2024-02-14, 21:48
Medlem
P4ND4s avatar
Har rökt grönt två gånger i kombination med alkohol och har fått jordens panikångest i samband med detta båda gångerna, lider utav paniksyndrom sedan tidigare. Vad kommer det sig att detta sker, noll njutning utav ruset

Mvh
Citera
2024-02-14, 21:51
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4ND4
Har rökt grönt två gånger i kombination med alkohol och har fått jordens panikångest i samband med detta båda gångerna, lider utav paniksyndrom sedan tidigare. Vad kommer det sig att detta sker, noll njutning utav ruset

Mvh

Kanske pga det du skrev i din tidigare tråd att du kombinerat detta med mirtazapin och sertalin?
Citera
2024-02-14, 21:55
Avslutad
Så kan det vara, ge fan i att röka helt enkelt. Panikattackerna kan börja komma tätare och oftare även när du är nykter om du fortsätter. Själv så är jag vek för cannabis och fick panik nästan varje gång trots det rökte jag då och då, det slutade med derealisation som vara i ett år nästan, inte kul.
Citera
Avslutad
Varför ska du röka då? Många människor gillar inte cannabis, det ger en viss noja om man är ovan, är väl bara att skippa det isåfall.
Citera
Medlem
526s avatar
Rök inte. Det är lätt at noja på cb.
Citera
2024-02-14, 22:20
Medlem
Rök inte skiten, det är ju absolut ingen drog för dig.

De allra flesta kommer inte överens med den, oavsett färg eller form, och lägger snabbt ned sitt självplågeri, som du själv borde gjort första gången.

Man blir faktiskt så himla smart och effektiv av den skiten.
Citera
2024-02-14, 22:43
Medlem
funktioners avatar
Det är ditt undermedvetna som säger åt dig att du pysslar med saker du inte ska pyssla med.
Var smart och lägg ner direkt! Det blir INTE bättre.
Citera
2024-02-14, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av P4ND4

Mvh
Du ska inte röka cannabis. Om ditt psyke e för svagt o inte kan hantera det så får du lägga ner.
Citera
2024-02-14, 22:53
Medlem
DroneXR7s avatar
Personligen röker jag för att hålla ångesten borta. Otroligt att alkoholen inte ger dig mer ångest dock? Jag kan inte dricka en droppe längre.

Kanske ska testa röka när du är nyckter.
Citera
2024-02-14, 23:28
Medlem
knark-kungens avatar
Alla kan inte röka blunts som jag & Snoop Dogg, det är inte för alla och verkligen inte för dig.

Men hang in there, finns många substanser därute, får jag rekommendera något liknande så skulle jag vilja slå ett slag för kratom!
Citera
2024-02-14, 23:28
Medlem
Skyggedanss avatar
Vissa personer pallar inte cannabis och finner ingen glädje i ruset ö.h.t. Känner flera personer, som gillar alkohol och andra droger, men som bara blir trötta och får ångest av cannabis. Noll eufori eller glädje, de vill bara sova. Måste vara genetiskt.

Alkohol och cannabis tillsammans (cross-faded) är en knepig kombination. Funkar OK för mig om jag börjar med alkoholen, och senare röker. Men röker jag för mycket går det inget bra. Att börja röka och sen dricka funkar inte alls... blir bara sne.

Ska du prova cannabis igen bör du göra det i en bekväm situation med få människor (kanske bäst själv t.o.m.), och prova att äta cannabisen (edibles) istället för att röka. En mindre mängd som du äter kan funka bättre. Mer mellow än inhalering.
Citera
2024-02-15, 00:01
Medlem
Du får nog ge det ett par gånger till, testa att inte dricka alkohol så kanske du får en mysigare upplevelse.
Kommer ihåg att jag (25 år sen) och polarna kom över en bit afghan och va lyriska över detta, dela några 3,5or och puffa på vår lilla bit men det slog helt fel på mig. Blev helt lam och satt på en bänk i 6 timmar
Men 25 år senare kan jag både kröka och kombinera andra droger med cb. (Fast jag inte bör göra det)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in