2024-02-10, 14:32
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
För ett parti med demokrati i stadgarna så är det faktiskt det först och främst.

För ett parti med nazismen i sin historia är det inte det för där bestämmer partiledaren allt oavsett var i landet ärendet pågår.
Fråga Jimmie om du inte tror mig.
Och ändå är det krismöten på Sveavägen hela helgen. Du är rolig du.

Varför blandar du in SD i den här sosseskandalen? Har du lärt dig det på Bommersvik?
Citera
2024-02-10, 14:39
Avstängd
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Och ändå är det krismöten på Sveavägen hela helgen. Du är rolig du.

Varför blandar du in SD i den här sosseskandalen? Har du lärt dig det på Bommersvik?
SD är beviset för att alla partier inte har en interndemokrati och det är det som allt handlar om.

Har man ingen interndemokrati är det partiledaren som bestämmer.
I de bästa fallen är det distrikten som klarar av att hantera detta precis som i detta fall.
Citera
2024-02-10, 14:51
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Jag tippar på att sossarna fått redapå ännu mer om islamisten och terroristen. Och därför sparkas han
Ja det verkar troligt! Med tanke på hur Maggan tidigare stått upp för El-Hamas så måste det vara nåt mer en den här Hamaskonferensen och hans försök att påverka ett asylärende.
Citera
2024-02-10, 14:56
Medlem
Citat:
SD är beviset för att alla partier inte har en interndemokrati och det är det som allt handlar om.

Har man ingen interndemokrati är det partiledaren som bestämmer.
I de bästa fallen är det distrikten som klarar av att hantera detta precis som i detta fall.

Så oväntat, det är förstås SD's fel att sossarna ger riksdagsplatser till terrorister, dumma dumma SD!
Citera
2024-02-10, 15:01
Medlem
Erik Östs avatar
Jag tror S opinionsstöd borde rasa efter allt det här!
Vad tror ni , eller är folket fortfarande så indoktrinerade och dumma i hela huvvet fortfarande??
Opinionssiffrorna skjuter under tiden i höjden iaf , därför undrar jag bara!
Senast redigerad av Erik Öst 2024-02-10 kl. 15:29.
Citera
2024-02-10, 15:02
Medlem
Citat:
Det är Jimmies fel att SD fortfarande inte har en fungerande interndemokrati. Han har liksom haft 18 år på sig att rätta till det men allt man hör är "Jag vet inte", "Det var någon annan".

Ja det var förstås SDs fel att sossarna tog in terrorister i riksdagen, helt rätt. Dumma dumma SD!
Citera
2024-02-10, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Jag tror S opinionsstöd kommer rasa efter allt det här!
Vad tror ni , eller är folket fortfarande så indoktrinerade och dumma i hela huvvet fortfarande??
Opinionssiffrorna skjuter i höjden iaf , därför undrar jag bara!

Jag tror att detta på sikt kommer att sänka (S) väljarstöd i opinionsmätning. Fram till nästa val, om SD sköter sina kort, kan nog (S) ligga på cirka 20 - 25 %.
Citera
2024-02-10, 15:24
Medlem
Äckligt med alla dessa kriminella utlänningar som ätit sig in i systemet. Tyvärr många i riksdagen, i EU och i kommunerna..
Citera
2024-02-10, 15:28
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Jag tror att detta på sikt kommer att sänka (S) väljarstöd i opinionsmätning. Fram till nästa val, om SD sköter sina kort, kan nog (S) ligga på cirka 20 - 25 %.

Ja men det kan också vara så att fram till nästa val många "svenska" gråsossar som fortfarande tror vi lever i folkhemmet under tiden helt enkelt bara dör ut!
Vad har S för väljarbas kvar då förutom muslimer?
Citera
2024-02-10, 15:40
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
En man som kämpat för Hamas i alla tider och där även en stor del av hans familj gjort samma sak, kastas under bussen.

Jag rättade lite i din text där. Varsågod.

Det finns nog mer att fiska fram angående hans familj som alkishaggan Maggan nämde.
Hade de inte Hamas uniform när de begravdes?
Citera
2024-02-10, 15:43
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
El-Hamas sitter väl alltjämt kvar i riksdagen?

Har han kommenterat öht att Maggan vill att han skall dra dit pepparn växer?

Återigen imponerande scoop av Expressen att hitta tjänsteanteckningen som en handläggare på MV gjort när El-Hamas och ringde hen kring en imman. El-Hamas försökte påverka handläggaren att besluta att imamen skulle få stanna genom att beskriva vilken ”helylle” grabb imamen var.

Imamen fick stanna men var inte ”helylle”.

Ja. Bra gräv.

Om man ff har vita kalsonger biter inte något en i röven.

Politikerföraktet är stort.

Språkrör blir sjukskrivna, lögner och infiltration.

Kul Sverige
Citera
2024-02-10, 15:48
Medlem
Citat:
För ett parti med demokrati i stadgarna så är det faktiskt det först och främst.

För ett parti med nazismen i sin historia är det inte det för där bestämmer partiledaren allt oavsett var i landet ärendet pågår.
Fråga Jimmie om du inte tror mig.
För ett parti med kommunismen i sin historia är det inte det för där bestämmer partiledaren allt oavsett var i landet ärendet pågår.
Socialdemokratiska Arbetarpartiet (SAP) bröts sig ur Kommunistpartiet en gång i tiden...
Vad anser du vara värst koncentrationsläger i Tyskland, Polen och Tjeckien, eller motsvarande i Sovjets Sibirien?
Och, btw, från organisationen Forum för levande historia "Det lilla antikapitalistiska, antimarxistiska, nationalistiska, rasistiska och antisemitiska Deutsche Arbeiterpartei bildades i München 1919 och den då 30-årige Adolf Hitler anslöt sig. År 1920 antog partiet ett 25-punktsprogram och bytte namn till Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei (NSDAP)."
Vad anser du skiljer nazism från kommunism om vi bortser från synen på nationalism vs internationalism? För båda ideologierna hyser ett starkt judehat (och Hitlers Mein Kampf är fortfarande en bestseller i arabvärlden...), är klart rasistiska, antikapitalistiska etc. Jag anser att kommunism, fascism och nazism härstammar från ett och samma ursprung och intar ett vänsterperspektiv.
Det syns också i själva namnet på tyska nazistpartiet Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei (NSDAP) vilket kan jämföras med svenska sossepartiet Socialdemokratiska Arbetarpartiet (SAP).
Med det i tanken, förstår man hur Sozzar i Sverige är villiga att direkt eller indirekt stödja izlamiztiska Hamas, MB m fl, och aktivt stödjer personer som El Haj så länge "det inte skadar Partiet".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in