2024-02-14, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Vem fan vill strida och dö för att nån 9 årig zigenar-alban ska få stanna?

Inte jag heller, skulle aldrig strida för Sverige då jag inte delar de värderingar som jag ombeds dö för.

Min liknelse var mer riktad mot alla de här tuffingarna, feministerna och hbqt+ med mera som skall till fronten. Dvs de dör för rätten att skicka iväg en 9 årig person till fördel för att våldtäktsrånaren som gått på bidrag i 20 år skall få stanna.
Citera
2024-02-14, 08:44
Medlem
HOJTAWATTAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Enligt migrationsverket så har hon starkare anknytning till sitt hemland. Trots att hon är född här och bott i Sverige i 7 år.

Vad tycker ni?

Läs artikeln från Aftonbladet som jag länkar här nedan.
Lisa, 9, kan utvisas till barnhem i Albanien: Mitt hem är här

https://www.aftonbladet.se/a/APeVgA
Redan att det handlar om ett barn gör ju detta så fel det kan bli. Ett barn på bara nio år och som är född här och som pratar hur ren svenska som helst.
Hon är ju helsvensk och inget annat.
Mamman vill inte ha henne, men det svenska paret vill adoptera henne.
Tänk själv att som vuxen tvingas flytta till ett land där man inte kan språket och tvingas bo på en offentlig inrättning dessutom. Det är inget någon vuxen skulle vilja göra eller kanske ens klara av att göra, men det kravet ställer humanitära stormakten Sverige på ett litet barn?
Avskyvärt och dessutom när det handlar om ett riktigt barn denna gången.
Citera
2024-02-14, 08:45
Medlem
Blir ju rätt komiskt när nioåriga småtjejer med relativt stark anknytning till Sverige skickas hem när våldtäktsmän, grovt gängkriminella, välfärdsutnyttjare, våldsbejakande islamister, hatpredikande imamer och övriga utomeuropeiska lycksökare, är välkomna i Sverige. Det är väl antagligen enklare för styrande att visa "handlingskraft" genom enkla utvisningar till länder vi har utlämningsavtal med och ropa "kolla, vi utvisar minsann!". Okej, jättebra att det finns vilja att utvisa, men börja i så fall i rätt ände med att utvisa de människor som är direkt systemhotande istället för småtjejer.
Citera
2024-02-14, 08:46
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Bra så.

Hon hade ändå bara växt upp till en tattare som hatar oss svenskar för att vi inte sänder barnprogram på romani på bästa sändningstid för hennes 8 barn.

Sverige är för svenskarna.
Sen är väl hon varken tattare eller zigenare. Fast alla är väl samma i din bok. Kryddar maten för mycket låter för mycket och är inte tillräckligt bittra. Ut ska dom!
Citera
2024-02-14, 08:48
Medlem
DraconianTimess avatar
Visst, Albanien är tryggt på det sättet, men det är ändå hål i huvet på den här myndigheten.
Den här lilla tjejen kan man i princip räkna som svensk.
Utvisa istället närmaste kaosblatte.
Citera
2024-02-14, 08:49
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Visst, Albanien är tryggt på det sättet, men det är ändå hål i huvet på den här myndigheten.
Den här lilla tjejen kan man i princip räkna som svensk.
Utvisa istället närmaste kaosblatte.
Ska sanningen fram får hon ett bättre liv i Albanien än att bo i Sverige.
Citera
2024-02-14, 08:50
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Sen är väl hon varken tattare eller zigenare. Fast alla är väl samma i din bok. Kryddar maten för mycket låter för mycket och är inte tillräckligt bittra. Ut ska dom!

Och av vilken självklar rätt ska hon vistas i Sverige och åtnjuta vår välfärd, när ingen, inte en enda från hennes familj eller släkt, varit med och byggt upp den?

