2024-02-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Ja tyvärr blir det så...

Dålig attityd är Jennifer och ursula typexempel på och oavsett om man är svensk eller invandrare så gillas det inte av någon. Men ortenfolket försvarar varandra oavsett vad dom gör.

Inte bara i skolor för barn. I SFI bör det tas in också för allt för många vuxna har inte fattat att vi lever i en demokrati och att kvinnor har ett lika värde.

Men Jennifer och ursula verkar tycka att svenskar inte har något värde.
Jennifer har varit vidrig både mot Cornelia och Ronja. Två blondiner... kan ha med saken att göra.
Jennifers barn kommer att växa upp och använda samma bajsvokabulär som mamman, om de inte gör en föräldrarevolt och bryter det sociala arvet. Man får hålla tummarna för deras skull.
2024-02-07, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Det är folk som Jennifer Ursula som gör rasister av helt vanliga människor.
Precis. Du hann skriva det före mig.
Inte underligt alls att SD ökar så det knakar. Skötsamma invandrare röstar också på högerblocket av samma anledning.
Senast redigerad av Vipan 2024-02-07 kl. 18:31.
2024-02-07, 18:46
Medlem
Cornelia N i rosa kofta. 10 poäng
Cornelia N suger honung av sitt pekfinger i slowmo. 10 poäng
Cornelia N nakenbadar för att "döpa sig på nytt". 10 poäng

Och i den här tråden skrivs det sida upp och sida ner om Jennifer och mobbing och pakter och invandrare och ortenfolk och integration och "rasism"...
Herregud, inte konstigt att världen ser ut som den gör. Bejaka skönhet och erotik istället. De finns och frodas mitt framför ögonen på er. Skäms!
2024-02-07, 19:16
Medlem
Lastbils avatar
Glöm aldrig: Det viktigaste är att vara sköön
2024-02-07, 19:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03

Och i den här tråden skrivs det sida upp och sida ner om Jennifer och mobbing och pakter och invandrare och ortenfolk och integration och "rasism"...
Herregud, inte konstigt att världen ser ut som den gör. Bejaka skönhet och erotik istället. De finns och frodas mitt framför ögonen på er. Skäms!

Vem? Vilka? Ska skämmas?
2024-02-07, 19:35
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03

Kvinnan utan ryggslut, midjelös, ryggen övergår till två slappt hängande stjärthalvor!
2024-02-07, 19:36
Medlem
Vad jobbig hon är ortenbruden Jennifer, säger fucking i nästan varenda mening.
Nu fick hon ett utbrott, arg som ett bi, hon har stannat i tonårstiden, tror jag, en liten fjortis.
2024-02-07, 19:36
Medlem
Mikojans avatar
Fakkin-bruttan är bara för mycket
2024-02-07, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Fakkin-bruttan är bara för mycket
Alla som använder sig av just ordet "fakkin" går fetbort i min värld och får mig samtidigt att associera till 90-talister.
2024-02-07, 19:43
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Alla som använder sig av just ordet "fakkin" går fetbort i min värld och får mig samtidigt att associera till 90-talister.
Oj vad glad jag blev
2024-02-07, 19:44
Medlem
Rodeo774s avatar
Tänk att vara blattetjejen och sitta hemma i soffan och se sig själv, 31 år och beter sig som 14!
Fyfan va pinsam!!!
2024-02-07, 19:48
Avstängd
Haha...det var en djävla kärring att gapa i kvällens program. Jag spyr av att se och höra tattaren. Läste på nån sajt att hon är singel nu och konstigt vore det annars. Vem vill leva med ett monster?. Stackars hennes barn men dom blir väl likadana med sån satkärring till morsa. Fula stora läppar och lösfransar som ser ut som rullgardiner. Hon får nog pris som Farmens vidrigaste deltagare .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in