2024-02-06, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men nej, Chrippa står ingenstans på lägenheten, han har bara folkbokfört sig där, du kan folkbokföra dig exakt vart du vill ( sjukt nog ) Jocke står på exakt hela kontraktet. Ring hyresvärden imorgon så får du höra det själv.
Han är inte ens folkbokförd där, är inte tillräckligt fint.
Citera
2024-02-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Orkar inte kolla videos dessa knäppisar släpper längre, är det bara jag eller känner ni samma?

Kan mäkta med några minuter ibland sen måste jag stänga av.

Någon som orkar sammanfatta Skuldbergets senaste?

En video du lätt klarar dig utan, så ge den inga views.. Bara undanflykter och inget svar på nåt
Citera
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ny video ifrån chrippa på hans kanal

Chrippas ihopkokade lögn...

Linnés åkte från Malmö till Norrköping för att Chrippa har hennes soffa, samtidigt passa hon på att hoppa i hans kläder.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Orkar inte kolla videos dessa knäppisar släpper längre, är det bara jag eller känner ni samma?

Kan mäkta med några minuter ibland sen måste jag stänga av.

Någon som orkar sammanfatta Skuldbergets senaste?
Dom är inte ihop igen , hon var där för att ta sin del av möblerna. Det var deras möbler som dom hade i Stockholm lägenheten
Citera
2024-02-06, 23:58
Medlem
Lova33s avatar
Alltså det här är helt jävla sjukt, vad i helvete är det som händer?! 🤯

Chrippa satt häktad på falska grunder i drygt två veckor pga LL och bara _det_ i sig borde få honom att radera säret ur sitt liv för all framtid. Innan det har han blivit fysiskt och psykiskt misshandlad av densamma såpass mycket att han blev tydligt förändrad även för oss som inte ens känner honom.

Att förövarsäret därtill är misstänkt för barnfridsbrott och barnmisshandel på hans egen dotter borde få honom att vilja radera fanskapet från själva livet (om än ej i praktiken såklart).
Det framgår med all önskvärd tydlighet i hans mobilsamtal med Jocke att han är införstådd med att han utifrån socialens direktiv _inte får_ låta den misstänkta förövaren vara i närheten av dottern under pågående polisutredning. Jag är så jävla förbannad på idioten över det bortom räddning psykotiska valet att låta säret fortsätta utsätta dottern för brott -det är för i helvete medhjälp till brott! På hans eget barn! Som han ska skydda med sitt fucking liv! 🤯😤

Det är tydligt i hans senaste video att han är påväg att bli nedbruten återigen, energin dippar direkt när säret är i hans närhet uppenbarligen. Tycker dock inte synd om honom denna gång, inte ens lite. Blir bara besviken, förvirrad och äcklad av honom.
Barcelonaresan var tveksam men hade ändå ett rimligt syfte samt det viktigaste att dottern inte var med.

Nu kommer jag sluta ta del av hans youtube (och i förlängningen även denna tråd) då det är orimligt att lägga min tid på människor jag inte gillar. Kommer endast följa rättsfallet om barnfridsbrott och barnmisshandel och ser mycket fram emot att se rättvisa skipas.
Gillar Anjo så kommer följa fallet youtube-mässigt därifrån.
Citera
2024-02-06, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jocke står på hela lägenheten, Chrippa har inte sitt namn på avtalet nånstans.

Så Jocke kan säga upp avtalet när han vill. Han har ingen nyckel dit givetvis, men han kan som sagt bara ringa hyresvärden så öppnar dom. För Jocke står på hela avtalet helt själv.

Pucko.

Tattarna tog sig in i en annans tattares bostad utan tillstånd från den boende.

Därför hade tattar-jocki ingen nyckel dit.
Citera
2024-02-06, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Dom är inte ihop igen , hon var där för att ta sin del av möblerna. Det var deras möbler som dom hade i Stockholm lägenheten

Citat:
Ursprungligen postat av Carrock

Linnés åkte från Malmö till Norrköping för att Chrippa har hennes soffa, samtidigt passa hon på att hoppa i hans kläder.

Möblerna som Jocke köpte till Skuldberget på Mio. Jorå.
Citera
2024-02-06, 23:59
Medlem
Citat:

Och där blev hans näsa lika lång som pinoccio x 156747895537899994244
Citera
2024-02-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Han är inte ens folkbokförd där, är inte tillräckligt fint.

Jo, han är folkbokförd där.
https://www.ratsit.se/19890313-Tomas_Christofer_Berg_Norrkoping/TnY4k-h_Tco1oL5IfdtKKUMU6jE4rXSpSeERcU7wMWY
Citera
2024-02-07, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock

Känns inte vidare värst trovärdigt.
Däremot hade detta kunnat skötts utanför youtube och sociala medier. Mellan dom det berör.
Anjo och Lisen har inget med detta att göra.
Jocke hade kunnat kila ner och knackat på och pratat med sin bror, utan att filma och lägga upp för hela internet.

Vart fan är världen påväg?
Citera
2024-02-07, 00:02
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minisk
Pucko.

Tattarna tog sig in i en annans tattares bostad utan tillstånd från den boende.

Därför hade tattar-jocki ingen nyckel dit.

Ja kalla mig pucko du, när jag kommer med fakta.

Joakim hyr lägenheten, han står på exakt hela kontraktet själv. Eller Jonna kanske står med pga företaget. Han har fixat via HONOM så Chrippa kunde få bo där.

Det enda Chrippa har gjort är att folkbokföra sig där. Men Jocke som äger hela kontraktet så han får göra exakt vad han vill.

Men självklart har han ingen nyckel dit för han har varit snäll och låtit Chrippa få bo i den lägenheten Joakim hyr. Men då Joakim äger avtalet helt o hållet själv så får han o hyresvärden gå in där.

Ring hyresvärden imorgon och fråga själv.
Citera
2024-02-07, 00:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hade dom inte varit i Danmark också? Eller var hon med på gymmet?

Svårt att håla reda på alla lögner nu Chrippa.

Hoppas dom blir dömda för att slösat med samhällets resurser, det är fan inte ok, extra förbannad blir man på en luffare som Chrippa som har flera miljoner i skuld och knappt betalar skatt. Men hans dag kommer, karma glömmer aldrig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in