Och gör dig nu inte löjligare än vad du redan är genom att säga "folkrätten".
Citera
2024-02-14, 08:53
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Blir ju rätt komiskt när nioåriga småtjejer med relativt stark anknytning till Sverige skickas hem när våldtäktsmän, grovt gängkriminella, välfärdsutnyttjare, våldsbejakande islamister, hatpredikande imamer och övriga utomeuropeiska lycksökare, är välkomna i Sverige. Det är väl antagligen enklare för styrande att visa "handlingskraft" genom enkla utvisningar till länder vi har utlämningsavtal med och ropa "kolla, vi utvisar minsann!". Okej, jättebra att det finns vilja att utvisa, men börja i så fall i rätt ände med att utvisa de människor som är direkt systemhotande istället för småtjejer.
Många våldtäktmän och kvinnomördare samt pedofiler är pinnvita blekisar. Man skickar ut dom flesta utlänningarna som döms nu och fler kommer det bli. Polisen plockade en Uber chaufför igår på moppe, skulle lämna mat tror jag men fick åka med SS poliserna.
Han hade papper och verkade inte ha problem med Engelskan alls men alla ska ut. Sverige ska vara germansk och vitt med undantag för någon finne
Citera
2024-02-14, 08:56
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Och av vilken självklar rätt ska hon vistas i Sverige och åtnjuta vår välfärd, när ingen, inte en enda från hennes familj eller släkt, varit med och byggt upp den?

Och gör dig nu inte löjligare än vad du redan är genom att säga "folkrätten".
Om du växer upp i ett land så brukar du få stanna. Vi har respekt för stabila förhållanden för barn i våran grundsättning som människor.

Men eftersom Sverige är under attack och den muslimska invasionen måste motas tillbaka står jag bakom detta beslut. Bäst hade vart att avliva henne så man slipper använda hederliga medborgares skatt till transporten ner till mordor.
Citera
2024-02-14, 09:02
Medlem
Citat:
Många våldtäktmän och kvinnomördare samt pedofiler är pinnvita blekisar. Man skickar ut dom flesta utlänningarna som döms nu och fler kommer det bli. Polisen plockade en Uber chaufför igår på moppe, skulle lämna mat tror jag men fick åka med SS poliserna.
Han hade papper och verkade inte ha problem med Engelskan alls men alla ska ut. Sverige ska vara germansk och vitt med undantag för någon finne

Självklart finns det svenska kriminella, det är det ingen som förnekar, men dessa är Sveriges ansvar och går av naturliga skäl inte att utvisa. Att man numera skickar ut de flesta (alltså 50% eller mer) av de utlänningar som döms (för vadå förresten?) låter som rent och skärt önskedrömmande från din sida. Källa på det? Många av länderna som kriminella invandrare härstammar från har Sverige inget utlämningsavtal med vilket innebär att det mer eller mindre är omöjligt att (på laglig väg) skicka tillbaka människor dit.
Citera
2024-02-14, 09:04
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ska sanningen fram får hon ett bättre liv i Albanien än att bo i Sverige.

Det är jag tveksam till eftersom hon dras ifrån sina vårdnadshavare här i Sverige och riskerar barnhem i Albanien.
Tänk på att det är en liten tjej. Det är något helt annat om man hade skickat iväg en vuxen singelsnubbe. Enligt vad jag läst tidigare så tappar Albanien så mycket av sin befolkning att de börjat ge bidrag till albaner som återvänder.
Citera
2024-02-14, 09:04
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Du har ju ingenting att säga förutom massa infantil sarkasm.
Detta är ett diskussionsforum. Har du något att säga, så gör det. Annars kan du väl nöja dig med att läsa.
Du hugger som en svältande blind fisk.

Det är fel i den riktningen Sverige går. Först ska vi vara stolta för att vi hjälper alla sen ska vi vända helt och kasta ut alla. Man inser ju att Sverige inte är ett särskilt bra land. Inget gäng man litar på. Dom stjäl barn och sen skickar dom iväg dom till okänd mark. Allt för att stävja folket. Riktigt helylle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in