2024-02-08, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Chrippa kommer be Linnea dra åt skogen vilken sekund som helst när han inser att han ger upp hela sin influencer karriär för henne. Jag tror verkligen inte han var beredd på 99% hat i kommentarerna på senaste videon samt tävlingen han lagt ut på instagram. Ger han upp hela karriären för Linneas skull, ja då kanske det är riktig kärlek. Men jag tror verkligen inte det. Han kommer nog börja ångra att han ens träffade henne då inget av detta hade hänt annars. Men vi får se.

Han pratade om att han skulle åka till Marbella med en "Alicia" i senaste Twitch streamen. Plus att ingen bestämmer vem han umgås med.

I övrigt så verkade chrippa galet stressad i den streamen. Snacka om att bränna broar. Ingen av hans bröder vill ha med honom att göra. Chloe som hade sån fin kontakt nu med Jockes barn.

Fy fan va jag blir förbannad på hans beteende. Så respektlöst emot så många.

Alltid bakåt, inte framåt!
Senast redigerad av Knarkblomman 2024-02-08 kl. 13:16.
Citera
2024-02-08, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Något kommer balla ur helt snart.

Tänk dig hur cringe det måste vara att bo i samma trapphus. Jocke med familj kanske bor i huset den här tiden.
Citera
2024-02-08, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är en bra början att Julia har tagit tag i saken nu och ansöker om ensam vårdnad.
Julia är väl kanske inte helt bra hon heller, men med stöd från familj, vänner och myndigheter så finns det gott hopp om att det kan bli bättre.

Det finns många fördelar att ha ensam vårdnad, bara en sådan sak att han inte kommer att ha tillgång till Chloes pass är guld värt.
Julia kan flytta var hon vill utan hans godkännande samt sätta henne på förskolan utan hans tillåtelse, fatta medicinska beslut osv.

Julia kommer också få en bättre översyn med vad Chloe äter och kan också i lugn å ro träna Chloe att bli blöj/napp/vällingfri, utan yttre störningar.

Jag hoppas verkligen att det löser sig för Chloe.

Julia har iofs blivit traumatiserad av sitt senaste ex. Det kanske förklarar śaken. Men med rätt stöd och Chloe får börja förskolan som sagt så kommer det nog gå bra. Lugnare i Karlskoga med kan jag tänka mig.
Citera
2024-02-08, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Tänk dig hur cringe det måste vara att bo i samma trapphus. Jocke med familj kanske bor i huset den här tiden.

Hade min brorsa betett sig som Kräftan hade jag hållt han långt borta från min familj. Hade inte velat att mina barn var omkring en sådan ostabil och giftig person som är så gränslös.
Spelar ingen roll om det är familj eller inte. Hade jag dessutom redan vid flertal tillfällen innan försökt hjälpa till utan att det blir någon förändring, så hade jag dumpat fanskapet rakt av.
Varför ödsla energi på skit?
Citera
2024-02-08, 13:48
Medlem
Citat:
Den punkten är nog nådd utifrån vad de här föräldrarna utsatt henne för.
De har passerat oerhört många punkter, på helt galna nivåer.

MEN, det finns hopp🙂

Det går att reparera om Julia verkligen går -all in.

Vilket innebär att hon även jobbar med sig själv och tar emot all hjälp som erbjuds.
Det är inte helt fel av henne att själv fråga efter det stödet hon tror passar henne, så hon inte passivt tar emot vad som erbjuds.
Citera
2024-02-08, 13:57
Medlem
Citat:
Det är just det här som är ’medberoende’, curlandet och att sopa rent och rädda situationerna.
(Något som Rask har missuppfattat)

Jocke har fått ta många skott ifrån Chrippa, och sådan skit önskar jag ingen, även om jag långt ifrån håller med Jocke om hur han beter sig.

Vi får se vad det blir av Chrippa nu när han blir helt ensam i en alldeles för stor värld med alldeles för många timmar.
Exakt! Och hur dåligt man mår och hur utbränd man blir som medberoende och tar på sig alltför stort ansvar så man blir lämnad som en liten blöt fläck medans den man försöker rädda bara rusar vidare och man förstår inte att nu kan jag inte göra mer. Allt jag gör from nu orsakar bara mig själv skada och gör inget gott för den beroende heller. Medberoende kan få exakt samma konsekvenser som en beroende av substans eller annat om man inte lär sig hantera det
Citera
2024-02-08, 14:01
Medlem
Citat:
De har passerat oerhört många punkter, på helt galna nivåer.

MEN, det finns hopp🙂

Det går att reparera om Julia verkligen går -all in.

Vilket innebär att hon även jobbar med sig själv och tar emot all hjälp som erbjuds.
Det är inte helt fel av henne att själv fråga efter det stödet hon tror passar henne, så hon inte passivt tar emot vad som erbjuds.

Kommer.även krävas att hon inte springer efter Kräftan så fort chansen ges. Den biten kommer bli svår oavsett om hon tar sig i kragen nu.
Citera
2024-02-08, 14:11
Medlem
Citat:
Kommer.även krävas att hon inte springer efter Kräftan så fort chansen ges. Den biten kommer bli svår oavsett om hon tar sig i kragen nu.
Jo, det är lite det jag menar, att hon ska ta tag i sig själv, och inte minst sätta större värde i sig själv och inte nöja sig med skit.
Citera
2024-02-08, 14:27
Medlem
Kalsongbatongs avatar
Om det nu blir så att Chrippa väljer Linnea framför sina följare och på så sätt blir av med inkomsten. Kommer Linnea då stanna kvar och flytta in i en skokartong med honom och leva på gröt?
Citera
2024-02-08, 14:37
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Det har han ju hindrat tidigare, så absolut ska inte han ha någon vårdnad överhuvudtaget. Han gör inget gott för barnet. Sen är jag tveksam till att Jullan fattar kloka beslut som rör barnets bästa. Hittills har det inte gått så bra och hon har inte heller gjort något för att förändra en situation utifrån sitt föräldraansvar.

Helt ärligt tror jag barnet skulle må bättre att få komma till en riktigt stabil familj där hennes behov tillgodoses. En lugn och trygg miljö där hon får växa upp utan att polisen stormar in, utan en ryggradslös morsa och utan att behöva bevittna när pappa skjuter upp testo i röven och skriker olämpliga kränkningar.
Vafan är det för jäkla uppväxt de ordar för sitt barn, helt jävla obegripligt.

Jocke och Jonna skulle bli ett bra familjehem till Chloe. Där får hon en bra uppväxt.
Citera
2024-02-08, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Jocke och Jonna skulle bli ett bra familjehem till Chloe. Där får hon en bra uppväxt.

Tror de har nog att göra med sina egna barn. De har redan använts för att dumpa av barnet.
Citera
2024-02-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildsomsnoe
Hur i helvete kan han fortfarande få ha C. Borde inte hon vara lvuad vid det här laget.

Men barnet har en mamma ! En mormor, Jocke och Jonna osv.. vad fan ska hon bli lvuad för? Dumhuvudet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in