Har ni sett tjejer med ”peach tights” på gymmet? Tycker dessa leggings dykt upp överallt, det går in en springa mellan skinkorna och skuggor mm som ska ge intrycket av att rumpan är större och rundare. Aldrig tidigare har jag haft särskilda åsikter om folks träningskläder, men dessa byxorna fattar jag noll av! Köper att man kanske vill visa formerna lite, men tycker det ser helt galet knäppt ut med den där insydda springan som går in mellan skinkorna. Nån annan som tänkt nåt om dessa eller är det fel på mig?
Senast redigerad av nathaliejzh 2024-02-06 kl. 14:15.
Ja det har jag sett. Det är samma typ av brudar som alltid kollar på mobilen, sig själva i spegeln eller kollar så att män kollar in dem. De sitter ofta i kassan på Ica och dricker och shoppar upp sin lön på semestrar i Marbella och på Gotland.
Förstår inte vitsen med dessa.. borde kännas jobbigt baktill. Skulle aldrig ta på mig ett par sånna.. Lyfta kan man nog göra på annat sätt än att dra ihop halva skrevet..
Förstår inte vitsen med dessa.. borde kännas jobbigt baktill. Skulle aldrig ta på mig ett par sånna.. Lyfta kan man nog göra på annat sätt än att dra ihop halva skrevet..