2024-02-02, 14:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Han vågar inte göra annat än att lyda, så patetiskt, alla pratar om att dom kör sitt eget, förutom cluee som är livrädd för boii och anjo
Dem kanske pratar om att köra sitt eget race, men ingen av dem gör det, alla är Jockes lydiga attackhundar, och slutar någon lyda blir det hatstorm och uthägning.
Citera
2024-02-02, 14:45
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Enligt Mr Koll har han flyttat sin adress och hon står skriven där (men bor där inte). Folkbokföringsbrott att lägga till i hennes cv?

Ne, hon är inte dömd för det, så då blir det svårt att lägga till det på "hennes CV".
Citera
2024-02-02, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ne, hon är inte dömd för det, så då blir det svårt att lägga till det på "hennes CV".
well kommer att bli, som våran kära chrippa redan blivit dömd för.
Citera
2024-02-02, 15:02
Medlem
Hemskt att hennes kompis sitter med Anjo Banjo och är en golare eller sitter hon och ljuger
Allt för lite fame fin kompis
Citera
2024-02-02, 15:39
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Chrippa-hatarna/Linnea-supportrarna är riktigt obehagliga som förstör en fönsterruta när det finns ett litet oskyldigt barn i lägenheten. Hade jag varit Julia hade jag inte känt mig trygg med att ha mitt barn i en bostad på bottenplan i detta läge.

Kan ju vara någon som han är skyldig pengar för "vissa" saker. Kan lova det här är inga "chrippa hatare eller Linnea supportrar som gjort.

Chrippa har andra problem utanför youtube kan jag lova dig
Citera
2024-02-02, 15:40
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
I senaste avsnittet av Jockes podd framkommer det att det var preliminärdekleration L skickat in. Ska vara anmält

Även om det var hon så kommer det läggas ned, omöjligt att bevisa.
Citera
2024-02-02, 15:49
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
well kommer att bli, som våran kära chrippa redan blivit dömd för.

Ne, det tror jag inte.
Citera
2024-02-02, 15:56
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Hemskt att hennes kompis sitter med Anjo Banjo och är en golare eller sitter hon och ljuger
Allt för lite fame fin kompis

Ja, det är verkligen en helt ny nivå av backstabbing. Oavsett om man blivit ovänner ellet inte, sånt gör man inte.
Citera
2024-02-02, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
I senaste avsnittet av Jockes podd framkommer det att det var preliminärdekleration L skickat in. Ska vara anmält
Det var ingen deklaration. Dessutom är skabbe inte betrodd med bank-id, så nix pix, den gubben gick inte.
Jag hoppas VERKLIGEN att det är anmält, eftersom Anahit, Chrille, Anjo och Jocke kommer åka dit
Citera
2024-02-02, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Kan ju vara någon som han är skyldig pengar för "vissa" saker. Kan lova det här är inga "chrippa hatare eller Linnea supportrar som gjort.

Chrippa har andra problem utanför youtube kan jag lova dig
Tell mer moore, allt av intresse, som inte kommer från Anjo, Chrille eller Jockiboi är av intresse
Citera
2024-02-02, 16:53
Avslutad
Är i Köpenhamn. Perfekt att hämta upp Linnéa i Malmö på vägen tillbaka.
Citera
2024-02-02, 16:55
Avslutad
https://ibb.co/dtkq1bq
https://ibb.co/tPpLSsS

Nu har Chrippa sammanstrålat med Luggo mfl
En weekend i Köpenhamn som kan sluta hur som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto