Citat:
Ursprungligen postat av
Meiji
Du skriver uppskattande: "[Vänstern] tar in lite fler negrer så landet faller ännu snabbare."
Tack för att du är så tydlig med att vänsterns sympatisörer främst vill knäcka Sverige. Det är värdefullt för förståelsen och för diskussionen, att du och likasinnade är helt öppna med, vad som är ert mål.
Självklart. Jag har alltid varit en vän av sanning och stå för sitt ord och det gör jag alltid och inte bara bakom skärmen.
Vad de andra inom vänstern vill innerst inne får du/ni fråga dem. Men detta är min plan.
Samt hade SD varit det partiet de var för 15 år sedan och Björn Söder varit kvar så hade jag varit en SD are igen. Men aldrig numera sedan de vände i både EU och NATO frågan.
Avskyr dock fortfarande både Muslimer, negrer, Stockholmare och norrlänningar och svenska politiker.
Faktiskt 3 i min familj hemma i Sverige som svängt precis som jag i frågan och känner sig svikna av SD så de röstar precis som jag numera vänster.
Finns säkert några stycken till på fb som numera röstar vänster. Finns fortfarande lite hopp kvar på fb så alla inte är hjärntvättade SD are.