2024-02-13, 18:22
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hon är ju från Karlskoga, där är alla WT's. Men det är väl irrevant. Så länge hon från och med nu kan skapa en trygg uppväxt åt Chloe.
Det har du rätt i. Jag stör mig på alla som röker/vapear så det är inget riktat direkt till henne. Jag kom in på slutet av hennes live, många i chatten skrev "Är du på skyddat boende". Frågan dök upp flera gånger till slut svarade J, "Nej alltså det är inte SÅ skyddat".

Tolkar som att det inte är ett "skyddat boende" utan att hon bor på hotell fortfarande(?) och på så sätt känner sig skyddad. OBS min egna tolkning.
Citera
2024-02-13, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
J live igen på IG. Hon berättar att hon har unnat sig själv idag. Nya hål i öronen och köpt en parfym. Sitter och vapear också.

Är det inte trycka i sig bullar så är det vape. Det skriker WT om henne.
Hon hade köpt täcke till Chloé också, vad bra.
Senare skulle folket in på tiktok, då hon tänkte köra lite tiggarspel..

Jag vet inte jag, men det ser så trashigt ut med vejpandet... snart skulle Chloe komma tillbaks, vem hon varit med vet jag inte, men Julia var noga med att berätta att hon aldrig pratar ner Christofer inför Chloé🙄

Hann se att denna "wempa" ville att Jullan skulle ringa upp honom, vad är det för snubbe?
Citera
2024-02-13, 18:23
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jodå, Anjo har gästat Ali Gorgis podd, "säg jag svär" där han "talar ut om cirkusen"...ikväll vid 19..

Kan någon förklara vad Anjo har med Chrippas liv att göra överhuvudtaget?
Har dom ens umgåtts innan Linnéa offentliggjordes?
Gör han det inte för Jocke? Det har jag alltid tänkt iallafall. Han fick ju vara med Jocke och leka flera gånger ju. Som jag har förstått det är Jocke Anjos absolut största idol.

Asså jag har inte följt någon av dessa slaviskt innan. Men mig verkligen så var fjällen första gången Anjo florerade o dessa kretsar. Det var väl där Chrippa och Anjo blev dödspolare?
Citera
2024-02-13, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Gör han det inte för Jocke? Det har jag alltid tänkt iallafall. Han fick ju vara med Jocke och leka flera gånger ju. Som jag har förstått det är Jocke Anjos absolut största idol.

Asså jag har inte följt någon av dessa slaviskt innan. Men mig verkligen så var fjällen första gången Anjo florerade o dessa kretsar. Det var väl där Chrippa och Anjo blev dödspolare?
Första gången jag såg Chrippa och Anjo tillsammans var på Jockes maskeradkalas, det var väl då allt sattes i rullning, i den vevan då Linnéa polisanmälde Chrippa för hot/misshandel/skadegörelse, om jag inte minns fel.
Allt var planerat från början, men det verkar som att Chrippa inte följde manus, så därför har det blivit såhär "tokigt"...
Citera
2024-02-13, 18:29
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Hon hade köpt täcke till Chloé också, vad bra.
Senare skulle folket in på tiktok, då hon tänkte köra lite tiggarspel..

Jag vet inte jag, men det ser så trashigt ut med vejpandet... snart skulle Chloe komma tillbaks, vem hon varit med vet jag inte, men Julia var noga med att berätta att hon aldrig pratar ner Christofer inför Chloé🙄

Hann se att denna "wempa" ville att Jullan skulle ringa upp honom, vad är det för snubbe?

Ja vejp är riktigt trashigt, och särskilt inomhus. Chloe var ju borta några timmar igår också, och lekte. Med vem är frågan, ajja kul om Chloe får ha kul på dagarna iaf!
Citera
2024-02-13, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Sen gick han aldrig ut grundskolan heller.
Och 500.000kr i skuld hos kronofogden.
Fyller 35år om bara några dagar.. Han kommer landa hårt.
Det blir snart fattigare tider. Undra om Linnea o Chrippa klarar sig på hans svetsarelön?
Citera
2024-02-13, 19:52
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Och 500.000kr i skuld hos kronofogden.
Fyller 35år om bara några dagar.. Han kommer landa hårt.
Det blir snart fattigare tider. Undra om Linnea o Chrippa klarar sig på hans svetsarelön?

Tror helt ärligt han inte hade lyckats landa ett svetsarjobb efter detta.
Han kommer antingen vara självmordsbenägen eller i tvångströja efter denna resa.
Eller en klassisk” à la combo” av dom bägge.
Citera
2024-02-13, 20:22
Medlem
Citat:
Jodå, Anjo har gästat Ali Gorgis podd, "säg jag svär" där han "talar ut om cirkusen"...ikväll vid 19..

Kan någon förklara vad Anjo har med Chrippas liv att göra överhuvudtaget?
Har dom ens umgåtts innan Linnéa offentliggjordes?

Kan rekommendera att slösa bort några timmar (igen) på att kolla Anjos bidrag sedan häktningen - stor humor hur han framställer sig som den ”rätta sidan” oavsett hur vinden har vänt. Tror han försöker att rädda ansiktet genom att framstå som the good guy som tänker på barnet…istället för att lansera menlösa # så borde han sätta in alla pengar han dragit och drar in på Chrippa-härvan på ett konto till barnet ifråga.
Citera
2024-02-13, 20:32
Avslutad
Ni som sett krascher tidigare, hur långt tills han sitter inne, är död, på psyket eller liknande?
Borde vara en omröstning i tråden.
Citera
2024-02-13, 20:40
Medlem
Negerkucks avatar
Chrippa har väl åldern mot sig också. Efter 35 känns man väl ganska irrelevant som influencer antar jag. Lika bra att lägga ned den karriären.
Citera
2024-02-13, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Ni som sett krascher tidigare, hur långt tills han sitter inne, är död, på psyket eller liknande?
Borde vara en omröstning i tråden.
Kommer ske i år, förmodligen förr än senare.
Citera
2024-02-13, 21:14
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Shnippa sa i liven nu att Jocke och han är bröst igen, han hade tydligen varit nere hos dem och allt <3

FaMily fIRst osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in