2024-02-08, 12:32
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nu är Marlene arg över att Braziljanska ambasaden inte hjlper henne...polisanmälan på G

Superkränkt eftersom kvinnan på ambassaden sa att de inte har några psykiatriker, hon var åtminstone ärlig och sa som det är, hon behöver psyk och medicinering.
2024-02-08, 12:37
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kan vara samma person som skulle hjälpa den där kvinnan som nu sitter i Turkiet , hon brukar kontakta föräldrar och säger att hon kan hjälpa
Är det S. A du tänker på?
Kvinnan i Turkiet är det ju nåt fel på också, aldrig hört nån tala på ett så skumt sätt.
Det hörs inte så mycket att hon inte skulle ha svenska som modersmål men ändå uttalar hon saker fel, talar och skriver med dålig grammatik.
Hennes parhäst T*m L*tmark o u som hon lagt ut om att hon saknar och presenterar som god vän har tydligen åkt in på psyk igen och hon lägger ut en tiktok video om hur svag och omanlig han är som mår dåligt.
Kul vän.
2024-02-08, 12:59
Medlem
Nu ringde Marlene o frågade om tillståndet för demonstartion som är betalt men fick svar att det inte är beslutat ännu pga säkerheten.

En tidsfråga innan Fia ringer o bråkar om det
2024-02-08, 13:01
Medlem
VanDeKamps avatar
Idag har Lejonmamman polisanmält brazilianska ambassaden och nu ringde hon angående tillstånd för demonstrationen som hon inte har fått. Jag antar att de då inte hade något tillstånd att hålla sin demonstration utanför regeringen förra veckan? Vilka stjärnor de är!
2024-02-08, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Idag har Lejonmamman polisanmält brazilianska ambassaden och nu ringde hon angående tillstånd för demonstrationen som hon inte har fått. Jag antar att de då inte hade något tillstånd att hålla sin demonstration utanför regeringen förra veckan? Vilka stjärnor de är!

De hade ijte fått det bekräftat men tror de fick det på plats men på annat ställe Lejonbacken
2024-02-08, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Kvinnan i Turkiet är det ju nåt fel på också, aldrig hört nån tala på ett så skumt sätt.
Det hörs inte så mycket att hon inte skulle ha svenska som modersmål men ändå uttalar hon saker fel, talar och skriver med dålig grammatik.
Hennes parhäst T*m L*tmark o u som hon lagt ut om att hon saknar och presenterar som god vän har tydligen åkt in på psyk igen och hon lägger ut en tiktok video om hur svag och omanlig han är som mår dåligt.
Kul vän.
Nej , jag tänker på en annan kvinna , som det dessutom finns tråd om här gällande bestulen av tiggare
2024-02-08, 13:20
Medlem
Nu pratar Lejonmamma med Mora tingsrätt om att söka vårdnad om sonen
2024-02-08, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Tillståndet söktes för 3 månader .
2024-02-08, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Kul vän.
Ja när Y pratar får man tänka efter vad hon säger eftersom hon kan få ett helt vanligt ord att låta helt fel .
2024-02-08, 14:11
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ja när Y pratar får man tänka efter vad hon säger eftersom hon kan få ett helt vanligt ord att låta helt fel .
Ja det är skitskumt!
Jag tycker inte att hon bryter på Turkiska heller utan har en Örebrodialekt så då blir det konstigare. Hade varit intressant att veta varför det är så.
Hon spammar sin Facebook med alla krogbesök med dans och drinkar i Turkiet hon avverkade när hon hade flytt från Sverige. Sen ibland kom nån lång rant om hur hemskt hennes fall är samt road trip med T*m, som nu, enligt henne, är en svag omanlig människa för att han hamnat på psyk.
Sen är homofobin, anrivaxx och lite andra åsikter inblandade i detta, verkar vara en rätt osympatisk människa som kallar alla för h*ror.
2024-02-08, 14:12
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Nej , jag tänker på en annan kvinna , som det dessutom finns tråd om här gällande bestulen av tiggare
Jaha! Det får jag gräva i haha!
2024-02-08, 14:25
Medlem
Fia är ute och går i raseri som vanligt. Hon kan inte ta en promenad på vanligt sätt. Nu tror hon att staten sitter och kollar på hennes live. Och kallar alla på socialtjänsten för f****r. Hennes syster är tydligen professor och har talat om att det måste finnas 3 % arbetslöshet för att ett land ska fungera. Nu tror de att en viss kvot av barn måste vara omhändertagna av samma anledning. En vanlig dag i FUs foliehattsliv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in