2024-02-11, 11:01
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är ju dock svårt att få ensam vårdnad, om inte utredningen kan bevisa att Linnea misshandlat lilla C så kommer det troligen bli delad vårdnad...

Svårt och svårt. Med det som finns ute för allmänbeskådning plus sen har de garanterat mer som inte kommit ut. OM hon inte får ensam vårdnad så kommer hon bli boföräldern. Och så får hon gå på förskolan i Karlskoga istället, så får Chrippa antingen flytta till trakten runt Karlskoga för varannan vecka, eller så får han nöja sig med varannan helg.
Citera
2024-02-11, 11:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Svårt och svårt. Med det som finns ute för allmänbeskådning plus sen har de garanterat mer som inte kommit ut. OM hon inte får ensam vårdnad så kommer hon bli boföräldern. Och så får hon gå på förskolan i Karlskoga istället, så får Chrippa antingen flytta till trakten runt Karlskoga för varannan vecka, eller så får han nöja sig med varannan helg.
Det är svårt. Det krävs ganska mycket och tydliga bevis för att få ensam vårdnad.
Och det i videorna där folk säger saker är inte bevis, "Anjo sa...", "Jocke sa...", "Julia sa...", "chrippa sa ..." är inge bevis som kommer hålla hos soc eller i domstol.
Citera
2024-02-11, 11:22
Medlem
211k på kanalen nu, undrar hur många som droppar av under dagen
Citera
2024-02-11, 11:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det är svårt men jag har själv gått igenom en sån process som jag vann. Så jo, Julia har stor chans att få ensam vårdnad. Säger inte att hon kommer få det, men stor chans har hon.

Men det mest troliga är att hon står som boförälder och hennes trygga bas blir i Karlskoga, och börjar förskolan där, och vill Chrippa ha varannan vecka så får han flytta till Karlskoga eller trakterna runt Karlskoga. Annars blir det varannan helg.
På vilka grunder tror du hon har stora chanser att få ensam vårdnad?
Om utredningen visar att det inte finns bevis för den påstådda misshandeln av lilla C kan hon inte använda det.
Och chrippas tidigare drog dom räcker inte heller.
Citera
2024-02-11, 11:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Äntligen börjar Chrippa tappa följare på Instagram!!👏😜
Hoppas folk även avföljer Jocke, Anjo, Julia och Linnea. Skit och drama bara.
Citera
2024-02-11, 11:27
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Äntligen börjar Chrippa tappa följare på Instagram!!👏😜

Hur många hade han från början?
Citera
2024-02-11, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
211k på kanalen nu, undrar hur många som droppar av under dagen
211?
Brödernaberg har 164k i skrivande stund, 165k imorse. 169k i måndags.
Citera
2024-02-11, 11:31
Medlem
Citat:

Han kan få övervakade umgängen också för att säkerställa L inte är i närheten. Han har flertal gånger visat hur han medvetet och aktivt sätter barnet i osäkra och otrygga situationer, så det kan absolut vara ett alternativ att han inte få vara ensam med barnet. Hade jag varit förälder hade jag krävt det om ett umgänge ska finnas.
Citera
Avslutad
Citat:
Det är svårt men jag har själv gått igenom en sån process som jag vann. Så jo, Julia har stor chans att få ensam vårdnad. Säger inte att hon kommer få det, men stor chans har hon.

Men det mest troliga är att hon står som boförälder och hennes trygga bas blir i Karlskoga, och börjar förskolan där, och vill Chrippa ha varannan vecka så får han flytta till Karlskoga eller trakterna runt Karlskoga. Annars blir det varannan helg.

Han borde aldrig mer få träffa sin dotter förrän den dagen hon är myndig. Han och Linnea hör mer hemma på ett gruppboende så som dom båda håller på. Bägge bör därför omyndigförklaras så snart som möjligt. Fast de och Pontus Rasmusson kan ju alltid slå sina kloka huvuden ihop och starta en gemensam kanal. De har ju typ uppnått samma status alla tre.
Chrippa gick ju aldrig ut grundskolan. Trots detta tror han att han kan fara på en räkmacka livet ut. Det hjälper inte enbart att avfölja honom. Företagen måste också bryta sina samarbeten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
211?

insta kollade jag på
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
211?

Hen menar nog instagram.
Citera
2024-02-11, 11:34
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
På vilka grunder tror du hon har stora chanser att få ensam vårdnad?
Om utredningen visar att det inte finns bevis för den påstådda misshandeln av lilla C kan hon inte använda det.
Och chrippas tidigare drog dom räcker inte heller.

Av det man sett och hört så har hon hyfsat stora chanser. Med hans narkotikadom när han förvarade knark hemma i lägenheten Chloe befann sig i. Det är ett starkt skäl med tanke på att han uppenbarligen inte slutat med droger. Drar spruta framför sin dotter.

Sen alla bevis som kommer från honom själv i allt detta drama. Sen kan du ju räkna att Julia har massa annan information att lämna in. Sen vet jag inte hur samarbetsvillig han varit, har han krånglar med det så styrker det skälet till ensam vårdnad. Men som sagt det jag tagit upp här räcker inte såklart för ensam vårdnad krävs enormt mycket mer. Men med tanke på vad som kommit ut senaste 4-5 veckorna så lär det finnas mer information som inte kommit ut än.

Men som sagt, det mest troliga av det som finns ute är att hon inte får ensam vårdnad. Men att hon får bli boföräldern och Chloe får ha sin ” bas ” i Karlskoga, då är det upp till Chrippa. Vill han ha varannan vecka så är det han som måste flytta närmare.
För hon kommer isåfall börja förskolan i Karlskoga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in