2024-02-07, 17:57
Medlem
Stå på gatan utan en krona. Bara börja köa på statsmissionen med sin giccihatt.
Citera
2024-02-07, 18:22
Avslutad
När han spelar så köper han och får insättningar via paypal, det borde gå att spåra hans ekonomiska resurser.
Han kommer resa utomlands snart, påstår han och jag tvivlar inte på det, eftersom han är förbannad över att andra ska bestämma hur han ska leva sitt liv. Vart han ska bo, med vem och vilka han får umgås med.
Det kryper nog i skinnet på honom.
Citera
2024-02-07, 18:24
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
När han spelar så köper han och får insättningar via paypal, det borde gå att spåra hans ekonomiska resurser.
Han kommer resa utomlands snart, påstår han och jag tvivlar inte på det, eftersom han är förbannad över att andra ska bestämma hur han ska leva sitt liv. Vart han ska bo, med vem och vilka han får umgås med.
Det kryper nog i skinnet på honom.
Han har verkligen fått en loserstämpel, när man inte tror han kan sjunka mer..

Som det ser ut just nu skulle jag inte bli förvånad om han förlorar vårdnaden.
Citera
2024-02-07, 18:25
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Varför ska släktingar och flickvänner stå för kräftans hyror. Kanske dags att han börjar ta tag i det själv?

Hyran betalar han säkert själv men J står för hans kontrakt eftersom ingen hyresvärd vill ha en hyresgäst med skulder. Tror inte han har en fast inkomst heller för Youtube kanalen delar han med sin andra bror?
Citera
2024-02-07, 18:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Du glömmer bort att Linnea är anmäld för barnfridsbrott å misshandel…. Att Jocke säkerligen gått in med löfte till socialen att se till att Chloe är trygg; samt att skydda henne… då behövs videos och bilder om man ska bevisa saker för socialen samt polis då är linneas integritet inte så viktigt faktiskt
Fast nej, det räcker med att visa videon för soc, man behöver inte visa den för vänner, familj, posta på nätet, osv...
Citera
2024-02-07, 18:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Dålig impulskontroll och förmodad adhd ställer till det hela. Han fungerar inte som vi andra.
Sluta skylla på hans jävla diagnoser. Finns massor med människor med ADHD som kan bo i lägenheten utan problem. Chrippas problem är inte ADHDn, det är han personlighet, droger eller annat skit som han väljer.
Citera
2024-02-07, 18:41
Medlem
Nån som har ett färskt dagboksblad? När förväntas åklagaren kunna väcka åtal mot Skabbe? Nån som kollat med henne hur utredningen går?
Citera
2024-02-07, 18:45
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nån som har ett färskt dagboksblad? När förväntas åklagaren kunna väcka åtal mot Skabbe? Nån som kollat med henne hur utredningen går?
Får han ens resa nu under stundande utredning?
Citera
2024-02-07, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Får han ens resa nu under stundande utredning?

Åklagaren hade tyvärr inte fattat beslut om reseförbud senast jag kollade, men det var nån vecka sen. Personer med ansvar för småbarn avviker mer sällan än andra misstänkta.
Citera
2024-02-07, 18:57
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han får ju inte stå på ett vitt kontrakt, sicken sopa!!

Sen fick han ju betala för de 2 tjejerna han hade, för de är som den generella svenska tjejen mellan 0-30, utarbetade, lata och det största fokuset i livet är ytlighet i form av fillers och smink, bekostat av mannen..

Chrippa sa ju själv att halva hans lägenhet i form av soffa, möbler etc var Linnéas
Citera
2024-02-07, 19:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Oj, nu startade igång drevet igen. Vi har precis kommit överens om hemfridsbrott för att dom ska lugna ner sig. /s

Men jo, som jag har förstått det så har Jocke hyrt lägenheten och det enda kravet han hade var att Linnea inte skulle vistas där. Sedan om Chrippa vill åka till Malmö eller ta ett hotelrum för att pippa var sak samma.

Men det som jag ser som mest anmärkningsvärt är att han väljer att gå emot socialtjänsten och helt enkelt prioriterar sig själv. Detta trots att han satt i några videos tidigare och bedyrade att Chloe numera ska komma i första hand osv.

Slutade med en utslängd Julia som han kallar för fitt-julia framför Chloe som säger samma sak när jocke hör detta samt tar ditt sitt farliga ex.

Båda har kastat skit på varandra på svensk youtube och sedemera väljer att återgå till varandra. Kan det bli mer WT?

Tragiskt!
Finns det någon video där han kallar henne fitt julia när han kastar ut henne ur lägenheten i norrköping? För det måste jag ha missat i sånt fall. Men han brukar ju tala så till julia, stackars julia
Citera
2024-02-07, 19:14
Medlem
Begriper inte att folk fortsätter kolla på han på Twitch etc. Fattar folk inte att de bidrar till att han kan fortsätta knarka och hålla på. Bara avfölj han och sluta ge han support. Han kommer aldrig fatta eller sluta om han fortfarande har följare och fät massa donationer osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in