2024-02-10, 21:48
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Fyller han jämnt?

Nej. 66 år gammal
Citera
2024-02-10, 22:04
Medlem

Är nåt med hans nylle som påminner om min stenkorkade hund.
https://postimg.cc/HjSKBvZh
Citera
2024-02-10, 22:06
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Nej. 66 år gammal
Ja, grattis säger man väl då. Inte alla som närt en pedofil vid sin barm.
Citera
2024-02-10, 22:30
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii

Är nåt med hans nylle som påminner om min stenkorkade hund.
https://postimg.cc/HjSKBvZh

Undrar om han jobbar inom LSS på så vis att han är någon slags assistent på ett boende eller att han har ett specialarbete där han typ klyver ved eller sorterar kundvagnar. Av chatten att döma skulle jag nästan gissa på det senare, och då har nog Patrik och Sara varit lite väl snabba sett till sin policy kring funktionshindrade de nämnt så ofta på senaste tiden.
Citera
2024-02-10, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Nej. 66 år gammal
Var han 18 år när han blev pappa till MJ?

Och hans mamma 36. Om det är hans mamma han bor med.

Kan det vara så illa att hans pappa är även hans bror? Alltså far och son har samma mamma. Då kan man förstå att han verkar lite konstig.
Citera
2024-02-10, 22:46
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Undrar om han jobbar inom LSS på så vis att han är någon slags assistent på ett boende eller att han har ett specialarbete där han typ klyver ved eller sorterar kundvagnar. Av chatten att döma skulle jag nästan gissa på det senare, och då har nog Patrik och Sara varit lite väl snabba sett till sin policy kring funktionshindrade de nämnt så ofta på senaste tiden.

Kanske denna artikel kan bringa lite klarhet i det.
https://www.expressen.se/gt/nedriven-ledning-stoppar-tagtrafiken/
Citera
2024-02-10, 22:47
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Var han 18 år när han blev pappa till MJ?

Och hans mamma 36. Om det är hans mamma han bor med.

Kan det vara så illa att hans pappa är även hans bror? Alltså far och son har samma mamma. Då kan man förstå att han verkar lite konstig.

Är väl större sannolikhet att bli pappa vid 18 än storebror vid 18? Eller?
Citera
2024-02-10, 22:48
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Hörsägen samt det faktum att det är en "hon" och lyckades ta fram identitet onaturligt fort.

Om du menar senaste gäddan så var det jag som sökte på Mikael Älvängen på Facebook och fick upp hans sida. Onaturligt fort tycker jag inte att det gick men tack, antar jag?
Citera
2024-02-10, 22:49
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:

Antar att du pratar om #368
Hoppas verkligen inte han jobbar inom LSS på så vis att han har kontakt/ansvar över funktionsnedsatta. Och om så är fallet hoppas jag att hans arbetsplats gör sig av med honom omgående!! En sån person ska inte vara nära unga eller utsatta.
Citera
2024-02-10, 22:50
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Antar att du pratar om #368
Hoppas verkligen inte han jobbar inom LSS på så vis att han har kontakt/ansvar över funktionsnedsatta. Och om så är fallet hoppas jag att hans arbetsplats gör sig av med honom omgående!! En sån person ska inte vara nära unga eller utsatta.

Ah, ja det var han jag menade.
Citera
2024-02-10, 22:56
Medlem
#368 ser ut att ha ökat en hel del i vikt senaste åren om man kollar hans Facebook. Från ganska snygg för några år sedan till de bilder han skickade till ”barnet” på dumpen ser det ut att ökat åtskilliga kilon.
Citera
2024-02-10, 23:12
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:

Han har i vart fall körkort. Och är med i hemvärnet, så vitt jag förstår.

Senast redigerad av farbror Sven 2024-02-10 kl. 23:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in