2024-02-11, 13:03
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
du är lika korkad som vanligt 😂
Det var killarna som var mina kompisar och blev utsatta för tjejer som ljög.
Men lätt att missuppfatta när du inte läser det jag skriver.

Men om du vill tro att Julia får ensam vårdnad med Youtube videos där Anjo säger saker som bevis får du väl tro det.
Du var säkert en av dem som köpte allt Anjo sa som "bevis", och trodde Chrippas brev skulle kunna användas som "bevis" i domstol

Nu är det ju inte pga Anjos video hon får ensam vårdnad om hon skulle få ensam vårdnad.

Du och jag har ingen som helst aning om vad de har för eventuella bevisningar kring Chrippas föräldrarförmåga. Eller vad som sägs bortom sociala medier. Det som finns ute på sociala medier är EN bevisning. Men det kommer inte räcka med den bevisningen. Men fortfarande så kan vi ju utan att veta förstå att Julia har mer bevisning än vad som finns på youtube.

Så om hon får ensam vårdnad eller inte kan ingen här sitta o säga hur det kommer bli
Citera
2024-02-11, 13:04
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Han är på väg och ska hämta lillen och tyvärr har han ju rätt till de :/

Rätt vet jag inte? Vi har ingen aning om vad de har för överenskommelse med soc efter att de hämtade Chloe
Citera
2024-02-11, 13:04
Medlem
Hade de skött de på ett moget sätt hade inte jag som Juli* suttit o gjort tiktoks om hur synd de va om mig o sitta me ungen på live, hon gör ju allt för lika mycket uppmärksamhet hon. Hela bunten är exakt lika blåsta o dumma..
Citera
2024-02-11, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Rätt vet jag inte? Vi har ingen aning om vad de har för överenskommelse med soc efter att de hämtade Chloe

De kan räknas som umgängesabotage. De har ju gemensam vårdnad?
Citera
2024-02-11, 13:08
Medlem
geek12s avatar
Citat:
De kan räknas som umgängesabotage. De har ju gemensam vårdnad?

Beror väl fortfarande på vad de kommit överens om sen de tog Chloe? Umgängesabotage är om hon tar lagen i egna händer och hålla Chloe borta från Chrippa utan några skäl till det
Citera
2024-02-11, 13:09
Medlem
Nariiouhs avatar
Förstår verkligen inte varför ni lägger så stor vikt på vad som -sagts-. Båda sidor har i över en månads tid försökt smutskasta varandra och sanningshalten i det hela är antagligen -väldigt- låg.

Chrippa är som vanligt helt labil och impulsiv. Vad Linnea och Julia ser i honom är för mig ett mysterium. Men i slutändan kan man inte tvinga isär personer.

Chrippa är uppenbarligen en person som inte kan ta att bli åtsagd vad han ska göra och blir istället en trotsig tonåring. Nu har han både blivit förbjuden att träffa L och Ch. Ganska löjligt om ni frågar mig. Kass taktik av Jocki-gänget.

Julias utpressning är om ni frågar mig -sjuk-.
Citera
2024-02-11, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Nä, det krävs riktiga bevis. Att socialtjänsten håller på med en utredning och handgripligen åker dit för att forsla ungen till Julia betyder inget serru! Dopy vet vad hon snackar om för hennes kompisar knullar till sig en unge på krogen och när pappan vill vara närvarande så blir dom sura och vill ha egen vårdnad.

Men det fick dom inte för dom lyckades uppenbarligen inte fabricera till sig bra lögner för att lyckas!

Han har fläkt ut hela sitt liv på nätet och inte är det glamour.. Det är erkännande av narkotika användning, obehagligt språkbruk och man ser att snubben inte är i balans... kan säkerligen addera till mer saker, men det jag nämnt borde räcka...
Citera
2024-02-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Vad är allt detta egentligen? Vad är era teroier, är allt bara något slags PR trick eller är allt på riktigt?

Är Chrippa beroende av Linnea, eller är det hon som vägrar släppa taget? Varför vill han gifta sig med henne efter bara veckor innan förklarat hur hemsk hon är?

Är hon hemsk som han säger, eller blir han manipulerad att säga så? Blir han påtvingad att smutskasta Linnea eller vad handlar det om?

Det är omöjligt ett PR trick, iaf var det inte det från början...
Citera
2024-02-11, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han har fläkt ut hela sitt liv på nätet och inte är det glamour.. Det är erkännande av narkotika användning, obehagligt språkbruk och man ser att snubben inte är i balans... kan säkerligen addera till mer saker, men det jag nämnt borde räcka...

Kan bara hålla med dig!

Ang socialtjänstens roll vid en vårdnadstvist!

"Även här spelar socialtjänsten en stor roll, genom den utredning man på rättens uppdrag utför. En vårdnadsutredning ska ske på så kort tid som möjligt, men samtidigt vara utförlig och ge en god bild av familjens situation. Av utredningen bör också framgå vad som är bäst för barnet i fråga om vårdnad och umgänge. Förutom samtal med föräldrarna och barnet bör socialsekreterarna även göra intervjuer med andra som står barnet nära, som släktingar och dagis- och/eller skolpersonal."
Citera
2024-02-11, 13:18
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Ja, för du uttrycker dig så jävla tydligt i ditt inlägg. Jävla idiot!
(FB) CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror
Ja, jag tycker det står ganska tydligt?
Den ena är tjejer som ljuger för att dem vill ha barnet utan killen eller för att hämnas på killen.
Det andra är fall där killar tar droger, där tjejen har god anledning att få ensam vårdnad, men det är svårt att bevisa.
Om du inte förstår skillnaden emellan dessa 2: situationen så är det ditt problem.

Min poäng är att det är inte lätt att få ensam vårdnad bara för man vill. Oavsett om man har god anledning till ensam vårdnad eller ej.
Citera
2024-02-11, 13:18
Medlem
Tror ni han får lillen idag?
Citera
2024-02-11, 13:19
Medlem
Citat:
Han är på väg och ska hämta lillen och tyvärr har han ju rätt till de :/

Hoppas soc står där med pissprov...
Citera