Försvaret var ett skämt där i öppningen på matchen. Vid 2-0 var det helt vidöppet. Nåt av det sämsta jag sett, faktiskt. Men det är som att Langhamer för otur med sig.
Va en reference till att Lakers fans gå på bandy. Gick inte fram.
Hoppas man lyckas ta 3 poäng och gör mer än 1 mål idag innan lite uppehåll!
Framåt Bandyklubben
Missa den.
Protest över 60 min med såg jag nu att WL skrivit, så kommer väl vara lika avslaget på läktaren som första 20. Nej, detta tar ni. Ingen tändvätska alls som killarna ridit på stundtals på hemmaplan.
Försvaret var ett skämt där i öppningen på matchen. Vid 2-0 var det helt vidöppet. Nåt av det sämsta jag sett, faktiskt. Men det är som att Langhamer för otur med sig.
Protest över 60 min med såg jag nu att WL skrivit, så kommer väl vara lika avslaget på läktaren som första 20. Nej, detta tar ni. Ingen tändvätska alls som killarna ridit på stundtals på hemmaplan.
Jaha läste på twitter nu:
Idag har WL’s styrelse gemensamt med Tifo Lincopia och övriga ”aktiva” supportrar kommit överens om 60 tysta minuter under matchen mot Rögle BK i Saab Arena. Detta p.g.a. att vi, som står för stämningen och ”framhejandet” under Clubens matcher, har tröttnat på alla oklarheter…
Några från Rögle fans har också lite samma problem.
Vi har gjort 5 mål på 7 matcher så ska mycket till. Kan bli delad poäng som max tro jag.