Citat:
Ursprungligen postat av
StonedMonkey
Stämmer att TC blev frikänd. AW har varit uppe i HD som du kan läsa 2 inlägg upp
(FB) Kidnappad, rån och vållande till annans död Södertälje (januari 2022)
Det sjukaste är att AF kommer mucka i Maj..
Ja vidrigt...Det lilla jag "känner" honom & det jag VET om AF ,är att det är en mycket obehaglig person,mycke skryt,snack,attityd & manipulation är det han är bäst på.,utnyttjar,trycker ner ALLA,som på nåt sätt är en aning i underläge,el är godtrogna,naiva att inte se/förstå hans stories el bara är snälla..Hans sätt att måla upp sig som "världens bästa".Så jävla självgod & ja äcklig.Narcissist är jag helt övertygad om,aldrig hans "fel",alltid andras..Samlar på håll-hakar för att dela ut vid lämpligt tillfälle,hånar,kränker,fular,skor sig på andras olycka,(gärna personer som redan är i underläge el utsatta) på alla sätt det går...Andra personer som i "hans värld"(personer m bla kriminell-pondus, status)är av stor vikt,där limmas det & vill gärna framhålla vilken enastående,världsklass-snubbe han är.. Han vill gärna få ta del/vara m på den spelplanen..Ingen succé iafal.Han tar mer än gärna,som oftast,del av andras pengar,gästfrihet,alkohol el annat,mycket sällan,läs aldrig,dsama tbx när det gäller de som han anser ha lägre status,de han utnyttjar mest...Betalar aldrig sina skulder,fular,LJUGER. Avundsjuk på andra, som har mer el bättre än han själv.Det sabbar han gärna m vilje,glädje & uppståt så fort det går!Kompenserar/gottgör ALDRIG tex för saker han förstör,tar sönder el "slarvar" bort,tar ansvar & konsekvenser.Så har det typ varit i hela hans liv,(följt,på avstånd,sen lång tid tbx,ca 18år bekant)Finns FLER i AF klanen m exakt samma egenskaper,personlighet.Mitt perspektiv & uppfattning.När han muckar,kommer att han mest vara stolt för att han suttit inne & att han så smart kom undan så lindrigt!Det är "status" m antal månader på kåken,Åh tänk va vilka storartade viktiga status folk han nu lärt känna,vilka "vänner"han har!...Ångerfull el insiktsfull?Noope,bara om nån frågar,då e svaret viktigt,beroende på VEM som frågar.Föraktar,personer som AF. Som en fästing,Fyller ingen funktion.Alls.En feg & falsk fi**a.Bättre HA en fitta än & VA en.