2024-02-11, 15:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PynchonsApa
Ja, man kan ifrågasätta henne som expert men hon var en oerhört bra skidskytt i sin tid.

Ja, söt..bra skidskytt..men intetsägande som expert.
Citera
2024-02-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrongSynth
Kul att det var lite hårdare spår idag så Vittozzi kunde få betalt för sitt skytte, 29/30 i sprint+jakt.

Ja, tack och lov att någon kunde bryta det franska blocket, det var mycket välförtjänt.
Citera
2024-02-11, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Ja, utseendet har liksom bara blommat ut efter karriären! Men för timid och behaglig personlighet för den rollen.
Citera
2024-02-11, 15:28
Medlem
Simon skjuter snabbare än sin egen skugga.
Citera
2024-02-11, 15:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nja hon har inte formen fullt ut för en vinst tyvärr. Varken på skjutvallen eller i spåret. Hon sa själv att det var skönt att åka bakom Vitozzi för hon hade inte kunnat hålla den farten själv.
Det bör inte räcka till en vinst.

Hon har tre mästerskapsguld där hon skjutit 0+0+0+0 i två av dem. Det är om hon skulle skjuta fyra nollor som jag tror hon har chans. Hennes skytte är hittills fokuserat. Bättre än tidigare under säsongen. Skjuter hon 1 bom så tror jag det inte räcker.
Citera
2024-02-11, 15:32
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totentanz
Nädå, jag diskuterar bara för tredjepart som tittar på. Jag har inga illusioner om dessa tre muppars villighet att ta till sig något. Syftet är att skämma ut dem inför övriga som läser.
Inte för att det egentligen behövs, eftersom man vaknar upp varje morgon till nya haranger och konspirationsteorier som de har snickrat ihop i sina drömmar under natten...

Synes at du gjør en utmerket jobb med å synliggjøre deres grenseløse brist på normal virkelighetsopppfatning. Er herlig hvordan du bare setter opp et spegel mot deres kommentarer, så tar de hele jobben med skjemme ut seg selv, helt uten noe ekstra hjelp
( ps, det gjelder jo da spesielt den meget begrensede anvenderen som fører dialog med seg selv )
Citera
2024-02-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69

Ekholm-helg efter helg efter helg; Jag håller med jag håller med jag håller med.

Maken till konflikträdd människa har sällan skådats. Nästan så man får för sig att hon ursäktar sin blotta existens. Ängslig och konflikträdd och rädd för och säga något som kan anses som stötande. Förstår inte syftet med Ekholm i soffan egentligen.
Citera
2024-02-11, 15:33
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Det är inte sant Akavia är tillbaka nu när jag precis tänkte på det JAG ORKAR INTE🤣
Citera
2024-02-11, 15:34
Medlem
Fransmän är så jävla stolta. Kolla hur de skriker under nationalsången. Hade våra idrottare varit någorlunda lika patrotiska så är jag högst övertygad om att de också skördat större framgångar. Men det liksom är tabu inom den svenska rörelsen, du får inte visa för mycket känslor-eller om man kokar ner det älska ditt egna land för mycket. Allt är så jävla lagom. Hela tiden. Det visar sig också i resultaten-givet som fan att det gör.
Citera
2024-02-11, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Synes at du gjør en utmerket jobb med å synliggjøre deres grenseløse brist på normal virkelighetsopppfatning. Er herlig hvordan du bare setter opp et spegel mot deres kommentarer, så tar de hele jobben med skjemme ut seg selv, helt uten noe ekstra hjelp
( ps, det gjelder jo da spesielt den meget begrensede anvenderen som fører dialog med seg selv )

Ja, det finns fyra användarnamn här med väldigt likartad argumentation. Det verkliga antalet användare bakom namnen är nog 2-3.
Citera
2024-02-11, 15:37
Avslutad
Super-Mona kände sig pigg och körde en straffrunda extra "bara för att".
Citera
2024-02-11, 15:37
Avstängd
Mona Brorsson åker en straffrunda för mycket.. nu går det vara nog..skicka hem psykfallet..hon skämmer ut Sverige..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in