2024-02-07, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Konstigt att man inte ser det på hemsidor då...

Precis, borde ju finnas överallt kan man tycka , med tanke på det fantastiska arbete S&P gör.
Citera
2024-02-07, 13:32
Medlem
Citat:
Nu säger du mot dig själv. Dessutom är det knappast anhöriga och arb givare som stått för förtal, angrepp osv. Det är dumpens anhängare.

De flesta normala vill ju eg misshandla de på dumpen, men man avstår ju pga att det är olagligt
Om de nu inte har tänk att begå vidriga övergrepp, så kan de ju enkelt visa vad de har skrivit.
Inte svårt att korrigera om något har blivit fel
De ”utsatta” gäddorna får polisanmäla som alla andra , om de blir utsatta för något
Senast redigerad av Karlsson05 2024-02-07 kl. 13:34.
Citera
2024-02-07, 13:38
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Det är svårt att visa ödmjukhet, när folk jublar över självmord och tycker att mördare är långt bättre än
personer som kan tänka sig att träffa en 14-åring.

Jag har aldrig jublat
Citera
2024-02-07, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag har aldrig jublat

Du behöver inte suga i dig allt och eller ta ansvar för allt som skrivs i tråden.
Jag vet att du tycker det är hemskt att folk tar livet av sig och att du inte jublar över detta.
Citera
2024-02-07, 13:57
Medlem
Citat:
Precis, borde ju finnas överallt kan man tycka , med tanke på det fantastiska arbete S&P gör.
Eller så finns det de som inte riktigt gillar deras metoder, utan att förespråka övergrepp. Men det finns ju inte sånt folk.
Citera
2024-02-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
De flesta normala vill ju eg misshandla de på dumpen, men man avstår ju pga att det är olagligt
Om de nu inte har tänk att begå vidriga övergrepp, så kan de ju enkelt visa vad de har skrivit.
Inte svårt att korrigera om något har blivit fel
De ”utsatta” gäddorna får polisanmäla som alla andra , om de blir utsatta för något
Du använder "alla" och "normala" mycket frikostigt, men det får stå för dig. Du avstår alltså från att misshandla gäddorna enkom för att det är olagligt?
Citera
2024-02-07, 14:03
Medlem
Citat:
Konstigt att man inte ser det på hemsidor då...

Ja, här har S&P misslyckats totalt och de får skärpa sig.
Företag som Saab, SKF, Scania, Volvo, IKEA, LKAB, HM, Modo, Sandvik och Nordea borde ha hemsidor med "Stolt sponsor av Dumpen.se"
Citera
2024-02-07, 14:21
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Beror nog på vilka personen mördat men det kan det absolut va

Tråkigt att personen int tog mer ansvar för sina handlingar
Det kanske var det han gjorde, på sitt sätt, folk signalerar ofta att de bör göra det, med blickar o.s.v. I alla fall att de borde fundera på det, att inte fundera på det tolkar folk som att de inte tar situationen på allvar.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-02-07 kl. 14:35.
Citera
2024-02-07, 14:21
Medlem
Citat:
"Stolt sponsor av Dumpen.se", skulle sannolikt öka sitt bidrag för varje självmord och uppmana Dumpenivrarna att pissa på gäddornas gravar.

Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser någon som har den loggan på sin bil eller liknande.
Citera
2024-02-07, 14:22
Medlem
Citat:
Jag har aldrig jublat
Jo
Citera
2024-02-07, 14:25
Medlem
Citat:
Det är svårt att visa ödmjukhet, när folk jublar över självmord och tycker att mördare är långt bättre än
personer som kan tänka sig att träffa en 14-åring.

Jag tycker också det är väldigt lustigt. Du kan mörda personer för att du känner för det, du kan bidra pensionärer på deras sista spar pengar och förstöra deras liv. Du får en du viss förståelse av samhället, de tänker också att det fanns en anledning att begå dessa brott.

Fast om du skulle kunna tänka dig ha sex med någon under 15 eller ens under 18 så ska du dö och straffas med längsta fängelsestraff som finns. 5 år räcker inte jag, det ska vara 20 år. Oavsett om tjejen mer eller mindre slänger sig över dig.
Citera
2024-02-07, 14:32
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Jag tycker också det är väldigt lustigt. Du kan mörda personer för att du känner för det, du kan bidra pensionärer på deras sista spar pengar och förstöra deras liv. Du får en du viss förståelse av samhället, de tänker också att det fanns en anledning att begå dessa brott.

Fast om du skulle kunna tänka dig ha sex med någon under 15 eller ens under 18 så ska du dö och straffas med längsta fängelsestraff som finns. 5 år räcker inte jag, det ska vara 20 år. Oavsett om tjejen mer eller mindre slänger sig över dig.
Ja de kan skylla på fylla och dåligt omdöme därav. Men på sammas sätt kan en fylla få en att inte förstå att minderårig är fel, då ska det straffas hårt, även om brottet inte begåtts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in