2024-02-09, 09:44
Medlem
Av det jag hörde igår så tycker jag soc skulle varit mer tydliga mot henne. Istället sitter dom och pratar utifrån vad de ”känner” och ”upplever” med hennes beteende som katten runt het gröt. Vafan säg till människan att så här och såhär är det pga detta och detta. Telefonsamtalet ang att mannen kom oannonserad var bra pinsamt då soc tassa på tå kring att jourmamman tyckte det var obehagligt. Vafan säg bara att man får inte göra såhär, fattar att du som mamma vill skicka saker men det går över våra regler och gör du det igen innebär det si eller så. Istället pratar hon hur länge som helst och Sofia fåe möjlighet att gagga på.
2024-02-09, 10:26
Medlem
I dag verkar Fias stressnivå kul..kan bli underhållande
2024-02-09, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
ja på Tik Tok kan man bara njuta..skriva går inte för det blir block direkt om man inte hejar på...
Hon ska byta taktik och ha en annan ingång gällande sitt ärende sa hon igår eftersom hon tydligen inte haft framgång med att börja få kontakt med sina barn
2024-02-09, 12:44
Medlem
Inanna-1921s avatar
Nu försöker Lejonmamma boka en tid till en psykolog via Mindler, kan bli intressant.
För en stund sen kom en kvinna av misstag upp i liven men hon var så glad för det gör hon ville berömma Lejonmamma för hur bra hon är på att samarbeta. Det hade hon sett en annan dag när Lejonmamma hade varit med flera människor och lagat mat.
Hon var så djupt imponerad över detta och att Lejonmamma tom hade satt igång diskmaskinen samt kunde röra sig mellan tåg och tunnelbanan när hon kom till Stockholm.
Jag bara satt där och fattade noll, Lejonmamma är inte 12år så vad var så fantastiskt med det?
Självklart la hon även till att Lejonmamman måste få sitt barn och har inte gjort nåt fel.
2024-02-09, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Nu försöker Lejonmamma boka en tid till en psykolog via Mindler, kan bli intressant.
För en stund sen kom en kvinna av misstag upp i liven men hon var så glad för det gör hon ville berömma Lejonmamma för hur bra hon är på att samarbeta. Det hade hon sett en annan dag när Lejonmamma hade varit med flera människor och lagat mat.
Hon var så djupt imponerad över detta och att Lejonmamma tom hade satt igång diskmaskinen samt kunde röra sig mellan tåg och tunnelbanan när hon kom till Stockholm.
Jag bara satt där och fattade noll, Lejonmamma är inte 12år så vad var så fantastiskt med det?
Självklart la hon även till att Lejonmamman måste få sitt barn och har inte gjort nåt fel.
Hon har ju dessutom flyttat från Brasilien till Sverige och klarat av det
2024-02-09, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921

hörde oxå den konversationen..fattade ingenting..aldrig sett lejonmamma harmonisk
2024-02-09, 13:15
Medlem
i dag ringde Lejonmamma polisen o bad om att få sin plånbok skickad till sig men hittegods öppnade inte förrän tisdag igen...märkligt att hon inte hämtade den innan hon lämnade stockholm?
Senast redigerad av rickebus 2024-02-09 kl. 13:30.
2024-02-09, 13:43
Medlem
Citat:
i dag ringde Lejonmamma polisen o bad om att få sin plånbok skickad till sig men hittegods öppnade inte förrän tisdag igen...märkligt att hon inte hämtade den innan hon lämnade stockholm?
Hon hade uppgett att hon kunde hämta den hos polisen vid centralen i stockholm nu åkte hon ju hem helt annan dag än hon tänkt sig
2024-02-09, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoffaan
Skrev till henne på live en gång och frågade om hon inte hade nåt jobb att gå till. Då blev hon triggad direkt och jag åkte på blocken 🤣 lika bra det... rätt skönt att slippa se henne dyka upp i flödet nå mer.

Blev blockad när Fia satt och gnällde om alla möjliga myndigheter och jag skrev ”Enda myndigheten family united har förtroende för är försäkringskassan 🙄”
2024-02-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Blev blockad när Fia satt och gnällde om alla möjliga myndigheter och jag skrev ”Enda myndigheten family united har förtroende för är försäkringskassan 🙄”
inte förvånad..man kan ej skriva på deras konton
2024-02-09, 13:57
Medlem
Nu sitter Marlene med nån nätpsykolog o ljuger för sig själv..säger hon har vänner som säger hon är frisk ..glömde säga att sönen bor hos Hellangels oxå.

tycker mig ana att psykologen inte vill åta sig hennes uppdrag
Senast redigerad av rickebus 2024-02-09 kl. 14:04.
2024-02-09, 14:13
Medlem
Citat:
Nu sitter Marlene med nån nätpsykolog o ljuger för sig själv..säger hon har vänner som säger hon är frisk ..glömde säga att sönen bor hos Hellangels oxå.

tycker mig ana att psykologen inte vill åta sig hennes uppdrag
När han läst journalen kommer han nog att säga att han inte kan hjälpa .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in