2024-02-02, 11:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Kolla hur hans ”tjej” L beter sig på TikTok så har du svaret 😘 han visar att han är öppen för henne ännu

Han har ju stalkat henne hur länge som helst. Man ser ingenstans att hon är intresserad. Tror det bara är en massa BS som vanligt
Citera
2024-02-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Ryktas om att han börjat skriva med Linnéa igen
Vilken skräll… Dom lär bli ett par inom snart framtid, sådana relationer fungerar precis så! Dom har haft kontakt ett tag säger magkänslan.
Citera
2024-02-02, 11:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han har ju stalkat henne hur länge som helst. Man ser ingenstans att hon är intresserad. Tror det bara är en massa BS som vanligt

Jag tror att de pratar, han greppar efter halmstrå och de försöker koka ihop nåt sätt att få folk att tycka det är ok med att dom ändå är ihop. Men det är bara mina egna spekulationer
Citera
2024-02-02, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Vilken skräll… Dom lär bli ett par inom snart framtid, sådana relationer fungerar precis så! Dom har haft kontakt ett tag säger magkänslan.

Ja det är ingen lågoddsare att de snart blir smygfotade någonstans eller går ut med sin relation.
Citera
2024-02-02, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu tror jag du har lite otur när du tänker, eftersom Linnéa inte bokade någon resa, utan blev "upplockad" av Christofer och satt i husarrest, tills hon gick med på att kontakta åklagaren för att meddela att hon inte ville samarbeta i utredningarna kring flertalet misshandlar, skadegörelse och olaga hot.

Gällande youtubekontot, så var det inte Linnéa.
Hon förklarade och visade upp i sin ~40 minuter långa video, vad som hänt, från hennes perspektiv, till skillnad från Chrippa och hans brors aparmé, som trots 15 timmar långa förtalsvideor, inte kunnat lägga fram ett enda konkret bevis, utan snarare har dom grävt en grop som blir omöjlig att ta sig ur.

Objektiviteten, vart finns den?

Jag har inte varit nådig gällande Linnéas intentioner, men med tanke på hur detta har kommit att basuneras ut, så ser jag tyvärr bara kvinnliga offer.
Det är Chloé, Julia och Linnéa.

Christofer är en bedragare och hans vapenbröder likaså.
Ingen nämnd, ingen glömd.

Så hon kan inte ha utpressat honom bara för han kör och hämtar henne? ”Hämta mig annars…”. Det är väl rimligt? Eller tänt men ingen hemma?
Citera
2024-02-02, 12:11
Medlem
Enligt Mr Koll har han flyttat sin adress och hon står skriven där (men bor där inte). Folkbokföringsbrott att lägga till i hennes cv?
Citera
2024-02-02, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Enligt Mr Koll har han flyttat sin adress och hon står skriven där (men bor där inte). Folkbokföringsbrott att lägga till i hennes cv?
Ägandeförhållandena till lägenhetskontraktet är väl inte helt utredda?

Hur var det med Gustavs tilltag om att låsa henne ute? Plocka bort droger och stjäla hennes saker?
Inte helt ok...
Citera
2024-02-02, 12:29
Avslutad
Citat:

Det är inte folkbokföringsbrott. Hon har sina saker där och den svarta hyresvärden har hindrat henne från att komma in i lägenheten. G har gjort ett olagligt låsbyte förutom att han hyrt ut lägenheten svart, utan kontrakt
Citera
2024-02-02, 12:33
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Då kollar du inte på allt helt enkelt.

herregud.. Man säger så när man pratar. Ska ta en situation så du kanske förstår hur jag menar.

"Tittade du inte till höger innan du gick över gatan? Jodå jag tittade allt men måste missat den bilen som kom där bakom kurvan." Förstår du nu eller ska jag behöva vara ännu mer tydlig?
Citera
2024-02-02, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ägandeförhållandena till lägenhetskontraktet är väl inte helt utredda?

Hur var det med Gustavs tilltag om att låsa henne ute? Plocka bort droger och stjäla hennes saker?
Inte helt ok...

Hon dök inte upp när hon skulle tömma sina saker och lämna tillbaka nycklarna. Därför han har begärt betalningsföreläggande hos Kronofogdemyndigheten. Det har han lagt upp på sin story förr.
Citera
2024-02-02, 12:42
Medlem
Linnea har Chrippa under kontroll, hon vet exakt hur hon ska göra för att han ska göra som hon vill.Tror ni att dom ses igen? Ja, det tror vi verkligen.
Att han inte ska ha körkort? Nä, men han tror väl att han kan göra som han vill.
Citera
2024-02-02, 12:49
Avslutad
Citat:
Hon dök inte upp när hon skulle tömma sina saker och lämna tillbaka nycklarna. Därför han har begärt betalningsföreläggande hos Kronofogdemyndigheten. Det har han lagt upp på sin story förr.
Jojo, Gurra har sett till att han också kommer få sina fiskar varma, var så säker.
Det han la upp stämmer inte alls, han är så blåögd, i dubbel bemärkelse.
Faktum är att Gustav har trott sig stå över lagen, sånt straffar sig, var så säker.
Har du missat vad Gustav la upp egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in