2024-02-09, 10:46
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Vi får verkligen hoppas att han lever.
Jag vet inte med er men det finns ju olika grader i dumphelvetet och jag önskar inte livet ur Hank.
#292 Vi får hoppas att 💩-Hank lever ett tag till. Är det ingen sundsvallare som kan göra en drive by och kolla om hans bil är körd. Se mina tidigare inlägg om Hanks bil och hur den stod parkerad i onsdags kl 10.00.
Har XC60 inte rörts så är det inget bra tecken.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-09 kl. 10:49.
Citera
2024-02-09, 10:46
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Med tanke på hur Sara omnämner det i podden som tar upp #304 så är jag övertygad om att det stämmer. Frågan är om han har flyttat eller om han bor kvar på samma adress fast utan sin sambo, om du förstår vad jag menar.. Känner verkligen för sambon - oavsett ska man inte bli behandlad så av någon man älskar, än mindre när man är svårt sjuk.

Enligt Mr Koll bor han kvar ensam. #304
Citera
2024-02-09, 11:28
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Ge exakt citat på det han skrev som du tycker är oacceptabelt och som gör att han förtjänar att hängas ut på Dumpen och få sitt liv totalt saboterat. Kan ju knappast ha varit grooming med tanke på att han var noll intresserad av att träffa någon minderårig. Undervisar man inte om oralsex i skolan? Det bör man göra, eller är det något som ungdomar ska lära sig om via porr? Eller hur fan ska det gå till egentligen?

Han kan inte ge citat för det finns inga tillräckligt grova för att det ska vara värt en uthängning.

Han gör absolut fel att inte bara säga ”tack och hej” men visar inte tendenser på att vara pedofil eller intresserad av att träffa minderåriga.
Citera
2024-02-09, 11:38
Medlem
DenimDemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Fortfarande ingen Kalmar gädda. Att dom håller så hårt på denna måste betyda något enormt är på gång

Ska komma de närmsta dagarna enligt Sara. Men det läste jag i början på veckan. Så förhoppningsvis ikväll.
Citera
2024-02-09, 12:09
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
alltså Hank 292 måste vara den överlägset mest överskattade konfrontation. Folk härinne är i någon psykos, det finns tiotals roligare konfontrationer i dumpens historia.
Citera
2024-02-09, 12:10
Medlem
SnutteFia03s avatar

Att sexchatta med minderåriga medan han arbetar som lärare för barn i ungefär samma ålder är väldigt allvarligt och det bör uppmärksammas när det uppdagas att en lärare agerar på det sättet.

Både hans arbetsgivare och barnens föräldrar är nog mycket glada att den sidan kom fram i ljuset.
Citera
2024-02-09, 12:24
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Fast nu är det ju en VW Passat 01-05..

Stämmer nog, eller en Golf Kombi från samma tid? Jag är inte så bra på framhjulsdrivna skrotbilar...
Citera
2024-02-09, 12:28
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille

Han kan inte ge citat för det finns inga tillräckligt grova för att det ska vara värt en uthängning.

Han gör absolut fel att inte bara säga ”tack och hej” men visar inte tendenser på att vara pedofil eller intresserad av att träffa minderåriga.

Jag gav exempel i inlägg #25389, flera saker en vuxen man (dessutom lärare för barn i samma ålder) inte bör skriva om öht till en pojke: "Jag gillar en go kuk att suga... Jag gillar en fin trång röv... Har du blivit av med oskulden, bra... Stora kukar och inte rädd för att ta dem där bak?".
Citera
2024-02-09, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille

I en perfekt värld så gör han kanske fel. Porrsurfande 14-åringar klarar nog av den sortens diskussion, och om inte så får de väl säga nej tack. Jag hade gärna träffat en äldre erfaren kvinna när jag var 14.

Men åter till #266. Avgörande är att han inte efterfrågade vare sig bilder eller träff. Det handlade alltså inte om utnyttjande och det var en tämligen kort chatt.

Möjlig åtgärd om någon: Inkallning till rektorn och en liten knäpp på näsan där, absolut inget mer, och absolut inte någon uthängning på Dumpen.

Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Håller med. Den där chatten är nog helt normal för bögar. Men något peddo är han ju knappast

Nej det är han inte (#266) men swishen ska in.
Citera
2024-02-09, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster

I en perfekt värld så gör han kanske fel. Porrsurfande 14-åringar klarar nog av den sortens diskussion, och om inte så får de väl säga nej tack. Jag hade gärna träffat en äldre erfaren kvinna när jag var 14.

Men åter till #266. Avgörande är att han inte efterfrågade vare sig bilder eller träff. Det handlade alltså inte om utnyttjande och det var en tämligen kort chatt.

Möjlig åtgärd om någon: Inkallning till rektorn och en liten knäpp på näsan där, absolut inget mer, och absolut inte någon uthängning på Dumpen.

Nej det är han inte (#266) men swishen ska in.

Men chatten i sig är ju långt över gränsen och en lärare borde veta bättre.
Citera
2024-02-09, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Men chatten i sig är ju långt över gränsen och en lärare borde veta bättre.

Du skrev precis att han inte är något peddo och att han inte borde ha hängts ut på Dumpen. Vad borde följden för chatten ha blivit enligt dig?
Citera
2024-02-09, 13:44
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Fortfarande ingen Kalmar gädda. Att dom håller så hårt på denna måste betyda något enormt är på gång

Ha inte för höga förväntningar. Kan betyda vad som helst. Att Dumpen har klantat till tekniken tex.
Senast redigerad av dead-arson 2024-02-09 kl. 13:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in