Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Hela djävla pakten bestod ju av invandrare. Om hon inte klarar av att vara trevlig borde hon åkt hem till orten istället för att skämma ut sig. Att du förstår Jennifer har vi alla förstått sen du klev in i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Japp därför jag inte hänger med svenskar
Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Du ogillar alltså svenskar? Eller?
Det har vi märkt väldigt tydligt i varje inlägg där hen försvarar Jennifer.
Hen gapar om rasism hela tiden och hudfärg. Du är rasist vilket blev väldigt tydligt nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Nej. Har jag sagt det? Svenskar förstår inte mig och jag förstår inte dom
Vi svenskar har väldigt svårt att förstå ortenmentalitet. Ofta ska dom ha allt utan att lyfta ett finger.
Jennifer är ett typexempel på ortenbrud som tycker att hon är förmer än andra och absolut inte kan se sina egna brister.
När minsta lilla som går henne emot tar hon på sig offerkoftan storlek militärtältet och skyller på att hon själv har blivit mobbad i grundskolan till hon var ca 13 år.
Det är ingen ursäkt för hennes beteende vid 31 års ålder. Väx upp för fan
Lärde hon sig inget av det? Tydligen lärde hon sig hur man mobbar och fryser ut andra.
Hoppas hon åker ut snart och någon vettig vinner farmen. Vem som helst av dom som är på farmen nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Jag har också sett den typen av människor (oavsett kön eller nationalitet!) som inte kan de sociala koderna och skyller allt de själva gör - på andras beteenden.
Saken är den: Det spelar INGEN ROLL vilken nationalitet hon må ha utan HUR HON ÄR I SIN ATTITYD och SITT SPRÅK om och till andra deltagare!!! Man ska lära sig EN sak att man måste ta seden dit man kommer och inte sitta och skylla "sitt temperament pga av sitt ursprung" och det gäller för ALLA. Det handlar om mycket dåligt uppfostran och det KAN man göra något åt som vuxen annars är man totalt infantil och obildbar och kan inte ens kalla sig för vuxen och mogen person.
+1 Tack. Precis så.