2024-02-11, 17:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Vi lär fa se..det enda jag sett av Brandt i en större stafett sköt han fyra raka staträff..men brände sedan rubbet och fick straffrunda.
Brandts staskytte är normalt av kvalite att man far ta betäckning bakom TV soffan för att inte träffas..

Det är värre med Femlings stående😊 Det är sedan gammalt..Det är minst en straffrunda varje gång..

Brandt kommer att klara stafetten perfekt. Däremot Jesper Nelin..
Citera
2024-02-11, 17:59
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Det var ett forcerat leende på VSC.

Det var många som hade chansen idag. De sju främsta snittade tre bom - av dessa var det bara Lägreid som klarade sig med två.

Ponsiluoma ser ju stark ut så han kan slå till när som helst.
Citera
2024-02-11, 18:00
Medlem
Ponsi och sebbe och Lucas relativt nöjda och glada kan konstateras.
Det känns uppgivet pa förhand.
Citera
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Det finns inget bättre än när man är på "botten" och sedan når man toppen!
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Jag tänkte inte på att Johannes Thinges Boes segergest, men tydligen så kopierade han målgesten från Haaland enligt VG.

Citat:
Johannes Thingnes Bø gliste, showet og kopierte Erling Braut Haaland da han vant sitt 18. VM-gull. Etter ham fulgte det hele fire nordmenn!
Citera
2024-02-11, 18:01
Medlem
Nelin blir farlig i stafetten oavsett om han skjuter eller åker dåligt.
Citera
2024-02-11, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Hennes reaktion säger allt. Hanna och Elvira pratade knappt med varandra för några år sedan..

Hanna har sagt att det var inte så bekvämt när lillsyrran började att slå mig i spåren..

Du tar saker ur sitt sammanhang och vrider dem i ditt huvud till något de inte är.

Hanna och Elvira pratade knappt med varandra innan Elvira kom in i laget. Det beror på att Elvira gick på skidskyttegymnasiet på annan ort och det har de också sagt men det väljer du att utelämna.

Och vem fan gillar att bli slagen av sitt småsyskon?
Citera
2024-02-11, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Med Johannes Lukas inställning vinner man inga lopp..

Helvete vad man saknar Pichler. Tiden där myspys inte existerade och där Hanna Öberg visade hatkärlek för demontränaren. Det är det som skapar vinnare. Disciplin. Auktoritet. Att vara bästa kompis med tränaren såsom relationen är nu med Johannes Lukas, det bara håller inte. Speciellt när våra svenska åkare redan har det så skört mentalt.
Citera
2024-02-11, 18:17
Medlem
Rätt märkligt att folk hyllar Kalles Kavi…nåväl Johannes Boe som man gör här inne. Jag tycker han är en skugga från sitt forna jag när det gäller genomgående form, blixtrar till lite till och från men tycker inte alls han är lika självsäker som innan. Var absolut inte givet att han skulle vinna idag. Höll på Christiansen i slutet men gick dessvärre inte vägen. Hoppas innerligt någon ger Johannes Boe en redig näsbrännare nästa lopp. Hade varit gott!
Citera
2024-02-11, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Nelin blir farlig i stafetten oavsett om han skjuter eller åker dåligt.

Snacka om urvattnat och trasa ur ett skämt som det görs här inne. Herregud gå vidare.

Tycker för övrigt det var värt Jaquelin. Maken till osportslig en har sällan skådats. Glömmer aldrig när den gode Erik Lesser gav Jaquelin en rejäl utskällning direkt under ett pågående lopp. Minns inte vad han hade gjort men kraftig markering var det från Lessers sida. Ingen duvunge den där Jaquelin.
Citera
2024-02-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Säsong 2 Avsnitt 5 Ca 25 minuter in i programmet.

Säsong 2? Har Kuccukkaslan gjort två säsonger av serien? Eller vilken serie syftar du på?
Citera
2024-02-11, 18:22
Medlem
Wow, efter att ha totalbommat med Baserga så lyckades jag pricka in Invenius som bästa klättraren! Otto the Great!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in