var exakt likadana under 80 talet.
Jag vet för jag var med när Mikkelsplass var det bästa Norge hade.
Citera
2024-02-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rollepolle
"Dee couches niiid to tåålk"

”Skidgymnasiet, they should train during holidays. This is a skandal!” 😀 Det är alltid läge för en öl 🍺 och nu mer än någonsin tycks han också mena. Helt rätt i och för sig. Frågan bara vilka han skulle få med sig på sin barrunda, och vilka som skulle banga.
Senast redigerad av Tedrom 2024-02-15 kl. 19:35.
Citera
2024-02-15, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
”Skidgymnasiet, they should train during holidays. This is a skandal!” 😀 Det är alltid läge för en öl 🍺 och nu mer än någonsin tycks han också mena. Helt rätt i och för sig.

Snacka om att få liv i den där studion.
Citera
2024-02-15, 19:37
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Du har manga landsmän som var exakt likadana under 80 talet.
Jag vet för jag var med när Mikkelsplass var det bästa Norge hade.
Nei, har vært med en stund, og det her er nok et helt nytt, og fram til nå, helt ukjent nivå.
( men interessant å være observatør til.., vel det er det, synes jeg )
Citera
2024-02-15, 19:40
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Bara om du förbrukar alla 3 i samma skytte och det tror jag väl ändå inte att vi ska tro på. Hanna brukar i så fall vara mer opålitlig vid stafetter och har ett antal gånger fått använda alla extraskott.

Idag gjorde ju Hanna det…
Det blir inte bättre än så med Öbergskorna detta VM
Jag litar inte på Elvira men Mona Linn och Anna
De skulle haft Linn på sträckan istället idag
Citera
2024-02-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Snacka om att få liv i den där studion.

”This was a katastrof!” Nej, inte katastrof menade Yvette som antagligen anade att han var på väg att spåra ur i sitt raseri..
Senast redigerad av Tedrom 2024-02-15 kl. 19:43.
Citera
2024-02-15, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
”This was a katastrof!” Nej, inte katastrof menade Yvette som antagligen anade att han var på väg att spåra ur i sitt raseri..

Det roligaste som har hänt på hela VM förutom Simons skytte.
Citera
2024-02-15, 19:46
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Skönt med sansade kommentarer. 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto