2007-10-22, 22:31
Medlem
erikps avatar
Hittade en länk till en svensk growshop belägen i Märsta, stockholm. Helt okej priser också, ett 600w hps kit för 1200.

http://www.nordicgrow.se/
Citera
2007-10-22, 23:00
Medlem
professor_knass avatar
Bra länk. Tack.
Citera
2007-10-22, 23:18
Medlem
kingschmoes avatar
ser bra ut
Citera
2007-10-23, 19:38
Medlem
B0zs avatar
verkar billigare än alla andra internet sidor jag kollat på tackar för tipset sparar jag in några lappar
Citera
2007-10-23, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B0z
verkar billigare än alla andra internet sidor jag kollat på tackar för tipset sparar jag in några lappar
Vad har du kollat för sidor då? De verkar ha samma priser som swegrow fast bara en liten del av deras utbud. Sidan ser väldigt enkel ut också. Jag rekommenderar swegrow till nordicgrow har fått lite positiva omdömen, vid första anblicken tycker jag den verkar lite skum, inte direkt som en scammersida men långt från lika seriöst som swegrow, Varför ska man handla från en ny okänd sida när originalet finns med så mycket större utbud, kunnig och pålitlig personal och samma priser.
Citera
2007-10-23, 21:06
Medlem
professor_knass avatar
Fördelen är att man kan handla över disk, om man skulle råka bo i sthlm.
Citera
2007-10-23, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av professor_knas
Fördelen är att man kan handla över disk, om man skulle råka bo i sthlm.
Det går på swegrow också, fast i södertälje. Jag har gjort det själv, helschysst personal som t o m prutade på priset själva.
Citera
2007-10-23, 23:07
Medlem
kingschmoes avatar
man kan ju våga chansa? kanske lika trevlig personal där. kanske är helt haschpåverkade också för den delen
Citera
2007-10-24, 18:07
Medlem
CpRekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingschmoe
man kan ju våga chansa? kanske lika trevlig personal där. kanske är helt haschpåverkade också för den delen

Det är dom nog inte.
Citera
2007-10-24, 19:38
Medlem
Lostkids avatar
Har några små funderingar på att odla lite tomater i garderoben hemma. Vad för kit rekommenderar ni från den sidan?

Edit: Japanska lönnen såg också väldigt skojjig ut!
Citera
2007-10-24, 20:11
Medlem
Sonic2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostkid
Har några små funderingar på att odla lite tomater i garderoben hemma. Vad för kit rekommenderar ni från den sidan?

Edit: Japanska lönnen såg också väldigt skojjig ut!

Det beror på hur många plantor, hur ditt utrymme och ett par till faktorer ser ut. Ett tips är att kolla in Index tråden, finns klistrad i toppen av forumet.
Citera
2007-12-14, 15:43
Medlem
Grrrinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DZ-420
Det går på swegrow också, fast i södertälje. Jag har gjort det själv, helschysst personal som t o m prutade på priset själva.

Var i södertälje ligger det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in