2024-02-11, 19:58
Medlem
Tv4 räknar förmodligen med kraftiga reaktioner på senaste avsnittet, de har slutat uppdatera Farmen på sociala medier sedan 2 dagar tillbaka. Rädda för kritik förmodligen. Beslutet att tillåta fusk är förmodligen det märkligaste som har hänt i Farmens historia. Hoppas serien läggs ner, det finns ingen mening med en tävling där man kan vinna en halv miljon om allt är tillåtet. Då är det lika bra att lotta vinnaren.
2024-02-11, 20:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Tv4 räknar förmodligen med kraftiga reaktioner på senaste avsnittet, de har slutat uppdatera Farmen på sociala medier sedan 2 dagar tillbaka. Rädda för kritik förmodligen. Beslutet att tillåta fusk är förmodligen det märkligaste som har hänt i Farmens historia. Hoppas serien läggs ner, det finns ingen mening med en tävling där man kan vinna en halv miljon om allt är tillåtet. Då är det lika bra att lotta vinnaren.

Jag håller med dig - helkonstigt!

Sedan en sak till: Ingen Storbonde denna vecka. Vem ska leda gruppen? Vem ska då utse folk till Torpetkamp? Vem ska utse nästa veckas 1e-kämpe?

Det blir snurrigt värre
2024-02-11, 20:35
Medlem
Puma006s avatar
Man åker inte ut Farmen pga matstöld utanför området där deltagarna inte får vara på. Jennifer och Maxine fick som straff att de vart de av med sina amuletter. Då flera lämnat då skulle det ställa till för produktionen om de blivit utkastade. Om tar in nya efter halva säsongen då blir inte rättvist för deltagare som varit med från början, då nya inte har tappat vikt/muskler.

Sedan Farmen år 2013 så har jag för mig att ingen åkt ut pga av detta, om jag minns rätt. (De tidiga säsongerna har jag inte sett av naturliga anledningar, ni kan nog räkna ut varför om ni kan tänka själva.)

I Farmen så klassas detta som ett milt regelbrott. När detta händer i Robinson då klassas det som ett grovt regelbrott = blir utkastad.
2024-02-11, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag tror att produktionen kommer styra så att varken Jennifer eller Maxine vinner. Det vore oerhört provocerande om fuskare vinner. Så kan vi snacka om kraftiga reaktioner!
2024-02-11, 20:39
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag håller med dig - helkonstigt!

Sedan en sak till: Ingen Storbonde denna vecka. Vem ska leda gruppen? Vem ska då utse folk till Torpetkamp? Vem ska utse nästa veckas 1e-kämpe?

Det blir snurrigt värre
Hoppas dom två fuskarna får åka till torpet och kämpa sig tillbaka och att dom misslyckas med det.
2024-02-11, 20:41
Medlem
Asså har man brutit mot regler då ska man lämna tävlingen omedelbart.... lämna ifrån sig en amulett?! De e ju skrattretande till straff?
De ska kännas att man gör fel
2024-02-11, 20:45
Avslutad
Man bara älskar Maxines Instagram.
”Ärlighet är A och O”.
”Jag håller vad jag lovar.”
”Respekt ger respekt”

Kan nån daska till människan med en skitig kosvans i ansiktet så hon vaknar upp ur sin illusion?
2024-02-11, 20:48
Medlem
nickeh84s avatar
Oväntat att Jennifer är en fuskare också. Varför hade hon en amulett förövrigt? Hur fick hon den?
2024-02-11, 20:49
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Oväntat att Jennifer är en fuskare också. Varför hade hon en amulett förövrigt? Hur fick hon den?
När hon vart storbonde.
2024-02-11, 20:52
Medlem
kukflashs avatar
Ytterst märkligt avsnitt...

1. Var är Anna?
2. Ta sig utanför Farmens gränser och knycka mat, konsekvenser blir att man förlorar sin amulett? Borde vara raka vägen hem för fan!
2024-02-11, 21:07
Medlem
Fan Wincent kan ta över som programledare istället för den jävla Brolin som är överallt. Han skötte de galant och de är ju bara på Måndagar och Söndagar som man ser programledaren om ingenting har hänt då. Inte bra att göra en Patrik Sjöberg, då blir man straffad. Men de verkar som de blir en spännande vecka med glädje och tårar
2024-02-11, 21:07
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
När hon vart storbonde.

Får alla som är storbonde amulett som de sedan förlorar när de slutar vara storbonde?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in