2024-02-12, 23:02
Medlem
Efterblivet mongo med fallhöjd noll.
Det är Evorn som gäller tills vidare. Han kvalar lätt in på topp-tio. Snacka om att vara född i motvind och uppförsbacke med det namnet och det utseendet.
Citera
2024-02-12, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad

Sicken förhandlare!

Först ville han betala 500 kr för en avsugning.
Sedan så skulle han få den gratis.
Sista budet blev 600 kr.

Hahaha reagerade också på det, intressant tankegång där hur han tror att prutande går till.

Sen gillade jag hans damage-control när han blev konfronterad angående antalet barn han har kontakt med samt huruvida han köper sex fortfarande. "Det har blivit mindre nu iallafall" uppger han betryggande. Ett riktigt poker-face där också när han brister ut i något skratt initialt.
Hur han undvikit tidigare domar (som nån nämnde) är verkligen fascerande då hans uppsyn inte direkt skriker criminal mastermind.

Minimal fallhöjd och skulle nog betraktas som berättigad till LSS bara mamsen gjorde en ansökan, men känns farlig och kommer nog inte sluta i och med denna konfrontationen.

Kommer aldrig förstå varför dom stannar kvar och pratar alltså.
Citera
2024-02-12, 23:08
Medlem
Bandoliers avatar
Har de slutat upplysa gäddorna om att de kommer kontakta anhöriga?
Det är ju just den infon som brukar skaka om dem.
Citera
2024-02-12, 23:09
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Är det någon mer än jag som tycker utländska gäddorna är tråkiga?
Japp, framför allt mussar. För mig beror det på att det inte känns "på riktigt" när Dumpen får tag på dessa. Kan inte tro annat än att de kan fortsätta leva mer eller mindre som vanligt.

De svenska gäddorna bryter mot helt självklara regler man helt enkelt aldrig bryter mot, och får möta de mörkaste delarna av skam, ångest och socialt fördärv. De muslimska gäddorna beter sig däremot hyfsat i enlighet med värderingarna i deras separata samhällen. De kommer inte fördömas av sina närmaste, och kommer knappast heller uppmanas eller själva välja att uppsöka svensk vård för detta. Mycket av det som sägs av Dumpen går inte in, och jag kan inte tänka mig att samtal med den närmaste familjen är särskilt fruktbara heller. Massa babbel och högljutt ”spela dum”-svammel som svar. Och så går livet vidare.
Citera
2024-02-12, 23:22
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenimDemon

"Sug min kuk gratis."
"Sug min kuk 500."
"Sug min kuk 600."

Det går inte få något vettigt ur den där. Han är helt enkelt korkad med ett magert ordförråd. Har han inte en ledsagare så borde han bli tilldelad en.

Också väldigt intressant att Sara säger att de sett honom flera gånger under flera alias och att han erkänner på plats att han har köpt en del sex. Är det liksom så där han tar kontakt och får napp? Han har nog inte alla hästar hemma. Känns som att han på riktigt inte fattar att det han gör är fel och då kan det nog gå riktigt illa. Mammsen borde se till att han får hjälp och får bo nånstans där han inte är i närheten av andra på ett bra tag. Undra hur såna här utan hästar blir så konstigt fixerade vid sex? Kanske har han aldrig ens köpt sex eller fått vara i närheten av en tjej.
Citera
2024-02-12, 23:25
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Också väldigt intressant att Sara säger att de sett honom flera gånger under flera alias och att han erkänner på plats att han har köpt en del sex. Är det liksom så där han tar kontakt och får napp? Han har nog inte alla hästar hemma. Känns som att han på riktigt inte fattar att det han gör är fel och då kan det nog gå riktigt illa. Mammsen borde se till att han får hjälp och får bo nånstans där han inte är i närheten av andra på ett bra tag. Undra hur såna här utan hästar blir så konstigt fixerade vid sex? Kanske har han aldrig ens köpt sex eller fått vara i närheten av en tjej.
Tveklöst oskuld, såsom han uttrycker sig. Den sociala förmågan är obefintlig. Killen är helt klart autist.
Citera
2024-02-12, 23:29
Medlem
Fan den där isgruppen med gädda 367 verkar vara låst nu och man måste vara medlem för att se inläggen. Vet någon hur snacket går där inne nu?
Citera
2024-02-12, 23:32
Avstängd
Storanglarens avatar
#369 bor som 27-åring fortfarande hemma hos föräldrarna. Bara där är det något som inte står rätt till.
Är visst rätt vass på att spela snooker som tydligen är någon sorts biljard.
Han står med här.

http://www.snooker.se/juniorranking2-2007.php
Citera
2024-02-12, 23:33
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Tveklöst oskuld, såsom han uttrycker sig. Den sociala förmågan är obefintlig. Killen är helt klart autist.

Ja eller hur. Finns knappast någon som får ett meddelande där det står ”sug min kuk gratis” och bara ”ja absolut kom hem till mig nu”. Han sitter nog (förhoppningsvis) mest hemma och kollar på porr.
Citera
2024-02-12, 23:42
Medlem
Secs avatar
369 känns på gränsen att han ens vet vad han gjort. Helt klart i bortre änden av autismspektrumet.

Var det inte Sara som svamlade om att de inte la ut folk med intellektuell nedsättning?
Citera
2024-02-12, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
För saken skull, Rebus

Förnamn: står i chatten
Efternamn: står i chatten

Ålder: 27år
En till från Järfälla? Är det tre nu?
Citera
2024-02-13, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
369 känns på gränsen att han ens vet vad han gjort. Helt klart i bortre änden av autismspektrumet.

Var det inte Sara som svamlade om att de inte la ut folk med intellektuell nedsättning?
Såhär skrev hon på facebook för 5 dagar sen
” Absolut inte ny (policy). Om du lyssnar så pratar vi om svåra IF diagnoser där personen saknar förmåga att förstå skillnad mellan barn och vuxen.
Då publicerar vi inte. Istället kör vi tillbaka personen till boendet och informerar personal/god man.

De som är dömda för sexualbrott mot barn sedan tidigare publiceras alltid.
De som har vissa svårigheter men ett fungerande konsekvenstänk publiceras alltid.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in